زمان مطالعه: 1 دقیقه
مدل ابرو شیطونی

مدل ابرو شیطونی

هر فرم صورتی ابروی متناسب با خودش را دارد بنابراین بهتر است خانم ها مدل ابروی خود را با توجه به فرم صورتشان...

مدل ابرو شیطونی
مدل ابرو شیطونی
هر فرم صورتی ابروی متناسب با خودش را دارد بنابراین بهتر است خانم ها مدل ابروی خود را با توجه به فرم صورتشان انتخاب کنند. برای مثال مدل ابرو برای صورت های کشیده و لاغر با مدل ابرو برای صورت گرد کاملا متفاوت است یا مثلا انتخاب مدل ابرو شیطونی برای همه افراد مناسب نیست. آسمونی در این بخش نکاتی در مورد نوع ابرو و فرم صورت و همچنین مدل هایی از ابرو شیطونی برای شما عزیزان تهیه کرده است.

انتخاب مدل ابرویی که با فرم صورت مطابقت دارد کار نسبتا دشواری است بنابراین اگر شما در زمینه انتخاب مدل ابرو برای صورت کشیده اطلاعات کافی ندارید بهتر است قبل از انتخاب مدل ابروی خود با یک آرایشگر با مهارت کافی مشورت کنید تا بتوانید مدل ابرویی را که با فرم صورت شما مطابقت بیشتری دارد را انتخاب نمایید.

انتخاب بهترین مدل ابرو برای صورت های کشیده

در صورت های کشیده عرض پیشانی و استخوان فک و گونه به یک اندازه می باشد و در این صورت ها معمولا چانه برجسته است و فرم کلی صورت کشیده و دراز است بنابراین باید خانم ها با صورت کشیده و لاغر مدل ابرویی را برای برداشتن ابرو های خود انتخاب کنند که از کشیدگی صورت آن ها کم شود. در ادامه انواع مدل ابرو برای صورت های کشیده و لاغر را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

eyebrow-model
eyebrow-model
مدل ابرو مناسب برای صورت کشیده

بهترین مدل ابرو برای خانم ها با فرم صورت کشیده و لاغر چیست ؟

مدل ابرو های تخت افقی برای افراد با صورت کشیده و لاغر می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد این مدل ابرو فرم صورت را متعادل تر نشان می دهد همچنین مدل ابرو های صاف و کوتاه که انتهای آن ها کمی زاویه دار است می تواند برای خانم ها با صورت لاغر و کشیده انتخاب ایده آلی باشد. ابرو های صاف و بدون زاویه نیز برای صورت های کشیده  انتخاب مناسبی است و این مدل ابرو می تواند باعث متعادل تر به نظر رسیدن فرم صورت شما شود.

خانم ها با صورت کشیده باید از برداشتن ابرو ها به صورت مدل هشت و با زاویه تند خودداری کنند زیرا این مدل ابرو ها کشیدگی صورت را بیشتر نشان می دهند.

مدل ابرو شیطونی

مدل ابرو شیطونی
مدل ابرو شیطونی

eyebrow-model
eyebrow-model

مدل ابرو شیطونی
مدل ابرو شیطونی

eyebrow-model
eyebrow-model

مدل ابرو شیطونی
مدل ابرو شیطونی

نظر خود را درباره «مدل ابرو شیطونی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مدل ابرو شیطونی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.