زمان مطالعه: 8 دقیقه
تور انگلیس

تور انگلیس

انگلستان یکی از بزرگترین و پر جمعیت‌ترین شهرهای جهان است. یکی از پر گردشگرترین مقاصد توریستی که به عنوان...

تور انگلیس
تور انگلیس

انگلستان یکی از بزرگترین و پر جمعیت‌ترین شهرهای جهان است. یکی از پر گردشگرترین مقاصد توریستی که به عنوان بهترین مقصد گردشگری 2015 هم برگزیده شده است. آسمونی در این بخش راهنمای تور انگلستان ، جاذیه های تور انگلستان ، دیدنی های تور انگلستان ، اطلاعات تور انگلستان ، هزینه های تور انگلستان و ... را برای شما عزیزان منتشر می کند.

بهترین تفریحات و سرگرمی‌ها در انگلستان

برج انگلستان (بام لندن)

بهتر است سفرتان را با مکانی به واقع ترسناک شروع کنید. به صورتی رسمی این برج را Her Majesty's Royal Palace and Fortress (کاخ و قلعه‌ی سلطنتی ملکه) می نامند. برجی که  حدود 1,000 سال تاریخ خون‌بار را درون خود نهفته است. تاریخی ترسناک پر از خونریزی، شکنجه و اعدام. کسی چه می داند؟ شاید شما هم موفق شدید روح ان بولین (یکی از همسران هنری هشتم که توسط گیوتین در این مکان اعدام شد) را ببینید! تورهای رایگان و اختیاری برای بازدید از اینجا وجود دارد که پیشنهاد می کنیم در یکی از آن‌ها شرکت کنید. احتمالا پس از این کار جرات نکنید به تنهایی در برج قدم بگذارید. تاج جواهرات و برج سفید از مواردی است که در سفر به این مکان حتما باید تماشا کنید.

نکته‌ها:

اگر در اوایل روز از این برج دیدن کنید، می توانید در اولین تور شرکت کنید و قبل از اینکه دیگر توریست‌ها حتی هتل هایشان را ترک کنند، اکثر نقاط آن را بازدید کرده باشید.

برای ورود به برج باید 24.50 پوند بپردازید.  اگر به صورت انلاین اقدام به خرید بلیط کنید می توانید آن را با پرداخت 23.10 پوند تهیه کنید.

england-tour
england-tour

Tower bridge انگلستان

پل برج ساعت (Tower bridge) در نزدیکی برج لندن واقع شده است و به همین دلیل چنین نامی به آن اطلاق می شود. این پل بین سال‌های 1886 تا 1894 میلادی ساخته شده و در میان محبوب‌ترین جاذبه‌های بریتانیا قرار دارد. این اجازه به بازدیدکنندگان داده شده تا از برج‌های این پل بالا بروند و حتی اتاق‌هایی را برای رویدادهای مختلف اجاره کنند. پل برج نشان‌دهنده‌ی مشخصه‌های ویکتوریایی به سبک گوتیک قرن 19 میلادی است. در ساختار این پل رنگ‌های قرمز، سفید، آبی و آبی روشن بکار رفته که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. بازدید از پل برج در لندن را به هیچ وجه از دست ندهید.

نکته‌ها:

بر روی پل قدم بزنید تا مناظری با نهایت زیبایی را ببینید.

بازدید از Houses of Parliament انگلستان

محل نشست پارلمان انگلیس، نام دیگر آن کاخ وستمینستر، جایی است که می توانید برج مشهور الیزابت (سنت استفان) و زنگوله درون آن (بیگ بن) را تماشا کنید. این مجموعه‌ی باشکوه، واقع در کنار رودخانه‌ی تِمز با آن ظاهر نئو گوتیکی‌اش را می توان نمادی از لندن دانست. این بنا هم در روز و هم در شب به حدی زیبا است که پیشنهاد می کنیم بازدید از آن را به هیچ وجه از دست ندهید.

تور انگلیس
تور انگلیس

نکته‌ها:

بازدید از ساختمان پارلمان و شرکت در بحث‌های مجلس برای عموم آزاد است، اما برای تماشای برج الیزابت و بیگ بن تنها ساکنان رسمی انگلستان می توانند ثبت نام کنند.

