زمان مطالعه: 2 دقیقه
نمایشگاه بین المللی آسانسور ، پله برقی، بالابرها، نقاله ها، قطعات و تجهیزات جانبی

نمایشگاه بین المللی آسانسور ، پله برقی، بالابرها، نقاله ها، قطعات و تجهیزات جانبی

نمایشگاه بین المللی آسانسور ، پله برقی، بالابرها، نقاله ها، قطعات و تجهیزات جانبی یکی از نمایشگاه هایی است که هر ساله با حضور شرکت های زیادی برگزار می شود.

نمایشگاه بین المللی آسانسور ، پله برقی، بالابرها، نقاله ها، قطعات و تجهیزات جانبی یکی از نمایشگاه هایی است که هر ساله با حضور شرکت های زیادی برگزار می شود. اگر می خواهید در مورد این نمایشگاه بیشتر بدانید این بخش آسمونی را تا پایان دنبال نمایید چرا که به معرفی نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله ها، قطعات و تجهیزات جانبی می پردازیم.

عنوان: نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله ها، قطعات و تجهیزات جانبی

مجری نمایشگاه:شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران

محل برگزاری: تهران - تهران - اتوبان چمران - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

زمان برگزاری: از تاریخ 1402/04/23 تا 1402/04/26

امروزه تحولات و پیشرفت‌های صنعتی رشد شتابنده‌ای را در چرخه تولید و تکنولوژی‌های ساخت ایجاد نموده است به نحوی که استفاده از تکنیک ها، ابزارها و ماشین‌آلات و همچنین بهره‌گیری از وسایل حمل و انتقال، بهره‌وری نیروی کار و استفاده موثرتر از زمان را در پروسه تولید در پی داشته است. از جمله این ابزارها، ماشین‌آلات نقاله و بالابرها می‌باشد. این تجهیزات در صنعت کنونی حجم بالایی از جابجایی مواد اولیه،کالا، تجهیزات، قطعات یدکی، ضایعات و پسماند و... را انجام می‌دهند که در کاهش هزینه‌های تولید بسیار موثر بوده است. از طرفی روند روز افزون ساخت و ساز واحدهای مسکونی، تجاری و صنعتی و نیاز جمعیت کشور به مسکن و خدمات مرتبط با آن موجب گردیده تا تولیدات خدماتی و رفاهی مرتبط با صنعت ساختمان طی سال‌های اخیر حضور فعال‌تری در عرصه اقتصاد داشته باشند.

صنعت آسانسور و بالابرها بدلیل نیاز جامعه، سیاست‌های دولت در انبوه‌سازی و همچنین افزایش سطح خدمات در کاربری‌های مختلف مسکونی و تجاری به یکی از صنایع پر مخاطب تبدیل و طی سال‌های اخیر رشد قابل توجهی در عرصه تولید انواع آسانسور و بالابرها و همچنین انتقال تکنولوژی و پویایی این صنایع در کشور ایجاد گردیده است. اهداف برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، صنایع و تجهیزات وابسته :

  • معرفی نوآوری و خلاقیت‌ها، ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل کشور در زمینه تولید، بازرگانی و خدمات صنعت آسانسور،  پله برقی،  نوار نقاله‌ها و بالابرها- رسیدن به استانداردهای جهانی ..
  • شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف در این صنعت و تلاش در جهت جلب حمایت سازمان‌های دولتی و  خصوصی ذیربط و دست اندرکاران صنعت مذکور با برگزاری این نمایشگاه.
  • ایجاد بستر مناسب به منظور ترغیب افراد یا واحدهای سرمایه گذار جهت سرمایه گذاری و بهره گیری مناسب از ظرفیتهای موجود و ایجاد زمینه‌های اشتغال زایی و کارآفرینی در صنایع .
  • ایجاد زمینه رقابت سالم میان تولید کنندگان داخلی در جهت ارتقاء سطح کیفیت محصولات
  • ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان به منظور آشنایی بهتر با نیازهای بازار مصرف.
  • ایجاد زمینه برای جهش صادرات به سایر کشورها بالاخص کشورهای همسایه و بازار هدف.
  • ایجاد بستر لازم جهت معرفی محصولات با کیفیت و استانداردهای مطلوب.
  • تعامل بخش خصوصی با تشکل‌های فعال این صنعت
  • تبادل فکر، فناوری و محصول میان شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی نمایشگاه و ایجاد ارتباط تجاری میان آنها.
  • توجه به توان ساخت داخل و تشویق و ترغیب بومی سازی قطعات و مجموعه‌های آسانسور، پله برقی، نوار نقاله‌ها و بالابرها در کشور.
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «نمایشگاه بین المللی آسانسور ، پله برقی، بالابرها، نقاله ها، قطعات و تجهیزات جانبی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره نمایشگاه بین المللی آسانسور ، پله برقی، بالابرها، نقاله ها، قطعات و تجهیزات جانبی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.