زمان مطالعه: 6 دقیقه
شغلهای زود بازده و پرسود

شغلهای زود بازده و پرسود

در این بخش آسمونی به معرفی کسب و کار هایی می پردازیم که با سرمایه محدودی شروع می شوند و در مدت زمان کمی به شما...

در این بخش آسمونی به معرفی کسب و کار هایی می پردازیم که با سرمایه محدودی شروع می شوند و در مدت زمان کمی به شما نتیجه مطلوبتان را می دهند یا شما را به نتیجه مطلوبتان نزدیک می کنند. هدف از این متن راهنمایی شما برای راه اندازی شغلهای زود بازده و پرسود با سرمایه ای است که در دسترس دارید.

شغلهای زود بازده و پرسود
شغلهای زود بازده و پرسود

شغلهای زود بازده و پرسود

زمان طلا است و اگر زمان را هدر دهید و به چیزی که می خواهید دست پیدا نکنید یا دیرتر دست یابید، ضرر کرده اید. شما به دلایلی که عرض کردم باید به دنبال شغل هایی باشید که زودتر نتیجه دهند و بازدهی بالاتری داشته باشند.

کسب و کار از خرما یکی از شغلهای زود بازده و پرسود

خرما را می توان به صورت چیپسی کنید و یا از خرما قند بسازید و در بازار عرضه کنید. این کار بسیار آسان است اما اگر می خواهید به صورت محصولی در سوپر مارکت و مغازه ها عرضه کنید باید مجوز خاص آن را داشته باشید.

بسته بندی محصولات کشاورزی یکی از شغلهای زود بازده و پرسود

بخش کشاورزی یکی از بخش هایی است که در ایران خیلی ظرفیت سرمایه گذاری و پتانسیل رشد دارد. شما می توانید به باغها و زمین های زراعتی و یا گلخانه ها بروید و محصولات کشاورزی آن ها را خریداری کنید و اگر مدیریت کسب و کار خوبی داشته باشید در این راه حتما موفق خواهید شد. سپس با ارائه بسته بندی مناسب، این محصولات را با قیمت بالاتری به مغازه های میوه فروشی و سوپر مارکتی موجود در تهران و شهرستانهای بزرگ بفروشید. از جمله محصولاتی که می توان خرید و با بسته بندی مناسب به فروشگاه های شیک عرضه کرد عبارتند از: عدس، بلغور، گندم، جو، زعفران، زیره سبز، پیاز، سیر خام، سیر ترشی، پودر سیر، زعفران، تخم آفتاب گردان.

خرید نایلون از بازار به قیمت اندک و فروختن نایلون به مغازه دار ها یکی از شغلهای زود بازده و پرسود

برای انجام این کار باید کمی بازار یابی بلد باشید و بتوانید نایلون هایتان را با قیمت مناسب به کسانی که مغازه به خصوص مغازه میوه فروشی دارند، بفروشید. البته این فقط میوه فروش ها نیستند که از نایلون استفاده می کنند. شما هر محصولی که می خرید در نایلون گذاشته می شود حتی وقتی نان می خرید یا از داروخانه ها، سوپرمارکت وفروشگاه ها خرید می کنید، همه و همه محصولات خریداری شده شما را در نایلونی می گذارند و به شما می‌دهند. افرادی که این محصول را پخش کنند، بسیار اندک هستند و شانس پیروزی در رقابت کم حریف همیشه بیشتر است.

مزون عروس یکی از شغلهای زود بازده و پرسود

برای داشتن یک مزون عروس موفق باید با شبکه های اجتماعی به مشتریانتان وصل شوید و ارتباط برقرار کنید. شما باید مکانی را برای مزون عروستان کرایه کنید و تعدادی لباس عروس فوق العاده زیبا از خیاط ماهر بخرید و در مغازه بگذارید. مغازه ای را کرایه کنید که روشنایی بسیار خوبی داشته باشد و تعدادی چراغ تزیینی هم داشته باشد. روشنایی خوب از این جهت برای مزون مهم است که عروس های عزیز که مشتریان شما خواهند بود به زیبایی لباس عروس دقت می کنند. شما باید برخورد خوبی با عروسان و خانواده آن ها داشته باشید و در پرو به آن ها کمک کنید.

همیشه کانال تلگرام و تبلیغات در اینستاگرام برای مزون های عروس بهترین گزینه است. شما باید عروس ها را از تمامی مناطق کشور برای خرید و اجاره لباس عروس به مزونتان بکشانید و نظر آنها را جلب کنید. از طرح های لباس عروستان و عکس های ژورنالی آن ها در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام به همراه قیمت عکس بگذارید و همچنین تعدادی عکس از مدل های عروس و لباسهایشان در کانال  بگذارید.

کارگاه تولیدی مواد خوراکی برای دام ها در مناطق دامپرور یکی از شغلهای زود بازده و پرسود

در مناطق روستایی، شهرستانهای کوچک، اطراف و حومه کلان شهرها تعداد دام ها بسیار است. این دام ها به مواد غذایی کنسانتره نیاز دارند و شما می توانید با احداث یک تولیدی برای تهیه مواد خوراکی دام ها در مدت محدودی درآمد بسیار خوبی داشته باشید.

پرورش دام و طیور یکی از شغلهای زود بازده و پرسود

دامپروری و پرورش طیور دو شغل کاملاً مجزا هستند. کسانی که دامپروری می کنند باید در مناطق روستایی یا به دور از مناطق مسکونی شهری مکانی تهیه نمایند و گوسفندان و گاوهایشان را در آنجا نگه داری کنند. پرورش طیور که الان در ایران خیلی رونق یافته است، شغل جذاب و زیباتری است.