هاید پارک انگلستان

هاید پارک بزرگترین پارک در بخش مرکزی لندن است، به قدری بزرگ که ممکن است در آن گم شوید. تقریبا برای هر سلیقه‌ای یک سرگرمی در این پارک وجود دارد، از پیاده‌روی در فضای وسیع آن گرفته تا قایق سواری روی دریاچه Serpentine، اسب سواری، بازی تنیس یا شنا کردن درون دریاچه همه  و همه اوقات خوشی را برای شما رقم خواهند زد. در باغ‌های کنزینگتون که متصل به هاید پارک هستند، می توانید کاخ کنزینگتون را که شاهزاده کیت و ویلیام به همراه جرج در آن زندگی می کنند مشاهده کنید.

england-tour
england-tour

همچنین در این مکان دو گالری برای یادبود پرنسس دیانا (1961-1997)، یک فواره برای کودکان و یک مجسمه از پیتر پن وجود دارد که می توانید به تماشای آن‌ها بپردازید. از دیگر ویژگی‌های هاید پارک اجرای کنسرت‌های فضای باز و بلندگوهایی است که در گوشه‌های پارک گذاشته‌اند تا همه صدای اجرای موسیقی را بشنوند. مطمئن باشید از بودن در این مکان پشیمان نخواهید شد.

نکته‌ها:

چندین کافه‌ی خوب در جای جای پارک وجود دارد تا لذت شما را تکمیل کنند.

بازدید از موزه‌ی انگلستان

شما می توانید با مراجعه به موزه‌ی بریتانیا بیشتر دنیا را از طریق تاریخ کاوش کنید و برگردید. به هرچیزی که علاقه داشته باشید، خواه یک کشور خاص باشد یا یک عصر، با سرگردان شدن در اطراف این موزه از آنچه که خواهید دید شگفت زده می‌شوید. حتی محیط خارجی موزه هم شما را به حیرت وا می دارد. قدیمی‌تری شی ساخته‌ی دست بشر با قدمت بیش از 1.8 میلیون سال و همچنین تعداد زیادی مومیایی با اتاقی پر از مجسمه‌های باورنکردنی مصر باستان در این موزه در معرض دید عموم قرار گرفته‌اند.

از دیگر دیدنی‌های این موزه می توان به ماسک‌های آفریقایی، موازئیک های آزتک، مرمر‌های الگین از پارتنون و یکی از مجسمه‌های جزیره‌ی ایستر را نام برد. این‌ها تنها بخش بسیار کوچکی از آثار ارزشمند موزه‌ی بریتانیا هستند، توصیه می کنیم برای دیدن همه‌ی آن ها حتما از این مکان بازدید کنید.

نکته‌ها:

در این مکان می توانید کافه و رستوران سرپوشیده پیدا کنید.

بازدید از موزه رایگان است.

میدان ترافالگار انگلستان

یکی از شناخته‌ شده‌ترین نقاط لندن میدان ترافالگار است. این میدان با فواره ها، کبوترهای فراوان، گدایان و نوازندگان خیابانی به همراه جمعیت مشتاق زیادی که برای بازدید آمده‌اند یکی از خاص ترین نقاط این شهر به شمار می‌رود. میدانی جالب، به همراه تقویمی پر از رویدادهای رایگان، شیر سنگی مشهور و ستون نلسون از آن دست‌نقاطی است که در سفر به لندن حتما باید ببینید.

نکته‌ها:

زمانی که مشغول تماشای نوازندگان خیابانی هستید بسیار مراقب اموال و جیب‌هایتان باشید. این میدان پر از جیب بر است.

چینی‌های مقیم لندن جشن سال نوی چینی را در این میدان برگزار می کنند.

