زمان مطالعه: 2 دقیقه
ویزای امارات و ویزای دبی

ویزای امارات و ویزای دبی

روزانه تعدادی بسیاری از شهروندان ایرانی با اهداف مختلف مانند کار، تجارت، تفریح و ... به دبی سفر می‌کنند و...
ویزای امارات و ویزای دبی
ویزای امارات و ویزای دبی

روزانه تعدادی بسیاری از شهروندان ایرانی با اهداف مختلف مانند کار، تجارت، تفریح و ... به دبی سفر می‌کنند و به همین منظور نیازمند دریافت روادید سفر به کشور امارات هستند. آسمونی در این بخش اطلاعات کاملی در مورد نحوه دریافت ویزای امارات و ویزای دبی را برای شما عزیزان منتشر می کند. هموطنان عزیزی که قصد سفر به کشور امارات ( دبی ) را دارند باید قبل از سفر اقدام به دریافت ویزا این کشور نمایند ، شخص مسافر یا وکیل و نماینده ( آژانس های مسافرتی ) مسافر می توانند جهت اخذ ویزا امارات ( دبی ) با در دست داشتن مدارکی که در زیر آمده است اقدام به اخذ ویزا این کشور نمایند ( جهت دریافت ویزا توریستی نیازی به مصاحبه با شخص مسافر نیست ولی برای ویزا های تجاری و کاری قوانین متفاوت می باشد ). قیمت و نحوه و شرایط دریافت ویزای امارات و ویزای دبی مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای امارات و ویزای دبی:

  • اسکن از پاسپورت .
  • 2 قطعه عکس 6 در 4 رنگی با پس زمینه سفید .

انواع ویزای امارات و ویزای دبی:

  • ویزا 14 روزه توریستی
  • ویزا 1 ماهه
  • ویزا 3 ماهه

نکاتی در مورد ویزا توریستی امارات و ویزای توریستی دبی: ویزا 14 روزه توریستی که در بالا اشاره شده از تاریخ صدور دارای 2 ماه اعتبار است و پس از ورود به امارات 14 روز اجازه اقامت در این کشور را به شما می دهد و اگر ویزا شما از نوع 1 ماهه باشد پس از ورود 1 ماه می توانید در این کشور اقامت داشته باشید . ویزا های تورستی امارات در 3 نوع عادی - نیمه فوری و فوری می باشد که نوع عادی آن در 7 روز کاری و نوع نیمه فوری در 3 روز کاری و نوع فوری در 1 روز کاری صادر می شوند . قیمت انواع ویزای امارات و ویزای دبی:

  • ویزا عادی 280 درهم
  • ویزای نیمه فوری 360 درهم
  • ویزای عادی 1 ماهه 450 درهم

قیمت و نحوه و شرایط دریافت ویزای کشور امارات دبی ( مسافرتی و کار و تحصیلی ) با هم متفاوت است لذا شما برای آگاهی دقیق از مبلغ ویزا و مدارک مورد نیاز ( مدارک مورد نیاز بالا برای ویزای مسافرتی می باشد ) از طریق راه های ارتباطی سایت به ما در تماس باشید. راهنمایی جهت خرید بلیط هواپیما به امارات : در حال حاضر خطوط هواپیمایی کاسپین - تابان - قشم - آسمان - ایران ایر - ماهان - فلای دبی و امارات پرواز مستقیم به دبی و ایرلاین اتحاد پرواز مستقیم به ابوظبی و ایرلاین ایر عربیا پرواز مستقیم به شارجه امارات انجام می دهند سوالات متدوال در مورد ویزای امارات و ویزای دبی آدرس سفارت امارات در تهران تهران شهرک غرب - خیابان ایران زمین - تقاطع مهستان پلاک 2 و تلفن های : 42792000-021 تهران خیابان ولیعصر تقاطع خیابان ظفر رو به روی رستوران حاتم شماره 337 شماره تماس : 88788515 ویزای امارات و ویزای دبی برای ایرانیان چگونه صادر می شود؟ ویزای امارات و ویزای دبی برای ایرانیان توسط نماینده های رسمی اداره مهاجرت در خواست می شود بعد از بررسی شرایط اداره مهاجرت امارت ویزای فرد متقاضی را صادر می کند. ویزای امارات و ویزای دبی چند روزه میاد؟ ویزای امارات و ویزای دبی توسط اداره مهاجرت امارات صادر می شود و به صورت معمول بین 7 تا 10 روز برای صدور ویزای امارات و ویزای دبی زمان نیاز می باشد.  

نظر خود را درباره «ویزای امارات و ویزای دبی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره ویزای امارات و ویزای دبی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.