زمان مطالعه: 2 دقیقه
6 مجسمه ی عجیب و غریب ساخته شده در دنیا

6 مجسمه ی عجیب و غریب ساخته شده در دنیا

وقتی در مورد مجسمه ها صحبت می شود، در ذهن مردم موزه ها متبادر می شود. این در حالی است که در برخی پارک ها مجسمه...

Exotic sculpture(6)
Exotic sculpture(6)

وقتی در مورد مجسمه ها صحبت می شود، در ذهن مردم موزه ها متبادر می شود. این در حالی است که در برخی پارک ها مجسمه های کوچک یا غول پیکری ساخته شده اند که ارزش هنری بالا و طرفداران زیادی دارند.

در این بخش آسمونی لیستی از پارک های اطراف جهان را جمع آوری کرده ایم که جایگاه برخی از عجیب و غریب ترین مجسمه ها هستند. از مردی که نوزادان را به هوا پرتاب می کند تا المان های داستان هزار و یک شب که بوسیله میلیون ها تن شن و ماسه ساخته شده اند.

همه دست به دست در عرشه:

در کره جنوبی، گردشگران می توانند لذت یک سفر دریایی را در خشکی تجربه کنند. در هتلی که به شکل کشتی و در اندازه های واقعی بر لب صخره مشرف به دریا ساخته شده، می توانید باغی از مجسمه ها را پیدا کنید. اثر شاخص هنری که در این محل وجود دارد، یک جفت دست غول پیکر است که «دستان برکت» ” نام دارد و با قرار گرفتن رو به سوی دریا، هر روز خورشید را در بر می گیرند.

Exotic sculpture(1)
Exotic sculpture(1)

زیر دریا:

اگر در مکزیک به زیر آب های واقع در کانکن شیرجه بروید، پارک موزه ای از 450 مجسمه دائمی با اندازه های طبیعی را خواهید دید که توسط جیسون تیلور ساخته شده اند. این پارک واقع در زیر آب، ساختاری صخره ای را پدید آورده که برای زندگی مرجان ها نیز مناسب است و سبب جلب غواصان به این محل می شود.

Exotic sculpture
Exotic sculpture

یکی از عجایب کویری:

ما با 35 هزار تن ماسه و شن، 70 نفر مجسمه ساز و مکانی به مساحت 5 زمین فوتبال چه می توانید بکنید؟ شرکتی در کویت با این امکانات، بزرگترین مجسمه شنی دنیا را در پارکی ساحلی ظرف مدت 9 هفته ساخته است. این مجسمه عظیم ترکیبی از عناصر داستان هزار و یک می باشد.

Exotic sculpture(4)
Exotic sculpture(4)

هنر در پارک:

کشور نروژ به گردشگرانی که به دیدنش می آیند، دیدن بزرگترین مجسمه پارکی در دنیا را که تنها بوسیله یک نفر ساخته شده، پیشنهاد می دهد. این مجسمه به نام «مردی که نوزادان را پرتاب می کند»، یکی از جاذبه های مهم گردشگری نروژ بوده و در پارک ویجلند اسلو ساخته شده است.

Exotic sculpture(2)
Exotic sculpture(2)

چهره ها:

در پارکِ مجسمه های بزرگ سنگی در کره جنوبی می توانید مجسمه مشهورترین و بدنام ترین انسان های دنیا را ببینید. این پارک که در مسافت کوتاهی از سئول واقع شده، پر از مجسمه انسان هاست. از فیدل کاسترو گرفته تا آبراهام لینکلن تا پیامبرانی الهی مانند حضرت مسیح علیه السلام. موسس پارک می گوید مکانی را ساخته تا یاد بزرگترین رهبران سیاسی، نویسندگان، دانشمندان، فیلسوفان و هنرمندان دنیا را از 180 کشور جهان گرامی بدارد.

Exotic sculpture(5)
Exotic sculpture(5)

غرور ملی کلمبیا:

پارک «جیم دوکی» در کلمبیا، شامل نمادهای فرهنگ جهانی و ملی این کشور می باشد. این پارک به نام خلبانی کلمبیایی که مسیرهای بین المللی را به سوی این کشور گشود، نامگذاری شده و به شما اجازه می دهد در میان بنای کپی شده تاج محل، ماکت بزرگ سایت باستان شناسی سان آگوستین، نقشه ای عظیم از کلمبیا، نماهایی از عجایب 7گانه دنیا، نمادهایی از کمدی الهی دانته، و موزه ای شامل 700 مجسمه به کنجکاوی بپردازید. این مجسمه ها بازگو کننده تاریخ بشریت اند و گردشگران می توانند با قطاری که به دور پارک می گردد، دیدی پانوراما نسبت به همه این مجسمه ها داشت

Exotic sculpture(3)
Exotic sculpture(3)

 

همچنین مطلب زیر را ببینید:

مکان های گردشگری که بسیار ترسناک هستند

نظر خود را درباره «6 مجسمه ی عجیب و غریب ساخته شده در دنیا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره 6 مجسمه ی عجیب و غریب ساخته شده در دنیا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.