پارک گرینویچ انگلستان

گرینویچ مکانی تاریخی است که مناظری بی نظیر از بالای شهر لندن و کمی پایین تر رود تمز  را در اختیار شما می گذارد. جایی که می توانید همه‌ی بناهای مشهور گرینویچ را بازدید کنید.  خود پارک در طول المپیک 2012 لندن میزبان مسابقات اسب سواری با مانع بوده است. علاوه بر همه‌ی این موارد رصدخانه‌ی سلطنتی لندن در این ناحیه قرار دارد. همانطور که همه‌ی شما می دانید، مدار صفر درجه‌ی خط نصف النهار مبدا از این منطقه عبور می کند. گرینویچ قدیمی ترین پارک سلطنتی لندن است.

نکته‌ها: کرایه یک قایق از مرکز لندن تا گرینویچ، راهی عالی برای تماشای مناظر از سمت رودخانه به شمار می‌رود.

بازدید از کلیسا‌های وستمینستر و سینت مارگارت انگلستان

کلیسای ویستمینستر از سال 1066 میلادی محل برگزاری مراسم تاجگذاری پادشاهان انگلستان بوه است و شاید همین دلیل به تنهایی برای بازدید از آن کافی باشد. این کلیسا از سال 960 میلادی در اینجا حضور داشته است و تاکنون شاهد 16 مراسم ازدواج سلطنتی بوده است (از جمله شاهزاده ویلیام و کیت در عصر کنونی). درست در همسایگی وستمینستر کلیسای آنگلیکان کوچک دیگری وجود دارد که در قرن 12 میلادی ساخته و در سال1523 بازسازی شده است. سینت مارگارت کلیسیای کوچک زیبایی با محراب طلایی، سقف‌ها و نیمکت‌های  چوبی است که بازدید از آن را به همه پیشنهاد می دهیم. به خصوص محیط داخلی‌اش که  تماشای آن آرامشی مثال زدنی را به همراه دارد.

نکته‌ها: دقت داشته باشید برای بازدید از کلیسای سینت مارگارت و وستمینستر هر روز تنها تا ساعت 15:30  فرصت دارید. در روزهای یکشنبه، عیدهای مذهبی همچون جشن شکرگذاری و کریسمس، کلیسای وستمینستر تنها برای عبادت کردن باز است.

تور انگلیس
تور انگلیس

پارک Regent انگلستان

سنترال پارک ریجنت دارای باغ زینتی فوق‌العاده و مناطق پوشیده از چمن به همراه بزرگترین فضای باز لندن برای ورزش با قریب به 100 هکتار مساحت است که آن را برای پیک نیک،  قدم زدن و بازی‌های ورزشی به مکانی عالی تبدیل کرده است. علاوه بر همه‌ی این‌ها دریاچه‌هایی برای قایقرانی وجود دارد که می توانید با کرایه یک قایق روی آن‌ها به گشت و گذار مشغول شوید. همچنین باغ وحش مشهور لندن در این پارک واقع شده است. در طول تابستان تعداد بسیار زیادی از مردم برای تماشای تئاتر روباز به این پارک قدم می گذارند. یکی دیگر از ویژگی های این پارک، باغ گل رز با بیش از 12,000 رز است، در آن یک تنفس عمیق بکشید و بوی خوش را با تمام وجود تنفس کنید تا به ارزش آن پی ببرید.

نکته‌ها:

اگر نیاز به نوشیدنی یا خوراکی داشته باشید در چندین نقطه از پارک تعدادی کافه وجود دارد که می توانید در آن‌ها توقف کنید.

کاخ باکینگهام انگلستان

چه طرفدار سرسخت زندگی سلنتطی باشید چه یک جمهوری خواه تمام عیار، در هر صورت نمی توان انکار کرد کاخ باکینگهام یا باک هوس قطعه‌ای ارزشمند از تاریخ زندگی محسوب می شود. این کاخ که محل زندگی خانواده‌ی سلطنتی بریتانیا است، یکی از بزرگترین کاخ های دنیا هم به شمار می‌رود. وقتی از این مکان بازدید می کنید مطمئن شوید که از گالری ملکه که میزبان یکی از بزرگترین و البته مهمترین‌ مجموعه‌های هنری دنیا و همچنین یکی از آخرین مجموعه های سلطنتی دست نخورده در اروپا  است دیدن کنید.

نکته‌ها:

اتاق های دولتی کاخ باکینگهام هر تابستان از اواخر جولای تا سپتامبر برای بازدید به روی عموم باز است.

