اختصاصی آسمونی

نوشته از مهدی زارعی

نویدکیا برای هدایت سپاهان، بیش از حد باشخصیت است/ درخت ورزش ایران از ریشه خشک شده


مدیر عامل اسبق باشگاه سپاهان درباره شرایط کنونی این تیم و کادر فنی باشگاه اظهار کرد:
چندی پیش بود که پیشنهاد مدیریت باشگاه به من داده شد. اما شرایط کنونی باشگاه، با یک دهه قبل که من مدیرعامل بودم کاملا متفاوت است و تیم نیاز به تغییرات زیادی دارد. الان قرارداد هر کدام از فوتبالیست ها را که می بینیم، هر کدام 7-6 میلیارد تومان قرارداد دارند در حالی که خیلی از این بازیکنان، اصلا به کار سپاهان نمی آیند و سطحشان از این تیم پایین تر است.
رحیمی درباره شرایط تیم سپاهان در باشگاههای آسیا و نتایج محرم نوید کیا در این تیم گفت: محرم در تمام بازی قبلی این تیم در کنار زمین ایستاده بود به طوری که بعد از بازی به او زنگ زدم و گفتم تو مربی تیم بودی یا چوب خشک؟ نباید این قدر ساکت و باشخصیت در کنار زمین باشی.
وی در این باره که آیا نویدکیا انتخاب مناسبی برای سپاهان بوده، تصریح کرد:
اگر من هم مدیرعامل سپاهان بودم، نویدکیا را برای هدایت این تیم انتخاب می کردم. اما محرم زیاده از حد باشخصیت است و این مساله به مربیگری او ضربه می زند. به همین خاطر حتما در کنار او، از یک کمک مربی بزرگ استفاده می کردم تا وزن نیمکت این تیم بالا رود.

اختصاصی با علیرضا رحیمی
اختصاصی با علیرضا رحیمی


رحیمی که پیش از این، علاوه بر سپاهان، در تیم پرسپولیس نیز حضور داشت، درباره دوران حضور در پرسپولیس اذعان کرد: بعد از این که دایی، انتقاداتی از رییس جمهور دولت تدبیر و امید کرد، تصمیم کنار گذاشتن او، جدی شد. کمی بعد و تنها ده روز بعد از حضور من در پرسپولیس بود که وزیر وقت ورزش مرا به محل کارش دعوت کرد و گفت: ما می خواهیم به هر شکل ممکن علی دایی را کنار بگذاریم و برای این کار به آدم قوی مثل شما احتیاج داریم. من هم در جواب گفتم چرا الان این را می گویید و زمان دعوت از من برای همکاری، این را نگفتید؟
وی ادامه داد: بعد از این که با کنار گذاشتن دایی مخالفت کردم، مرا تهدید کردند که به زودی از هیات مدیره باشگاه کنار گذاشته خواهم شد. من هم گفتم افتخار می کنم به این دلیل مرا کنار بگذارید. بعد از آن بود که از تیم کنارم گذاشتند و کمی بعد هم نوبت به برکناری داریی رسید.

exclusive-with-alireza-rahimi
exclusive-with-alireza-rahimi


رییس اسبق فدراسیون هندبال کشورمان درباره مشکلاتی که همواره گریبان فدراسیون ها و ورزش را می گیرد، خاطر نشان کرد: بهترین دورانی که در آن کار کرده ام، مربوط به زمان مهندس هاشمی طبا بود. ولی همواره با مسائل سلیقه ای و ضعف ها و بی برنامگی ها سر و کار داشتیم. مگر بحث بازنشستگی روسای فدراسیون ها مطرح نشد؟ من اولین کسی بودم که بعد از چنین بحثی استعفا دادم. اما آیا این قانون درمورد همه اجرا شد؟ خیر. چون همه چیز بر مبنای سلیقه است. همین حالا شما شرایط کنونی ورزش ما را با سایر کشورهای دنیا مقایسه کنید. در کجای دنیا، یک فدراسیون، یک روز بدون رئیس کار می کند؟ آن وقت 15 فدراسیون ما به صورت همزمان رئیس ندارند و با سرپرست اداره می شوند. اما اتفاقی نمی افتد و انتخاباتی هم برگزار نمی شود.

اختصاصی با علیرضا رحیمی
اختصاصی با علیرضا رحیمی


وی افزود: همین که ما در چهار دهه اخیر، هیچ وقت موفق نشدیم در هیچ رشته ای کرسی ریاست کنفدراسیون قاره ای یا جهانی را به دست بیاوریم، نشان دهنده سیر قهقرایی ورزش ماست. هر دولتی که می آید، اولین کارش کنار گذاشتن نفرات دولت قبلی هست در حالی که من وقتی به عنوان نماینده ایران در هندبال آسیا حضور دارم، باید این قدر حضور داشته باشم تا کشورهای دیگر مرا بشناسند و بتوانم با آنها رایزنی های لازم را انجام دهم ولی تا در یک پست جا بیفتیم، بلافاصله ما را تغییر می دهند.
رحیمی درباره این که با توجه به شرایط کنونی، آینده سپاهان و فوتبال را چگونه می بیند، گفت: وقتی امثال محمد دادگان در این فوتبال خانه نشین می شوند و کار دست ساکت و تاج و..می افتد، وضعیت از این بهتر نمی شود. خانه از پای بست ویران است و ورزش ما، درختی است که ریشه اش خشک شده و وضعیت بدتر از این هم خواهد شد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «اختصاصی با علیرضا رحیمی؛ مدیر عامل اسبق باشگاه سپاهان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره اختصاصی با علیرضا رحیمی؛ مدیر عامل اسبق باشگاه سپاهان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.