معمولا دو سه روز پایانی سال، روزهای شلوغی برای خرید مایحتاج عید نوروز است.

به گزارش آسمونی، دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، توصیه هایی در زمینه نحوه خرید و رعایت پروتکل های بهداشتی نموده است که در ادامه می بینید.

توصیه های وزارت بهداشت برای خرید در روزهای پایانی سال
توصیه های وزارت بهداشت برای خرید در روزهای پایانی سال

ضروری است که در طول فرآیند خرید، از هرگونه تماس دست با صورت، دهان و بینی خود خودداری کنید.

دکتر سیماسادات لاری، گفت: با توجه به شلوغی و افزایش تردد در فروشگاه‌ها و مراکز خرید در ایام پایانی سال، لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن بیش از پیش دارای اهمیت است.

وی افزود: بنابراین درخواست ما از مردم این است که تا حد امکان به صورت مجازی نسبت به خرید کالا و خدمات مورد نیاز اقدام کنید، در صورت نیاز به خرید حضوری به صورت جمعی به خرید نروید، ترجیحا ساعات خلوت و کم تردد را برای خرید انتخاب کرده و از حضور در مراکز خرید شلوغ با سیستم تهویه هوای نامناسب جدا خودداری کنید.

لاری ادامه داد: همچنین حتما ماسک بزنید، نسبت به رعایت اصول فاصله گذاری یک و نیم تا دو متر اقدام کنید، تا حد امکان از لمس غیرضروری نمونه اجناس و کالاها خودداری کنید و برای پرداخت پول از دستگاه‌های کارتخوان استفاده کنید.

وی گفت: ضروری است که در طول فرآیند خرید، از هرگونه تماس دست با صورت، دهان و بینی خود خودداری کنید.

نظر خود را درباره «توصیه های وزارت بهداشت برای خرید در روزهای پایانی سال» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره توصیه های وزارت بهداشت برای خرید در روزهای پایانی سال فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.