زمان مطالعه: 3 دقیقه
بهترین آموزشگاه های هاشور ابرو (فیبروز ابرو)

بهترین آموزشگاه های هاشور ابرو (فیبروز ابرو)

هاشور ابرو از طریق آراسته کردن و مرتب نمودن دائمی ابرو، برای همیشه شما را از آرایش کردن و فرم دادن به ابروها بی نیاز می سازد.

 هاشور ابرو در واقع با استفاده از شبیه سازی مو (به شکل هاشور) در نواحی کم پشت ابرو باعث می شود تا ابرو پرپشت  و خوش فرم به نظر رسیده و زیباتر شود.

روش انجام هاشور ابرو

بهترین آموزشگاه هاشور ابرو
بهترین آموزشگاه هاشور ابرو

بهترین آموزشگاه هاشور ابرو

روش کار هاشور بدین صورت است که در ابتدا به وسیله خط کش اندازه پیشانی سنجیده می شود و پس از آن توسط شابلون یا مداد ابرو، مدل ابرو طراحی می شود. اینک با استفاده از دستگاهی به نام میکروپیگمنتیشن که در انتهای آن یک سوزن ویژه تعبیه شده است و درون آن از رنگ ها اف و جی استفاده می شود، هاشور زدن شروع شده، کادر ابرو طراحی می شود و درون آن نیز با رنگ پر می گردد.

هاشور ابرو متد جدید از تاتو ابرو می باشد که در آموزشگاه های معتبر با ارائه مدرک آموزش داده می شود اگر در زمینه تاتو ابرو فعالیت دارید یا علاقه مند به یاد گیری هاشور ابرو هستید با گذراندن یک دوره کوتاه می توانید هاشور ابرو و تکنیک فیبروز ابرو به سرعت بیاموزید.

بهترین آموزشگاه هاشور ابرو
بهترین آموزشگاه هاشور ابرو

بهترین آموزشگاه هاشور ابرو  

هاشور ابرو انواع مختلفی دارد:

هاشور دو بعدی یا خطی

هاشور ابرو سه بعدی

هاشور ابرو هایلایت

هاشور ابرو نچرال

هاشور ابرو مویی

هاشور ابرو کرکی

بهترین آموزشگاه های هاشور ابرو (فیبروز ابرو)
بهترین آموزشگاه های هاشور ابرو (فیبروز ابرو)

هاشور دو بعدی یا خطی

در روش هاشور دو بعدی در جهت خواب ابروها زده می شود بدین معنی که خطوط هاشور و نواحی پهن ابرو رو به بالا زده شده و در ناحیه دم ابرو ، خطوط به سمت دم متمایل می شوند. در انتهای ابرو نیز خطوط کاملا به طرف پایین زده می شود.

هاشور ابرو سه بعدی

در روش هاشور ابرو 3 بعدی ابتدا هاشور انجام می شود پس از آن جهت طبیعی تر کردن فرم آن، از هایلایتی همرنگ هاشور و یا کمی از آن روشن تر استفاده می شود. بعد از آن با به کار بردن یک رنگ تیره تر در وسط هاشور پرزهایی شبیه به موهای نازک کشیده می شود و همین باعث می شود تا ابرو برجسته تر، بی نهایت طبیعی و جذاب به نظر برسد. به همین علت این روش نسبت به روش های دیگر بی اندازه پر طرفدار می باشد. نحوه کار هاشور ابرو سه بعدی بدین صورت است که در بخش ابتدایی ابرو خطوط هاشور رو به بالا زده می شود اما در انتهای ابرو این خطوط به شکلی مناسب به هر دو سمت بالا و پایین زده می شود.

هاشور ابرو هایلایت

در این روش، برای هاشور زدن از دو رنگ استفاده می شود یکی بلوند روشن و دیگری بلوند تیره. ترتیب قرار گیری خطوط هاشور از بلوند تیره شروع می شود و در ادامه آن از لایت بلوند استفاده می شود.

هاشور ابرو نچرال

این مدل یکی از بهترین روش های هاشور به شمار می رود که می تواند ابروهایی طبیعی و پر پشت را برای فرد به ارمغان آورد. طبیعی بودن مدل ابرو در این روش به این دلیل است که ابروها فرم اصلی خود را حفظ کرده و فقط بخش هایی هاشور زده می شوند که خالی اند.

هاشور ابرو مویی

در این روش با استفاده از دستگاهی به خصوص، طرح های مشابه تار موی ابرو در نواحی تعیین شده رسم می شود به علاوه اینکه در این روش می توان فرم اصلی ابروها را تغییر داد بدین معنی که می توان آنها را ضخیم تر و یا بلند تر کرد.

هاشور ابرو کرکی

این مدل مناسب افرادی است که دارای ابروهایی کم پشت می باشند. در این روش به منظور حفظ حالت طبیعی ابرو خطوط نازکی در بین تارهای ابرو طراحی می شود. حالت سایه مانند هاشور در این روش سبب پُرتر به نظر رسیدن ابروها می شود.

هاشور ابرو به روش فیبروز چیست ؟

فیبروز ابرو یک تکنیک جدید می باشد که در آن ابرو ها را بصورت دستی هاشور می زنند در واقع همان روش میکروبلدینگ است ولی با تکنیک جدیدتر. همان طور که گفته شد روش فیبروز ابرو یکی از جدیدترین تکنیک های آرایشی امروزه می باشد، روش فیبروز ابرو طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است. فیبروز ابرو بدون نیاز به دستگاه خاصی انجام می گیرد و هاشور زدن ابروها  با کمک یک قلم و سوزن های بسیار ظریف انجام می شود البته سوزن ها بعد از هر بار مصرف باید دور انداخته شوند چون این سوزن ها یک بار مصرف می باشند.

 هاشور ابرو
هاشور ابرو

هاشور ابرو

نظر خود را درباره «بهترین آموزشگاه های هاشور ابرو (فیبروز ابرو)» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین آموزشگاه های هاشور ابرو (فیبروز ابرو) فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.