برای تماشای مراسم تعویض نگهبانان که رایگان است، تقویم را چک کنید، چرا که این مراسم هر روز اتفاق نمی‌افتد. زمان این کار ساعت 11:30 دقیقه‌ی صبح است.

برای تهیه بلیط از طریق وبسایت رسمی کاخ اقدام کنید.

تماشای انگلستان از نمایی متفاوت در The London Eye (چشم لندن)

اگر از ارتفاع نمی‌ترسید و دوست دارید لندن را با دیدی همانند یک پرنده مشاهده کنید، پیشنهاد می دهیم یک بار هم شده سوار چشم لندن یا چشم هزاره شوید. چشم لندن بزرگترین چرخ و فلک اروپا (135 متر) به شمار می‌رود. این نقطه با هرجای دیگر در لندن متفاوت است و قطعا تماشای همه‌ی لندن با یک نگاه  تجربه‌ی است که در خاطر شما خواهد ماند.

نکته‌ها: اگر می خواهید حداکثر زیبایی لندن را ببینید، پیشنهاد می کنیم هنگام غروب آفتاب سوار این چرخ و فلک شود.

england-tour
england-tour

بازار Borough انگلستان

بازار مذکور مکانی است که همه‌ی عاشقان غذا در لندن از آن بازدید می کنند. در هرجایی از این بازار که نگاه کنید غرفه‌هایی را می‌بینید که در آن‌ها پنیر، آشپزی کنید پیشنهاد می کنیم برای تهیه‌ی تمام مواد غذایی مورد نیازتان نیم نگاهی به این بازار داشته باشید.

بازار قدیمی Spitalfields انگلستان

Spitalfields بازار دوست داشتنی سر پوشیده‌ای است که درست در شرق لندن قرار دارد. این بازار یک سالن فوشگاهی ویکتوریایی است که قدمت آن به 1600 میلادی بر می‌گردد. در اطراف سالن مرکزی می توانید بوتیک‌های خوب و فروشگاه‌هایی با طراحی های غیر معمول را پیدا کنید. بازاری پر از غرفه های رنگارنگ با طراحی های خاص که می توانید تمام سوغاتی‌های خود را از اینجا تهیه کنید.این بازار یکی از بهترین نقاط برای خرید مواد غذایی عالی دراروپا به شمار می‌رود، همچنین تعدادی از اصیل‌ترین رستوران‌های لندن در خیابان اطراف این بازار واقع شده‌اند.

نکته‌ها:

در بازار و محیط اطرافش می‌توانید تعداد زیادی غذافروشی خیابانی و رستوران‌های لوکس پیدا کنید.

خیابان آکسفورد انگلستان

خیابان آکسفورد دارای 300 مغازه است و منتهی به خیابان Regent می‌شود. با توجه به دسترسی آسان به خیابان carnaby و خیابان کریستوفر این منطقه یکی از مراکز اصلی برای خرید در لندن به شمار می‌رود. . در خیابان آکسفورد فروشگاه لوکس و گران قیمت selfridges هدفی خوب برای خریداران بدون محدودیت بودجه محسوب ‌شود. با این حال برای کسانی که توان خرید بالایی ندارند، دو شعبه از فروشگاه primark انتخاب خوب و مقرون به صرفه‌ای خواهد بود. آکسفورد شلوغ ترین خیابان اروپا برای خرید است بنابراین شما در تمام راه با جمعیت زیادی روبرو خواهید شد.  خیابان Regent بیشتر میزبان فروشگاه‌های لوکس و گران قیمت (upmarket) است، به همین خاطر کمی خلوت‌تر به نظر می‌رسد. در این خیابان می توانید  فروشگاهای اصلی اپل, Hollister و جواهر فروشی‌های mappin و webb  را پیدا کنید.

نکته‌ها:

اکثر فروشگاه‌های این ناحیه در طول شب‌ها، به خصوص روزهای پنج شنبه باز هستند تا تجربه‌ی خریدی به یادماندنی را در اختیار خریداران قرار دهند.

نظر خود را درباره «تور انگلیس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تور انگلیس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.