زمان مطالعه: 5 دقیقه
احسان قربان زاده

احسان قربان زاده

احسان قربان زاده یکی از  خوانندگان و افراد صاحب نام در عرصه موسیقی سنتی ایران زمین است.

احسان قربان زاده یکی از  خوانندگان و افراد صاحب نام در عرصه موسیقی سنتی ایران زمین است.  وی از دوران کودکی به آثار فاخر موسیقی سنتی علاقه مند بوده و با شرکت در شبستان های موسیقی و ساز های قدمت دار این  شاخه از هنر ایرانی، به صدای گوش نواز سه تار علاقه مند شده و با الگو گرفتن از سرمشق های پدربزرگ و افراد سرشناس در این زمینه، پا به عرصه موسیقی سنتی نهاد.

 ورود به دنیای موسیقی سنتی

  سه تار، تار و تمبک از نخستین سازهای لاینفک از موسیقی اصیل ایرانی هستند که یادگیری و نواختن آن ها بدون استاد،  از افتخارات کارنامه این خواننده جوان ایرانی است. احسان قربان زاده پس از یادگیری و نواختن تنبک، به یادگیری باغلاما و گیتار  پرداخته و توانست بخشی از ردیف های آوازی در موسیقی سنتی ایرانی را آموخته و به نحو احسنت پیش ببرد. آموختن و اجرای ردیف های آوازی و نواختن بی نظیر ساز های ایرانی در محضر اساتید بزرگواری چون مرحوم استاد غلامرضا تنها و استاد محمد رضا قبادی از دیگر افتخارات ثبت شده در کارنامه هنری این جوان با استعداد ایرانی است.

EHSAN
EHSAN

 علاقه مندی به موسیقی در دوران کودکی

وی از دوران کودکی به خواندن علاقه داشته و به عنوان قاری قرآن و تک خوان گروه سرود مدرسه به فعالیت در این زمینه پرداخته است. این هنرمند آموختن خوانندگی و یادگیری اصول این هنر فاخر را توسط استاد غفار ذابح به عنوان یکی از شاگردان سرشناس استاد محمدرضا شجریان آغاز نموده  و به سرعت توانست با استعداد منحصر به فرد و تلاش بی وقفه اش به عنوان یکی از شاگردان مسلط  و با استعداد استاد غفار ذابح شناخته شده و تایید نواختن تار و تسلط به دستگاه های موسیقی را از استاد کسب نماید. در آن زمان حضور احسان قربان زاده در کلاس های موسیقی و نواختن تار با ردیف میرزا عبدالله، یکی از افتخارات او در این دوران بوده و از خاطرات تکرار نشدنی وی به شمار می‌آید.

  ورود احسان قربان زاده به دنیای موسیقی پاپ

 با اینکه امروزه فعالیت اصلی احسان قربان زاده در زمینه موسیقی پاپ است، اما همچنان علاقه به موسیقی سنتی در جوهره وجود این هنرمند ایرانی نهفته بوده و تنها دلیل تغییر مسیر وی از موسیقی اصیل ایرانی به سمت موسیقی پاپ، بنا به عقیده شخصی این خواننده، تغییر روحیات و عقاید افراد اهل موسیقی، به ویژه جوانان ایران  و تمایل آنها به شنیدن موسیقی پاپ و ایجاد تغییراتی در زمینه موسیقی های اصیل و سنتی ایران زمین به شمار می آید.  بنا به اعتقاد وی، حفظ اصالت موسیقی سنتی و جذب مخاطب امروزی با دنیاهایی متفاوت، امری نسبتاً دشوار بوده و راه کاری به جز تغییر در  الگوهای اولیه این سبک از موسیقی و تلفیق آن با موسیقی پاپ وجود نخواهد داشت.

موفقیت های دنیای موسیقی

 یکی از دلایل اصلی و بسیار مهم موفقیت های چشمگیر احسان قربان زاده در زمینه موسیقی پاپ، بیان ایده های شخصی، تلفیق آن ها با دنیای موسیقی و هنر و درک متقابل مخاطب در این زمینه است. این خواننده جوان و هنرمند ایرانی به خوبی توانسته است در کنار حفظ علاقه مندی خود به موسیقی سنتی، اشعار و قطعه هایی  بی نظیر در زمینه موسیقی پاپ را به طرفداران و علاقه مندان خود ارائه نماید.

 شهرت و یا محبوبیت؟

 به جرأت می توان گفت، نگاه احسان قربان زاده به عنوان یک هنرمند جوان ایرانی به عرصه موسیقی و شهرت، یکی از دلایل اصلی موفقیت و محبوبیت وی در زمینه موسیقی  به شمار می آید. این هنرمند ایرانی معتقد است شنیده شدن و رضایت مخاطب و طرفداران، یکی از مهمترین سرلوحه های فعالیت وی در این زمینه بوده و توانسته است محبوبیت در جمعیت دوستداران را به وی هدیه نماید. احسان قربان زاده با احترام کامل به تمامی کسانی که از عرصه آواز و موسیقی امرار معاش دارند، پول و شهرت را لطمه زننده به محبوبیت دانسته و با حفظ فاصله از این ذهنیت، توانسته است به افق های روشنی از موفقیت و کامروایی نزدیک و نزدیک تر شود.

