زمان مطالعه: 1 دقیقه
ارتباطات موثر

ارتباطات موثر

بازدیدکنندگان گرامی پورتال آسمونی از امروز دوشنبه 11 خرداد 1394 آموزش هایی در زمینه برندینگ برای شما خواهیم...
بازدیدکنندگان گرامی پورتال آسمونی از امروز دوشنبه 11 خرداد 1394 آموزش هایی در زمینه برندینگ برای شما خواهیم داشت، در این بخش به مواردی می پردازیم که میتوانند در حرفه و زندگی شما تاثیر شگرفی بگذارند.

این مجموعه آموزش ها توسط پورتال آسمونی ارائه و در روزهای مختلف هفته برای شما نگارش می شوند.

با ما همراه باشید...

effective-communication
effective-communication


و اما باز هم... در هزاره سوم میلادی(عصر مدرن)در حالی که همواره در حال دگرگونی و تغییرات شگفت انگیز هستیم، باید خدمتتون عرض کنم ارتباطات حرف اول را می زند.

بر اساس تحقیقات، کارشناس ها معتقدند بیش از 75% از زمان روزانه ی ما به مدل های مختلف در تماس و ارتباط با دیگران سپری می شود. پس میشه گفت کیفیت زندگی هر کس بسته به کیفیت و نوع ارتباط ایشان با دیگران می باشد. اگر بخواهیم روند پیشرفت افراد موفق را بررسی کنیم، به وضوح خواهیم دید که افرادی در شرایط یکسان در یک محیط موفق تر هستند که دارای ارتباطات موثر با افراد مختلف هستند و به سرعت در جمع احترام، اعتماد و مقام کسب می کنند.

سوال مهم اینجاست! شما چقدر در ارتباطات، موثر و هدفمند بودید؟ یا این که خیلی هم براتون فرقی نداره با چه کسایی در ارتباط هستید، نوع ارتباط و کیفیت آن چگونه است؟ افراد موفق خود را به نحو شایسته معرفی و در شرایط مختلف با افراد، ارتباطی مناسب و هدفمند برقرار می کنند.

تعریف: ارتباطات، مجموعه ای از مهارتهاست برای درک نقطه نظر های طرف مقابل و تفهیم نقطه نظر های خویش. شاید جالب باشد بدانید، زبان تنها وسیله ی ارتباطی نیست! در عین حال از همه ی ابزارهای ارتباطی زبان کامل تر نخواهد بود!

ارتباطات غیر کلامی! پیام های درونی(انسانی)چنان پیچیده است که هیچ کلامی گویای آن نیست! گاهی یک نگاه، صدا، لحن، رنگ یا حتی یک حرکت میتونه حاویه یک پیام ارتباطی پنهانی باشه که سرچشمه از درون انسان است.

به نشانه ها دقت کنید!
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «ارتباطات موثر» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره ارتباطات موثر فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.