زمان مطالعه: 1 دقیقه
سفارت خانه آلمان در ایران

سفارت خانه آلمان در ایران

چگونه وقت سفارت آلمان بگیریم؟ برای دریافت ویزای آلمان چه مدارکی لازم است؟ آدرس سفارت آلمان کجاست؟ آسمونی در...

چگونه وقت سفارت آلمان بگیریم؟ برای دریافت ویزای آلمان چه مدارکی لازم است؟ آدرس سفارت آلمان کجاست؟ آسمونی در این بخش به معرفی و آدرس سفارت خانه آلمان در ایران می پردازد.

سفارت خانه آلمان در ایران
سفارت خانه آلمان در ایران

سفارت خانه آلمان در ایران

  • آدرس خیابان فردوسی-‏ روبروی بانک مرکزی- ‏پلاک 320‏‎ مسیریابی
  • کدپستی: 11365
  • صندوق پستی: 179-11365
  • اطلاعات : 39990000
  • اطلاعات در مورد ویزا: 39991213 و 39991499
  • شماره فاکس بخش ویزا: 39991860
  • آدرس سایت سفارت آلمان: سایت رسمی سفارت آلمان در تهران
  • https://teheran.diplo.de/

بخش حقوقی و کنسولی سفارت آلمان مهم‌ترین پل ارتباطی آلمانی‌های ساکن کشورهایی به غیر از آلمان با آلمان در بسیاری از موضوعات حقوقی نمایندگی‌های کشور آلمان در خارج هستند که در آنها خدمات کنسولی سفارت و درخواست‌های گوناگون بررسی و ارائه می‌شود. ساعات کاری باجه‌ها (یکشنبه تا پنج‌شنبه) 7:30 تا 10:30 بخش حقوقی کنسولی 14:30 تا 15:30 (ماه های جولای تا آگوست: 14:30 - 15:00) دریافت مدارک و کپی‌های تایید شده 10:00 تا 12:00 13:00 تا 15:00 دریافت گذرنامه از بخش روادید پیش از مراجعه به بخش کنسولی و حقوقی، اطلاعات لازم در مورد روند انجام امور و مدارک مورد نیاز را از طریق وب‌سایت سفارت کسب کنید. در صورت نقص مدارک، باجه‌ها درخواست شما را نخواهند پذیرفت. تمامی هزینه‌های خدمات کنسولی به صورت نقد و به ریال دریافت می‌شود. در بخش حقوقی و کنسولی چک پول هم پذیرفته می‌شود. جهت درخواست تایید مدارک، کپی برابر با اصل، تایید امضا، گواهی‌های کنسولی و مشاوره در امور حق ارث، تابعیت و خانواده، تعیین وقت قبلی لازم است که می‌توانید از طریق لینکی که برای تعیین وقت سفارت ارائه شد اقدام کنید. ساعات کاری دفتر تایید مدارک دفتر تایید مدارک سفارت آلمان روزهای یکشنبه تا پنج‌شنبه، از ساعت 7:30 تا 10:30 (با تعیین وقت قبلی) آماده ارائه خدمات به مراجعین است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات تایید مدارک، هزینه‌ها و سایر سوالات در این مورد می‌توانید به سایت سفارت و راهنمای تایید مدارک سفارت آلمان مراجعه کنید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «سفارت خانه آلمان در ایران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره سفارت خانه آلمان در ایران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.