ایلان ماسک، صاحب امتیاز 2 شرکت از ممتازترین شرکت های آمریکا، (شرکت تسلا و شرکت فضایی اسپیس ایکس)، اخیراً بسیار خبرساز شده است. این بار با توییتی از او در شبکه ی اجتماعی توییتر روبرو شدیم که اظهار داشته "واضحه اهرام مصر رو فضاییا ساختن!"

درست است بسیاری از ما برای سرگرمی هم که شده فکر میکنیم که حیات فضایی ها غیرممکن نیست، اما حضور آنها در تاریخ بشریت و ساختن آثاری مانند اهرام مصر بسیار ادعایی عجیب است، آن هم از طرف شخصی مانند ایلان ماسک که با این سمت شغلی انتظار میرود که اطلاعات بالایی داشته باشد! هرچند که لحظاتی بعد ایلان اینطور توییت کرد "رامسس دوم آدم فضایی بوده." و این باعث شد حدس بزنیم که هر دو توییت از شوخ طبعی وی بوده اند اما باز هم این حرکت او بسیار خبرساز شد.

چند روز قبل از اینکه در پروژه ی جدید اسپیس ایکس، کپسول فضاپیمایی به نام اژدها (درگون) دچار مشکل شود؛ ایلان ماسک، مدیر شرکت اسپیس ایکس، در خانه اش داشت درباره ی فضایی ها توییت میکرد! این توییت وی تا عصر یکشنبه ی همین هفته 540000بار لایک و 85000بار هم ریتوییت شد که آمار بالایی در توییتر است. هنوز معلوم نیست چرا ماسک این حرفها را زده اما توییتش باعث شد به مصر دعوت شود تا خودش ببیند.

در پی این حرکت ایلان ماسک، وزیر ارتباطات خارجه ی مصر به او سریعاً نامه داد و از او خواست تا خودش به مصر بیاید تا متوجه شود که اهرام مصر ابداً کار فضایی ها نیست و حتی پیکر سازنده های این آثار باستانی در مقبره هایی داخل همین اهرام وجود دارد، پیکر مومیایی شده ی فرعون های دوره همه در آنجا قابل مشاهده اند. وی افزود که بی صبرانه منتظر ماسک هستند.

بعد از لحظاتی ماسک یک توییت سوم کرد و لینکی از ویکیپدیا در رابطه با اینکه کدام یک از فراعنه در ساخت اهرام دست داشتند به اشتراک گذاشت. همچنین یک مقاله ی دیگر هم از BBC به اشتراک گذاشت که به طور مختصر توضیح داده اهرام مصر کلا چطور ساخته شدند! اما نظرها حاکی از آن است که رفتار ماسک شبیه به مواجهه ی یک کودک با این موضوع بوده. و بسیاری از منتقدان و همچنین آسمونی معتقد است ایلان ماسک، مدیر دو شرکت موفق جهان، باید بیشتر در کارهایش دقت کند چرا که این اواخر بسیار غیرعقلانی عمل کرده و زیر ذره بین است.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «ایلان ماسک: اهرام مصر را فضایی ها ساختند!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره ایلان ماسک: اهرام مصر را فضایی ها ساختند! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.