درآمد مربیان در یورو 2016

مسابقات یورو 2016 از 21 خرداد در کشور فرانسه آغاز می شود و حالا در آستانه شروع این رقابتها به دستمزد سرمربیان حاضر در این مسابقات نگاهی می اندازیم. روی هاجسون در میان 24 سرمربی تیم‌های حاضر در جام ملت‌های اروپا بیشترین حقوق را می‌گیرد. سرمربی انگلیسی تیم ملی انگلیس با حقوقی معادل 5 میلیون یورو در سال پردرآمدترین فرد است. پس از سرمربی سه‌شیرها، سرمربی ایتالیایی تیم ملی ایتالیا، آنتونیو کونته با حقوقی معادل 4.6 میلیون یورو در سال در جایگاه دوم قرار دارد هرچند که قرارداد او با آتزوری در پایان یورو تمام می‌شود و پس از آن به انگلیس می‌رود تا هدایت چلسی را برعهده بگیرد.

در جایگاه سوم پردرآمدترین مربیان یورو 2016 سرمربی ترکیه‌ای تیم ملی ترکیه است. فاتح تریم در سال 3.5 میلیون یورو حقوق می‌گیرد. یواخیم لو، سرمربی آلمان قهرمان جام جهانی 2014 با حقوق سالانه 3.2 میلیون یورو در این فهرست در رده چهارم قرار دارد و این در حالی است که ویسنته دل‌بوسکه سرمربی اسپانیای مدافع عنوان قهرمانی یورو 2016 با سه میلیون یورو حقوق در سال نفر پنجم است. پس از دل‌بوسکه نیز دیدیه دشام با نزدیک به 2 میلیون یورو حقوقی که از فرانسوی‌ها می‌گیرد، ششمین سرمربی پردرآمد جام ملت‌های اروپاست.

در پایین جدول پردرآمدترین مربیان یورو 2016 نیز آنخل ایوردانسکو، سرمربی تیم ملی رومانی با حقوق تنها 120 هزار یورو در سال کم درآمدترین سرمربی رقابت‌هاست. این در حالی است که لئونید اسلوتسکی سرمربی تیم ملی روسیه که جانشین فابیو کاپلو شد، حقوق مشخصی از فدراسیون فوتبال روسیه نمی‌گیرد و درآمدش همان پاداش‌هایی است که در نتیجه کسب نتاج مطلوب از روس‌ها خواهد گرفت.

لیست مبلغ قرداد مربیان یورو 2016

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «پردرآمدترین و کم‌درآمدترین سرمربیان یورو 2016 چه کسانی هستند؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره پردرآمدترین و کم‌درآمدترین سرمربیان یورو 2016 چه کسانی هستند؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.