جذب مخاطبان خاص در دنیای موسیقی

احسان قربان زاده، کسب موفقیت و رسیدن به اهداف ترسیم شده در دنیای فانتزی هر هنرمندی را معطوف به هدف، درک و تلاش وی در عرصه کاری خود دانسته و معتقد است ارائه آثار و جذب مخاطب، تنها از طریق احترام به فضای ذهنی مخاطب و در نظر گرفتن فضای پخش و استقبال از آثار وی، امکان پذیر خواهد بود. وی معتقد است که جذب مخاطب خاص، تنها با احترام به علاقه و در نظر گرفتن تطبیق آثار عرضه شده با جنس مخاطب امکان پذیر بوده و یک موفقیت افتخار آمیز محسوب خواهد شد.

دیدگاه احسان قربان زاده به موفقیت در موسیقی

از نگاه احسان قربان زاده، ماندگاری از مهمترین دلایل موفقیت در موسیقی است. وی همواره در تولید آثار خود به دنبال جذب مخاطب خاص و هم عقیده با زاویه دید خود بوده و احساس رضایت مداوم و ماندگار از آثار خلق شده را دلیل موفقیت در موسیقی و محبوبیت هنرمند می داند.

نگاه احسان قربان زاده به سلیقه مخاطب

این هنرمند موفق ایرانی، وضعیت موسیقی پاپ را در مقایسه با سایر کشورهای جهان بسیار ضعیف دانسته و رقیب جدی در این زمینه احساس نمی نماید. وی معتقد به ایجاد سبک جدید و متفاوت در تولید آثار موسیقی بوده و توانسته است این اعتقاد را در مجموعه آثار خود اجرا نموده و مخاطبان خاصی را به آثار خود جلب نماید. باید خاطر نشان نمود که جنس خاص صدای احسان قربان زاده و فعالیت چندین ساله وی در زمینه موسیقی سنتی، یکی دیگر از دلایل موفقیت و محبوبیت وی در دنیای موسیقی پاپ به شمار می آید.

EHSAN1
EHSAN1

جذب و پرورش هنرمندان مستعد

همکاری با یک تیم مستعد و تازه نفس در زمینه تولید آثار متفاوت موسیقی در سبک پاپ از دیگر ویژگی های قابل توجه و بسیار مهم در روند فعالیت احسان قربان زاده بوده و توانسته است سکوی پرتاب استعدادهای کشف نشده و مهیا شدن مسیر دستیابی به موفقیت و اهداف آینده دار جوانان مشتاق و مستعد در این زمینه باشد. تا کنون تنها چندین مجموعه خلق شده با همکاری افراد صاحب نام و سرشناس در زمینه موسیقی پاپ در کارنامه این هنرمند جوان ثبت شده و آغازی به منظور کسب محبوبیت برای این هنرمند مردمی به شمار می آید. تعهد، هم فکری و احترام به افراد مشترک در پروژه از دیگر اصول بسیار مهم و تاثیرگذار در کسب موفقیت و رضایت مخاطبان و طرفداران یک هنرمند مردمی از نگاه احسان قربان زاده است.

مجموعه آثار احسان قربان زاده

"همه چی خوبه" یکی از نخستین و متفاوت ترین آثار منتشر شده از احسان قربان زاده در سبک پاپ است. این اثر، طرفداران بسیار زیادی داشته و از جمله سبک های الگو به منظور تولید و ساخت قطعات دیگر محسوب می شود. "حواست نیست"، "موهاتو میبندی"، "تو که نباشی"، "از چی میترسونی" و ریمکس قطعه از چی میترسونی، از مجموعه آثار این هنرمند محبوب مردمی هستند که با تنظیم و همکاری افراد سرشناس در عرصه موسیقی پاپ تولید شده و مخاطبان بسیاری را به جمع طرفداران احسان قربان زاده اضافه نموده است.

تولید موزیک ویدئو یکی دیگر از دلایل بسیار مهم موفقیت های آثار موسیقی، به ویژه موسیقی پاپ در نگاه این هنرمند جوان بوده و همواره تلاش بسیار زیادی به منظور تولید موزیک ویدئو در آثار این هنرمند انجام شده است.

آینده کاری و اهداف این هنرمند

تولید آلبوم از نگاه احسان قربان زاده جذابیت خاصی نداشته و آنچه امروزه از تمامی هنرمندان سرشناس مشاهده می شود، انتشار تک آهنگ است. این هنرمند جوان ایرانی، رضایت، محبوبیت و جذب مخاطب جوان را سرلوحه کار و فعالیت خود قرار داده و همواره در حال تلاش روز افزون در جهت کسب موفقیت های بیشتر و حضور در صحنه است.

تمامی آثار و کارهای احسان قربان زاده رو میتونید از سایت https://ehsanofficial.com/ دانلود کنید و لذت ببرید.

 

نظر خود را درباره «احسان قربان زاده» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره احسان قربان زاده فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.