زمان مطالعه: 2 دقیقه
سامانه هم آوا : سامانه جامع آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی

سامانه هم آوا : سامانه جامع آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی

هم آوا ، سامانه جامع و یکپارچه آموزش دانشگاه علمی کاربردی است. سامانه هم آوا را می توان یکی از کاربردی...
سامانه هم آوا : سامانه جامع آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی
سامانه هم آوا : سامانه جامع آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی

هم آوا ، سامانه جامع و یکپارچه آموزش دانشگاه علمی کاربردی است. سامانه هم آوا را می توان یکی از کاربردی ترین سایت های دانشگاهی در ایران شمرد. (نام قدیم آن سامانه سجاد بود) این سایت به دانشجویان این دانشگاه در سراسر کشور این امکان را می دهد که با دریافت کلمه عبور ، تمام اطلاعات تحصیلی اش را دریافت کند و نیز عملیات ثبت نام، انتخاب واحد، حذف و اضافه، دریافت کارنامه، اعتراض و ... را به راحتی انجام دهد. اگر می خواهید با سامانه جامع دانشگاه علمی کاربری (هم آوا - سجاد) بیشتر آشنا شوید این بخش آسمونی را حتما مطالعه کنید. همچنین این امکان برای افرادی که متقاضی تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی هستند وجود دارد که با ورود به سامانه هم آوا ، اطلاعات خود را وارد کرده و تقاضای تدریس در این دانشگاه را داشته باشند. نحوه ورود به سامانه هم آوا سامانه سجاد به سامانه هم آوا تغییر پیدا کرده است. دانشجویان برای ورود به سامانه جدید هم آوا که جایگزین سامانه سجاد شده، می بایست مراحل ذیل را انجام دهند : 1. ورود کد کاربری  ( کد ملی وارد شود ) 2. ورود کلمه عبور ( شماره شناسنامه ) ( برای آن دسته از دانشجویانی که شماره شناسنامه ندارند همان کد ملی را وارد می کنند ) 3.استفاده کلید ورود 4. اگر احیانا برای ورود به سامانه مشکلی داشتید می توانید بر روی گزینه زیر کلیک نمائید. https://edu.uast.ac.ir/CAS/Account/LoginProblem برای ورود به سامانه روی گزینه زیر کلیک نمایید: https://edu.uast.ac.ir/CAS/Account/Login چگونه می‌توانم وارد حساب کاربری خودم شوم؟ پس از مراجعه به آدرس سایت و پس از تایپ کد امنیتی مشاهده شده در قسمت نام کاربری کد ملی و در قسمت رمز عبور کد ملی و شماره شناسنامه خود را وارد کنید. کد ملی و شماره شناسنامه من یکسان است؟ در هر دو قسمت کد ملی را وارد کنید. رمز عبور خود را تغییر داده‌ام و آن را فراموش کرده‌ام و امکان ورود به حساب کاربری خود را ندارم؟ به آموزش دانشگاه مراجعه کنید. طریقه‌ی دریافت گواهی اشتغال به تحصیل چگونه است؟ به سایت دانشگاه مراجه نموده و از قسمت فرم‌های آموزشی تقاضای گواهی را دریافت کرده و آن را کامل کنید سپس یا به طور حضوری آن را تحویل دهید یا به آدرس پست الکترونیکی (ایمیل) دانشگاه آن را ارسال نمایید تا در نوبت صدور قرار گیرد.

edu-uast
edu-uast

درباره دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاه جامع علمی کاربردی یکی از دانشگاه های وابسته به وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری است که با هدف ارتقاء سطح مهارت شاغلین بخشهای مختلف اقتصادی و افزایش مهارت های حرفه ای فارغ التحصیلان مرکز آموزش که فاقد تجربه اجرایی می باشند، تشکیل و با بکارگیری و سازمان دهی امکانات،منابع مادی وانسانی دستگاه های اجرایی، نسبت به برگزاری دوره های علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی اقدام می کند. دانشگاه جامع علمی کاربردی تنها متولی نظام آموزش عالی علمی کاربردی است که زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اداره می شود. هم آوا هدف دانشگاه جامع فراهم آوردن موجباتی است که مشارکت سازمانها و دستگاههای اجرایی دولتی و غیر دولتی را برای آموزش نیروی انسانی متخصص و مورد نیاز بخشهای مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور می باشد به نحوی که دانش آموختگان بتوانند برای فعالیتی که به آنها محول می شود، دانش و مهارت لازم را کسب نمایند. دانشگاه جامع مسوولیت برنامه ریزی، سازماندهی، پشتیبانی های کارشناسی، عملیاتی، اطلاعات و سیاستگذاریهای کلان و نیز نظارت و ارزشیابی مراکز و موسسات علمی کاربردی را بر عهده دارد. مراکز و موسسات آموزش عالی علمی کاربردی زیر نظر دانشگاه، رکن اجرایی آموزشهای علمی-کاربردی و به قصد ارتقای دانش کار و ایجاد مهارت های متناسب با حوزه فعالیت شغلی افراد تاسیس شده است. اهداف آموزشهای علمی  کاربردی

  1. ایجاد بستر مناسب برای فعالیت همه جانبه (صنعتی، نظامی و دانشگاهی) در گسترش اعتلای دانش و پژوهش علمی کاربردی کشور.
  2. ارتقای شاخصهای کمی و کیفی آموزشهای کاربردی در جامعه.
  3. فراهم سازی زیر بنای مناسب بمنظور بکارگیری توان دانش آموختگان دوره های نظری در حل مسائل کاربردی.
  4. زمینه سازی زیربنای مناسب برای ایجاد انتقال تکنولوژی نوین.
نظر خود را درباره «سامانه هم آوا : سامانه جامع آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سامانه هم آوا : سامانه جامع آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.