پرورش طیور با سرمایه کم تری شروع می شود و می تواند پس از مدتی پر بازده تر از پرورش دام نیز عمل کند. برای راه انداختن کسب و کار در پرورش طیور به بازدید از مکان هایی که هم اکنون طیور پرورش می دهند بروید و از نزدیک با این کار آشنا شوید.

early-and-lucrative-jobs
early-and-lucrative-jobs

کلوچه،شیرینی و نان محلی یکی از شغلهای زود بازده و پرسود

شما می توانید کارگاهی برای خود راه بیاندازید. این کارگاه می تواند در زمینه های متفاوت نظیر شیرینی پزی، نان محلی، انواع نان های محلی، کلوچه با اسم منطقه ای که در آن حوالی روستایی است مثلاً کلوچه رزقان، کلوچه فومن، کلوچه لاهیجان که باید این کلوچه ها که اسم های متفاوتی روی آنها گذاشته اید شکل و مزه متفاوتی با هم داشته باشند.

افرادی که شیرینی پزی بدانند درکشورمان کم نیستند. اگر هم در این زمینه دانشی ندارید درمدت زمان کمی می توانید با کارکردن در مغازه قنادی شخص دیگری این حرفه را بیاموزید. سپس می توانید از فوت و فنی که در این دوره یاد گرفته اید، استفاده کنید و مغازه یا کارگاه شیرینی پزی یا فروش نان محلی، کلوچه سنتی و شیرینی های مختلف بزنید.

کارگاه فرش، تابلو فرش ،قالی ،گلیم بافی یکی از شغلهای زود بازده و پرسود

برای اینکه یک کارگاه فرش،قالی بافی، گلیم بافی و تابلو فرش موفق داشته باشید، باید به مناطقی که نیروی کار این حرفه را از قدیم در خانواده هایشان دارند، نزدیک شوید. خانواده هایی که این حرفه را از کودکی می آموزند و به دختران و پسرانشان آموزش می دهند. این نیروی کار در بیجار موجود است. بیجار منطقه ای در اقلیم کردستان است که صنعت گلیم بافی، فرش بافی و … در آن موجود است.

 شما اگر زبان انگلیسی بلد باشید یا بتوانید از فردی استفاده کنید که به انگلیسی مسلط است، می توانید صادرات فرش به کشورهای اروپایی داشته باشید. کافی است شرکت های خارجی که فرش می فروشند را با جستجوهای اینترنتی پیدا کنید و با آن ها به مذاکره بپردازید. همچنین می توانید در داخل کشور نیز فرشتان را که با سرمایه کمی از دست های زنان روستایی تولید شده است با شرکت در نمایشگاه های فرش به مشتریان ایرانی و خارجی و یا به مغازه های تهران و کلان شهرها با قیمت خوبی  بفروشید و سود زیادی کنید.

کارگاه صنایع چوبی یا مبل سازی یکی از شغلهای زود بازده و پرسود

کارگاه های صنایع چوبی در جنوب غرب تهران بسیار زیاد هستند و هر روز به تعداد آن ها افزوده می شود. این کارگاه ها در مناطق یافت آباد، شهرک ولیعصر، چهاردانگه، مرتضی گرد و شهرستان بزرگ اسلامشهر موجودند. همچنین کارگاه های زیادی در سمت لویزان و شمال شرق تهران موجودند. مبل سازی و اخیراً سرویس خواب، صنعت مدرن و جدیدی درایران هستند که هواداران بسیاری در نسل جوان پیدا کرده اند. اگر چه ازدواج ها کم شده است اما تعداد خانه ها کم نشده است زیرا هر جوان خانه ای برای خود دارد.

شما باید بدانید که به ازای هر خانه جدید یک سرویس مبل حداقل 7 نفره و یک سرویس خواب دو نفره نیاز است. لازم به ذکر است که افراد سالمند نیز از صنعت مبلمان حمایت می کنند و برایشان نشستن بر روی مبل های استیل دلپذیر است. به همین خاطر صنعت مبلمان بسیار پر طرفدارتر از صنعت سرویس خواب است اگر چه به تعادلی بین صنعت سرویس خواب و مبلمان در حدود 30 سال دیگر خواهیم رسید و طرفداران هر دو باهم برابر می‌شوند.

صنعت مبل سازی و به خصوص مبل استیل سود بسیاری دارد و شما می توانید با راه اندازی کارگاهی در حومه تهران و فروش محصولات خود در مغازه ای در تهران به سود کلانی دست یابید. درصنایع چوبی پس از مبل سازی، سرویس خواب بیشترین سود را برای شما به ارمغان خواهد آورد. صنایع چوبی دیگر مثل بوفه، کمد، جاکفشی هم هرکدام بازار و سود خود را برای سازندگانشان خواهند داشت.

کارگاه تولیدی ظروف یکبار مصرف یکی از شغلهای زود بازده و پرسود

شما باید در پردرآمد بودن تولیدی ظروف یکبار مصرف شک نکنید. ظروف یکبار مصرف بسیار در کشور ایران مصرف می شود و همه جا کاربرد دارد. شما اگر پخش ظروف یکبار مصرف را خودتان به عهده بگیرید دیگر عالی می شود و پربازده ترین کسب و کار را خواهید داشت.

پخش مواد غذایی یکی از شغلهای زود بازده و پرسود

کافی است که یک مغازه اجاره کنید و محصولات شرکت ها و کارخانه های مواد غذایی را به فروشگاه ها، سوپر مارکت ها و مکان های متفاوت بفروشید. شما باید بتوانید خوب بازار یابی کنید و بتوانید بازار را در دست بگیرید.

نظر خود را درباره «شغلهای زود بازده و پرسود» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره شغلهای زود بازده و پرسود فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.