زمان مطالعه: 1 دقیقه
4 ورزشی که قدتان را بلندتر میکند

4 ورزشی که قدتان را بلندتر میکند

 افرادی که هنوز به 20 سالگی نرسیده اند و یا اینکه فرزندی نوجوان در خانه دارند، می توانند هنوز به صورت طبیعی...

exercise-for-lifting-height(4)
exercise-for-lifting-height(4)


 افرادی که هنوز به 20 سالگی نرسیده اند و یا اینکه فرزندی نوجوان در خانه دارند، می توانند هنوز به صورت طبیعی رشد قد داشته باشند. اگر در خانواده‌ای متولد شده‌اید که همه‌ی اعضای آن قدی کوتاه یا متوسط دارند، و شما دوست دارید قدتان از میانگین بقیه‌ی اعضای خانواده تان بلندتر باشد ، با کمک این مقاله  در آسمونی میتوانید از ورزش هایی که شما را بطور ذاتی بلند قدتر می کند آشنا شوید ...

1- شنا

شنا از جمله ورزش هایی است که به بلند شدن قد هم کمک می‌کند! اما از میان انواع شنا، شنای پروانه بیشترین تاثیر را در این رابطه دارا می باشد. چرا که بیشترین کشش را در بدن ایجاد می‌کند. پس اگر فقط با انواع عمومی شنا آشنا هستید، بهتر است شنای پروانه را نیز یاد بگیرید!

exercise-for-lifting-height
exercise-for-lifting-height

2- تمرینات کششی

تمرینات کششی نه تنها برای سلامتی شما مفیدند، بلکه برای بدست آوردن استیل بدنی خوب و البته بلند تر شدن قدتان هم خوب است. نه تنها وقتی تمرینات کششی انجام می دهید قدتان بلندتر خواهد شد، بلکه عضلات بدنتان نیز سفت و محکم خواهد شد.

exercise-for-lifting-height(3)
exercise-for-lifting-height(3)

3- ضربات پا

شما می‌توانید با ضربات پا، قدتان را بلند تر کنید! شاید بخواهید کیک بوکس تمرین کنید، شاید هم ترجیح دهید فقط با پاهایتان لگد بزنید. وضعیتی که رانتان هنگام لگد زدن پیدا می‌کند، با توجه به کششی که در عضلات ران و استخوان پاهایتان ایجاد می‌شود، قدتان می‌تواند چند سانتی‌متری بلند تر شود.

exercise-for-lifting-height(2)
exercise-for-lifting-height(2)

4- دوچرخه سواری

این ورزش هم بدلیل اینکه به ترشح هورمون‌های رشد به داخل خون کمک می‌کند، می تواند در بلند تر شدن قد شما موثر باشد! در واقع این هورمون‌ها هستند که عامل اصلی رشد و تکثیر سلولی به حساب می‌آیند. مشابه موارد قبلی، دوچرخه سواری باعث خواهد شد تا عضلات و استخوان های شما کشیده تر شوند، مخصوصا عضلات و استخوان های پاهایتان.

exercise-for-lifting-height(1)
exercise-for-lifting-height(1)

همچنین مطلب زیر را ببینید:

هشت توصیه برای افزایش قد

نظر خود را درباره «4 ورزشی که قدتان را بلندتر میکند» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره 4 ورزشی که قدتان را بلندتر میکند فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.