زمان مطالعه: 2 دقیقه
بهترین آموزشگاه های کنکور

بهترین آموزشگاه های کنکور

آسمونی در این بخش راهنمای انتخاب بهترین آموزشگاه های کنکور را عنوان می کند. با ما همراه باشید.
بهترین آموزشگاه های کنکور
بهترین آموزشگاه های کنکور

آزمون هایی مانند کنکور، تقریباً در هر کشوری متفاوت و به آزمونی سخت برای دانش آموزان بدل شده. از این رو، دانش آموزان هر ساله برای ورود به دانشگاه تلاش خود را می کنند تا در کنکور موفق شوند.

در ایران راه ورود به دانشگاه "کنکور" است و بعضی از خانواده ها برای اینکه فرزندانشان به دانشگاه های خوب ورود کنند هزینه های زیادی متقبل می شوند ، کنکور برای شرکت‌کنندگان اهمیت زیادی دارد به همین خاطر آن ها از روش‌های زیادی برای نتیجه گرفتن در کنکور استفاده می‌کنند یکی از این روش ها شرکت در کلاس کنکور و ثبت نام در آموزشگاه های کنکور است.

ویژگی های بهترین آموزشگاه های کنکور خوب 

  1.  سابقه ی خوب

  2. اساتید مجرب
  3. شهریه مناسب
  4. دارای مجوز معتبر باشد
  5. پشتیبانان دلسوز و ماهر
  6. نظم و مدیریت زمان
  7. فضای آموزشی مناسب

    بهترین آموزشگاه های کنکور
    بهترین آموزشگاه های کنکور

خدمات و امکانات بهترین آموزشگاه های کنکور

  1. ارائه بهترین و سریعترین روش های تست زنی
  2. مشاوره تحصیلی
  3. برنامه ریزی برای کنکور
  4. پیگیری های منظم ماهانه
  5. برگزاری آزمون های منظم
    entrance-exam-institutes
    entrance-exam-institutes

قیمت بهترین آموزشگاه های کنکور

معمولا هزینه هر آموزشگاه کنکور با توجه به سوابق ، نوع اساتید حتی تبلیغاتشون متفاوت است و  تعرفه مخصوص به خود را دارد و با توجه به خدمات ارائه دهنده به دانش آموزان و هنرجویان است که این آموزشگاه ها را از هم متمایز می سازد.

برای کلاس های خصوصی  هم در واقع نرخ مصوبی وجود ندارد و هر آموزشگاه و یا هر استادی که در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارد با توجه به شرایط و پارامترهای مختلف قیمتی را برای کلاس های خودش در نظر می گیرد.

بهترین آموزشگاه های کنکور
بهترین آموزشگاه های کنکور

اعتبار سنجی بهترین آموزشگاه های کنکور

همان طور که مستحضر هستید قبل از هرگونه اقدام اگر قصد استفاده از خدمات هر سازمان، نهاد و یا شرکتی را دارید آن سازمان یا شرکت مدنظر را به طور کامل اعتبار سنجی کنید،در این بخش از آسمونی قصد داریم بگیم که چطور میتوانید از معتبر بودن بهترین آموزشگاه های کنکور مورد نظرتان اطمینان لازم رو کسب کنید:

تحقیق در مورد آموزشگاه قبل از ثبت نام مسئله ای مهم و حیاتی ست. کنکور مسئله حساسی است و شما ملزم هستید برای تحقیق حضوری به محل آموزشگاه رفته و از سوابق آن در اینترنت و نظرات دانش آموزانی که در سال های قبل در آن آموزشگاه مشغول بوده اند تحقیق کنید.

  برخی از آموزشگاههای کنکور برای مشهور شدن و جذب داوطلبان کنکور با دسترسی به اطلاعات قبول شدگان کنکور در دانشگاه های سراسری سعی در جذب داوطلبان کنکور سالهای آینده دارند.

entrance-exam-institutes
entrance-exam-institutes

به دلیل وجود آموزشگاه های بسیار، پیدا کردن بهترین کلاس یا آموزشگاه کنکور می تواند کمی سخت باشد.  سرپا ماندن یک آموزشگاه کنکور خوب به عوامل متعددی چون استفاده از اساتید مجرب ، تعداد دانش آموزان ، سابقه درخشان و ... بستگی دارد چون هر روزه تعداد آموزشگاه های کنکور در حال افزایش است و اگر  عوامل و ویژگی های ذکر شده در بالا را دارا بود میتوان گفت که آن آموزشگاه بهترین آموزشگاه کنکور است.

نظر خود را درباره «بهترین آموزشگاه های کنکور» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین آموزشگاه های کنکور فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.