زمان مطالعه: 2 دقیقه
آخرین نقل و انتقالات در فوتبال اروپا ( بخش اول )

آخرین نقل و انتقالات در فوتبال اروپا ( بخش اول )

آخرین نقل و انتقالات در فوتبال اروپا ( سری آ - ایتالیا) /  اختصاصی آسمونی – مهدی زارعیبازگشت ستارگان به...
در این مطلب می خوانید : [بستن]

آخرین نقل و انتقالات در فوتبال اروپا ( سری آ - ایتالیا) /  اختصاصی آسمونی – مهدی زارعی

بازگشت ستارگان به تیمهای سابق!

  به گزارش ورزشی آسمونی ، در شرایطی که روز به روز به پایان فصل نقل و انتقالات نزدیک تر می شویم، تلاشهای باشگاههای بزرگ برای خرید بازیکنان موردنظرشان شدت بیشتری می گیرد. با هم مروری داریم بر آخرین تلاشهای بزرگان ایتالیا برای خرید ستارگان..

european-football-transfers
european-football-transfers

یوونتوس

گونزالو هیگوآین قرار است فردا و یک روز بعد از ورود به شهر میلان، در کنار سایر مهره های هجومی یوونتوس از جمله کریس رونالدو به تمرین بپردازد. یوونتوس با توجه به هزینه هایی که در فصل نقل و انتقالات کرده( حدود 180 میلیون یورو)، در حال حاضر برای دادن دستمزد سالانه 7.5 میلیون یورو برای هیگوآین مشکل دارد و ترجیح می دهد این بازیکن را به فروش برساند. از طرف دیگر میلان خواهان هیگوآین است اما این مهاجم آرژانتینی سالانه 8 میلیون یورو از بیانکونری می خواهد. اگر توافق بین باشگاه و بازیکن حاصل شود، هیگوآین با قراردادی چهار ساله راهی میلان خواهد شد. نباید تمایل ساری مربی چلسی را برای خرید هیگوآین فراموش کنیم. ساری در ناپولی مربی هیگوآین بوده و حالا در تلاش است تا این مهاجم را به لندن بیاورد. از طرف دیگر ماتیا کالدارا نیز مورد توجه چلسی است. میلانی ها بدشان نمی آید این مدافع جوان با لئوناردو بونوچی معاوضه شود اما یوونتوسی ها با این عقیده موافق نیستند و این احتمال دارد که این بازیکن را به چلسی بفروشند. چلسی برای خرید این بازیکن باید 50 میلیون یورو مورد نظر یووه را فراهم کند. یوونتوسی ها در ادامه فروش های گران قیمت خود قیمت آلکس ساندروی برزیلی را 80 میلیون یورو اعلام کرده اند. این در حالی است که تا چندی قبل قیمت این بازیکن 27 ساله 60 میلیون یورو بود و همین افزایش قیمت، سبب شده که پاری سن ژرمن فعلا از خرید این بازیکن منصرف شود.

آخرین نقل و انتقالات در فوتبال اروپا ( بخش اول )
آخرین نقل و انتقالات در فوتبال اروپا ( بخش اول )

میلان

به گزارش آسمونی ، میلانی ها که حالا لئوناردو را به عنوان مدیر در باشگاه خود می بینند، در تلاش هستند که آلوارو موراتا را از چلسی بخرند. اما باشگاه لندنی مبلغی نزدیک به 70 میلیون یورو از این باشگاه می خواهد. همچنین این احتمال وجود دارد که هیگوآین با یکی از بازیکنان میلان معاوضه شود. اگر این معاوضه با لئوناردو بونوجی صورت گیرد، میلان باید حدود 30 میلیون یورو نیز علاوه بر این بازیکن به یوونتوس بدهد. میلانی ها در تلاش هستند که چند بازیکن دیگر را نیز با یوونتوسی ها عوض کنند. شاید بن عطیه یا پیاتسا نیز در این لیست باشند.  

اینتر

به نظر می رسد اینتر محتمل ترین گزینه برای آرتورو ویدال شیلیایی باشد. ویدال اکنون یک سال از قراردادش با بایرن باقی مانده و اگر این فصل را در بایرن بماند، سال آینده به صورت بازیکن آزاد می تواند از این باشگاه جدا شود. از طرف دیگر بایرن هم که بدش نمی آید از فروش ویدال سود کند، 30 میلیون یورو به باشگاه خریدار ویدال پیشنهاد داده است. عددی که کار انتقال ویدال را با مشکل روبه رو خواهد ساخت. اینتری ها همچنین در آستانه قرارداد با ورسالیکو هستند.  

ناپولی

در شرایطی که مارلو آنچلوتی پیوستن ادینسون کاوانی را به تیم سابقش منتفی دانسته است، به نظر می رسد ناپولی آماده به خدمت گرفتن هنریکس مدافع راست بایرلورکوزن است. این در حالی است که یوسف سابالی در تست پزشکی ناپولی رد شده و انتقال این بازیکن از بوردو منتفی شده است.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «آخرین نقل و انتقالات در فوتبال اروپا ( بخش اول )» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره آخرین نقل و انتقالات در فوتبال اروپا ( بخش اول ) فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.