زمان مطالعه: 2 دقیقه
سفارت ایران در اوکراین

سفارت ایران در اوکراین

ایران در بیشتر کشورهای دنیا سفارت دارد که فعالیت های مختلفی را برای ایرانیان مقیم آن کشور انجام می دهد.

بیشتر کشورهای دنیا در همه یا بیشتر کشورها سفارت دارند، ایران هم یکی از این کشورهاست. بنابراین هر شخصی که بخواهد به کشور دیگری سفر کند باید به سفارت آن کشور مراجعه کند. همچنین علاوه بر شهروندان اوکراین، ایرانیان مقیم اوکراین هم می توانند برای دریافت یک سری از خدمات به سفارت ایران در اوکراین مراجعه کنند. در ادامه مطلب آسمونی به معرفی سفارت ایران در اوکراین می پردازیم.

خوشبختانه، ایران یکی از کشورهاییست که در بیشتر کشورها، از جمله کشورهای اروپایی سفارت دارد، یکی از آنها، اوکراین می باشد. اوکراین یکی از کشورهای بزرگ اوپا محسوب می شود. بسیاری از ایرانیان مایلند به این کشور سفر کنند بنابراین زمانی که به اوکراین می روند ممکن است به مسائلی بر بخورند که مستلزم مراجعه به سفارت ایران باشد. علاوه بر این ها، کشورهای ایران و اوکراین روابط دوجانبه ای دارند و اوکراین نیز در ایران دارای سفارت می باشد.

فعالیت های سفارت ایران در اوکراین

  1. صدور انواع ویزا: توریستی، خصوصی، تجاری، کار، ترانزیت، تحصیلی
  2. ارائه اطلاعات گردشگری و قوانین کشور ایران
  3. اطلاعات تحصیل و کار در ایران برای شهروندان اوکراین
  4. خدمات شهروندان ایرانی مقیم اوکراین

سفیران ایران در اوکراین

  1. اکبر قاسمی
  2. محمد بهشتی منفرد
  3. دکتر منوچهر مرادی (در حال خدمت)

آدرس و روزهای کاری سفارت ایران در اوکراین

تلفن

2538501- 2538543

آدرس

No. 12, KrugLoniversytetskaya str., Kiev, Ukraine

روز و ساعت کاری

دوشنبه تا جمعه، از 09 الی 12:30

آدرس وب سایت

https://ukraine.mfa.gov.ir/

آدرس پست الکترونیک

Iranemb.kiev@mfa.gov.ir

  • بخش کنسولی پاسخگویی تلفنی از دوشنبه تا جمعه، از ساعت 14 الی 17
  • بخش کنسولی مراجعه حضوری از دوشنبه تا جمعه، از ساعت 9 الی 12:30

ویزای کشور ایران در اوکراین

با توجه به راه اندازی سامانه الکترونیکی درخواست روادید در سفارت جمهوری اسلامی ایران در کی یف؛ ضروری است از این پس متقاضیان دریافت روادید با مراجعه به سایت E_visa.mfa.ir نسبت به درج اطلاعات کامل خود در بخش مربوطه (بخش ثبت درخواست روادید) اقدام نمایند و پس از دریافت کد رهگیری اخذ شده از سیستم، به سفارت مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است ثبت درخواست روادید از سوی متقاضی، الزامی برای صدور روادید ایجاد نمی کند.

همراه داشتن مدارک زیر برای کلیه هموطنانی که قصدورود به اوکراین را دارند الزامی می باشند: داشتن گذرنامه با اعتبار بیش از 6 ماه، داشتن بلیط برگشت از اوکراین، همراه داشتن ارز کافی برای سفر حداقل به میزان یک هزار دلار، متقاضیان سفر به اوکراین در هنگام ورود به اوکراین اظهارنامه ارزی را در صورت داشتن بیش از 10 هزار دلار آمریکا تکمیل نموده تا چنانچه در هنگام خروج مقامات گمرکی آن را از متقاضیان درخواست نمایند امکان ارائه آن به مامورین گمرکی وجود داشته باشد.

به متقاضیان سفر به اوکراین یادآوری می گردد که در ایام برگزاری جشن ها و مناسبت های عمومی در کشور اوکراین، اکثر موسسات دولتی و رسمی تعطیل می باشند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «سفارت ایران در اوکراین» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره سفارت ایران در اوکراین فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.