زمان مطالعه: 1 دقیقه
تور ترکیبی اروپا

تور ترکیبی اروپا

تور‌های ترکیبی و یا تورهای دور اروپا، معمولا در کشور‌های حوزه شینگن برگزار می‌شود.

تور‌های ترکیبی و یا تورهای دور اروپا، معمولا در کشور‌های حوزه شینگن برگزار می‌شود. به این دلیل که شما برای ورود به هر کشور، نیازی به گرفتن ویزای مجزا ندارید. در تورهای ترکیبی اروپا، فرصت بیشتری برای تفریح و گشت و گذار خواهید داشت. همچنین به جای یک کشور، از چندین شهر و کشور بازدید می‌کنید که این خود فرصت خوبی است. با آسمونی همراه باشید.

تور اروپا

تور اروپا
تور اروپا

در ماه آگوست فصل تابستان اکثر کشورهای اروپایی در تعطیلات به سر میبرند، هرچند که در این فصل هوای قاره اروپا گرم است اما گردشگران زیادی ترجیح می دهند در این ایام سفری خاطره انگیز را در قاره اروپا مخصوصا در نزدیکی دریای مدیترانه تجربه نمایند. به همین دلیل تور اروپا یکی از بهترین گزینه ها برای سفر در قاره سبز می باشد.

بهترین مقصد های گردشگری در اروپا

بهترین مقصد های گردشگری در اروپا
بهترین مقصد های گردشگری در اروپا

کشور انگلیس، فرانسه، ایتالیا، آلمان، اتریش، اسپانیا، مجارستان و... از محبوب ترین کشورهای اروپایی می باشند که به خاطر موزه ها، رستوران ها، زندگی شبانه و معماری بی نظیر شناخته می شوند. بنابراین جای تعجب ندارد که تصمیم گیری در مورد بازدید از آن ها دشوار باشد. شما مسافران عزیز گزینه های عالی و انتخاب های زیادی برای مقصد و گشت و گذار در اروپا دارید و می توانید یکی سفر بی نظیر را برای خود رقم بزنید.

خورد و خوراک و رستوران ها در اروپا

قیمت ها از یک شهر به شهر دیگر متفاوت است، حتی در همان کشور هزینه ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. بهتر است قبل از سفر به کشورها به طور خاص درمورد این هزینه ها اطلاعات کسب نمایید. توجه داشته باشید که غذا در اروپا زیاد گران نیست و برای هر جور سلیقه و بودجه ای می توان رستوان یافت. هزینه ها در کشور و حتی شهرها متفاوت است و انتخاب رستوران و غذا هم در هزینه بی تاثیر نخواهد بود.

خدمات پکیج تور اروپا

  • بلیط هواپیما رفت و برگشت
  • رزرو هتل‌های متنوع
  • اخذ ویزا
  • گشت شهری
  • ترانسفر فرودگاهی
  • راهنمای تور فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی

حمل و نقل تور ترکیبی اروپا

حمل و نقل تور ترکیبی اروپا
حمل و نقل تور ترکیبی اروپا

بلیط پرواز رفت و برگشت استانبول توسط هواپیمایی آسمان و بلیط برگشت بوداپست به استانبول توسط هواپیمایی ترکیش دریایی؛ کشتی کروز 3 ستاره از یونان به رم زمینی؛ اتوبوس توریستی اسکانیای 54 نفره بین کشورها

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «تور ترکیبی اروپا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره تور ترکیبی اروپا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.