زمان مطالعه: 3 دقیقه
بیوگرافی احسان کرمی

بیوگرافی احسان کرمی

احسان کرمی از مجریان تلویزیون می‌باشد که جدای آن بازیگر و خواننده هم هست وی مدتی است که مهاجرت کرده و ابتدا به آمریکا و سپس به انگلیس رفت.
نام و نام خانوادگی احسان کرمی
تاریخ تولد 20 تیر 1359
محل تولد تهران، ایران
محل زندگی آمریکا و انگلیس
ملیت ایرانی
حرفه بازیگر، مجری و خواننده
وضعیت تاهل متاهل

 

احسان کرمی مجری، صداپیشه و بازیگر است که خوانندگی را هم تجربه کرده است. وی مدتی است که برای زندگی به آمریکا و سپس به انگلیس رفت. حضور او در مهر ماه 1401 در شبکه منوتو بسیاری را غافلگیر کرد. در ادامه بیوگرافی احسان کرمی را ببینید.

فتوشات احسان کرمی

درباره احسان کرمی

احسان کرمی متولد 20 تیر ماه 1359 در تهران است. وی دو برادر دارد. او دارای مدرک کاردانی تشریفات است و دوره های بازیگری را هم گذرانده. وی شغل های مختلفی را تجربه کرده و سپس به تور لیدری روی آورد تا اینکه وارد دنیای هنری شد. احسان کرمی متاهل است و سال 1378 ازدواج کرد. او پسری به نام نیکمهر دارد.

دنیای هنری احسان کرمی

احسان کرمی از سال 1385 با کار در رادیو وارد دنیای هنری شد. وی به عنوان نویسنده، گوینده و بازیگر آیتم‌ ها در رادیو فعالیت داشته‌. او سپس دوره‌ های فیلمسازی را گذراند. احسان کرمی در رادیو ایران، صدای آشنا، رادیو تهران و رادیو پیام و جمعه ایرانی حضور داشته است.

احسان کرمی سال 1387 به پیشنهاد میثم عبدی سردبیر یکی از برنامه های رادیویی بازی تئاتر را تجربه کرد. او در همان سال به دعوت منصور ضابطیان و محمد صوفی به تلویزیون رفت و مجری برنامه نقره شد. مدتی بعد هم برای شبکه چهار برنامه طلوع را اجرا کرد. تا اینکه مجری برنامه زنده رود مرکز اصفهان و برنامه خوشا شیراز شد و به شهرت رسید.

احسان کرمی پس از کار تئاتر و اجرا به بازیگری در سریال ها روی آورد و حتی خوانندگی را نیز تجربه کرد. وی در سال 1393 با عروسک ببخشید عزیزم در مجموعه کلاه قرمزی به عنوان صداپیشه حضور پیدا کرد. احسان کرمی کار تئاتر را به طور جدی دنبال می کند. جدیدترین اجرای تئاتر احسان کرمی و برزو ارجمند پازل نام دارد که در ماه ژوئن 2022 روی صحنه برده است.

احسان کرمی و برزو ارجمند در عروسی ساسی مانکن

حواشی احسان کرمی

  • حضور احسان کرمی در شبکه منوتو

احسان کرمی در مهرماه 1401 در شبکه منوتو حضور یافت و بودن او را در این شبکه، شروع کارش با منوتو دانستند. احسان کرمی گفت که حضورش در شبکه منوتو برای نشان دادن همصدایی خود با مردم پس از ماجرای درگذشت مهسا امینی می‌باشد.

  • حضور احسان کرمی در عروسی ساسی مانکن

احسان کرمی که مدتی پیش مهاجرت کرده و برای زندگی به آمریکا رفته بود پس از انتقاد از سرود سلام فرمانده در گیرودار اتفاقات متروپل آبادان، در مراسم ازدواج ساسی مانکن دیده شد و تصاویرش منتشر شد که حواشی زیادی را برای خودش به وجود آورد.

وی و برزو ارجمند پس از مراسم ازدواج ساسی، مورد انتقاد کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفتند. البته احسان کرمی مدتی بود که در آمریکا حضور داشت زیرا وی در این کشور کارهای تئاتر را دنبال می‌کرد و تئاتر پازل را روی صحنه برده بود. ولی بسیاری از مردم معتقد بودند پس از درگذشت هموطنان نباید در این مراسم پر از شادی حضور می‌یافت.

بازیگری احسان کرمی

نام کارگردان
شبهای مافیا سعید ابوطالب
هم گناه مصطفی کیایی
هیئت مدیره مازیار میری
اژدهای سرخ احمد راستگو
عالیجناب سام قریبیان
360 درجه سام قریبیان
دربست علی خامه‌پرست‌فر
   
   

اجراهای احسان کرمی

  • مجری برنامه خنداننده شو
  • افتتاحیه شبکه تهران اچ دی
  • افتتاحیه جشنواره فیلم فجر 94
  • ویژه برنامه تحویل سال 95 شبکه دو
  • برنامه اینترنتی چارگوش
  • برنامه رادیو هفت شبکه آموزش
  • برنامه امضا شبکه سه
  • برنامه خوشا شیراز فارس
  • برنامه زنده‌رود اصفهان
  • برنامه طلوع شبکه چهار
  • برنامه اینترنتی برنامه وقت خواب
  • برنامه نقره شبکه یک

تئاتر احسان کرمی

نام تئاتر سال
پازل 1401
مری پاپینز 1398
مانوس 1396
   

راه ارتباطی احسان کرمی

گالری تصاویر احسان کرمی

سلفی احسان کرمی، همسر و پسرش
خانواده احسان کرمی و برزو ارجمند
احسان کرمی و بهنوش طباطبایی در تئاتر مری پاپینز
احسان کرمی در سریال هم گناه
احسان کرمی و همسرش
احسان کرمی
ehsan-karami1
احسان کرمی و مادرش
ehsan-karami4
مجری گری احسان کرمی
احسان کرمی و آزاده نامداری در جشنواره فجر

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی احسان کرمی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی احسان کرمی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.