زمان مطالعه: 5 دقیقه
کارت فعال زیست محیطی

کارت فعال زیست محیطی

مجمع فعالان زیست محیطی به عنوان بزرگترین شبکه زیست محیطی ایران در صدد یک پارچه سازی و مسئولیت بخشیدن به تک تک مردم است.

مجمع فعالان زیست‌ محیطی 5 نوع کارت طراحی کرده‌اند؛ کارت عضویت حامی حیوانات و کارت عضویت محیط زیستی دارای نسخه فارسی ملی و انگلیسی بین المللی می‌باشد.

  1. کارت عضویت حامی حیوانات
  2.  کارت عضویت محیط زیستی
  3.  کارت عضویت دوچرخه سواری
  4. کارت عضویت گیاه‌خواری 
  5. کارت عضویت کوهنوردی

برای آشنایی با روش دریافت کارت فعال محیط زیست و حامی حیوانات این بخش آسمونی را مطالعه نمایید چرا که اطلاعات مفیدی در همین مورد تهیه کرده ایم.

کارت عضویت محیط زیست

به روزی فکر کنید که هیچ انسان و حیوانی در جهان به خاطر آلودگی ها جانش را از دست ندهد. به روزی فکر کنید که شما جزو تأثیر گذار ترین اشخاص رو کره خاکی در زمینه محیط زیست باشید. رویای مناطق سبز بدون هیچ آلودگی … رویایی وصف ناشدنی از اعماق وجودتان … رویایی که زندگی را برای آیندگان بهتر خواهد کرد و از شما میراثی جاودانه به یاد خواهد گذاشت. شما یک متحول کننده و در نهایت یک فعال محیط زیست هستید.
این سوال در پیدا کردن چرایی تان بسیار اثر بخش خواهد بود: آیا محیط زیست برای انسان است یا انسان برای محیط زیست؟ این را باید بدانید که یک فعال محیط زیست دنبال چرایی و چگونگی است نه دنبال بهانه تراشی. اگر شما یک فعال محیط زیست هستید باید مشکلات زیست محیطی را در ابعاد مختلف بر اساس چارچوب قوانین بررسی و شفاف سازی کنید.

  • روش دریافت کارت فعال محیط زیست

  1. شما می توانید با مراجعه به سایت http://eafworld.com/card درخواست خود را برای کارت عضویت فعال محیط زیست ثبت کنید.
  2. مدارکی که برای ثبت نام به آن ها نیاز دارید، کارت ملی و عکس 4×3 می باشد.
  3. پس از ثبت درخواست کارت عضویت برای شما صادر می شود.

متاسفانه مدتیست سایت محیط زیست مسدود شده و قابل دسترس نیست. بنابراین می توانید به آدرس اینستاگرام آنها مراجعه کنید:
پیج اینستاگرام فعالان زیست محیطی: iran_ngo

  • توصیه موارد زیر ضروری به نظر می رسد:

  • رفتار مودبانه و اخلاق انسانی شما عزیزان در موارد مشاهده متخلفان توسعه و پیشرفت فرهنگ مواظبت از محیط زیست و حیوانات که بیشترین آسیب ها را متحمل می شوند به حد اعلاء رسانده و ما را در جهت گام های مثبت بعدی رهنمود خواهد کرد.
  • هرگونه برخورد فیزیکی با مخربان و شکارچیان را توصیه نمی نماییم و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی افراد خاطی با تهیه مستندات اعم از فیلم و عکس و شمار ماشین به این مجموعه گزارش و مراتب از طریق این نهاد ارزشمند توسط مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.
  • هرگونه سو استفاده از این کارت غیر از موارد یاد شده مطرود و مسئولیت آن به عهده صاحب کارت بوده و مورد حمایت ما نخواهد بود.
  • کارت های شناسایی کاملا هوشمند بوده و در نگهداری آن کوشا باشید و در صورت فقدان هویتی آن در اولین فرصت گزارش کنید تا نسبت به ابطال آن اقدام گردد.
  • همکاران و همیاران گرامی در نقاط مختلف نهایت همکاری را در مورد افراد متقضی کارت، شناسایی کامل را می نماید لذا رفتار و کردار و گفتار تان در سوابق شما عزیزان مد نظر است.
  • رعایت قوانین کشور عزیزمان ایران باید در راس کار همه شما عزیزان باشد.

کارت عضویت حامی حیوانات

اگر شما علاقه مند به حمایت از حیوانات، ایجاد رفاه و زندگی آزادانه برای آن ها هستید، ابتدا از خودتان شروع کنید. بسیاری بر این باورند که اگر حامی حیوانات باشند؛ دلهره، ترس، نگرانی، درگیری فیزیکی و لفظی و هزاران مورد دیگر گریبان گیر آن ها خواهد شد! با این حال اگر وقت خود را صرف یادگیری طرز برخورد با حیوانات و مردم کنید، می توانید در مواقع ضروری و حساس به کمک حیوانات بیایید. مشکلات همیشه وجود دارد ولی نحوه برخورد شما می تواند بسیار متفاوت باشد.
فعالیت در زمینه حمایت از حیوانات می تواند انجام کارهای ارزشمند را به شما هدیه دهد و شما را با سایر افراد روی این کره خاکی متمایز کند. رسالت ما انسانی متفاوت بودن است.

  • روش دریافت کارت عضویت حامی حیوانات

جهت تشکیل پرونده و دریافت کارت عضویت حامی حیوانات به مدارک زیر نیاز دارید:

  1. تکمیل فرم درخواست عضویت در سایت www.iranspca.com
  2. فایل عکس پرسنلی 3× 4 سانتیمتر با دقت 300  dpi
  3. پرداخت مبلغ 2.500.000 ریال (دویست و پنجاه هزار تومان) بابت حق عضویت سال اول

نکته: انجمن حمایت از حیوانات به نهادی وابسته نیست و مبلیغی که جهت حق عضویت دریافت می شود برای کمک به حیوانات آسیب دیده استفاده خواهد شد. عضویت در انجمن حمایت از حیوانات ملزوم شرایط سنی و تخصص خاصی نیست.

کارت عضویت دوچرخه سواری

سبک زندگی به صورت یکجا نشینی رو به افزایش است و یافته ها هم نشان داده که دوچرخه سواری و رکاب زدن، تاثیرات بسیار مثبت روی انسان دارد و می تواند باعث تقویت و پیشرفت قوه ادراک، شناخت، عملکرد و ساختار مغز شود. از این رو وقتی گام در این مسیر می نهید بایست رسالتی جهانی داشته باشید چون شما قشری هستید که برای انسان و محیط زندگی خود ارزش قائلید، به طوری که با این کار فرهنگی در جامعه حاکم می کنید که به طور غیر مستقیم جهان را تغییر میدهد. چرایی شما بخاطر جامعه بشریت است نه چیز دیگر. در غیر اینصورت انتخاب چرایی با شماست.

  • روش دریافت کارت عضویت دوچرخه سواری

جهت تشکیل پرونده و دریافت کارت عضویت دوچرخه سواری به مدارک زیر نیاز دارید:

  1. اصل و کپی کارت ملی
  2. اصل و کپی شناسنامه
  3. تکمیل فرم قرارداد در سایت portal.cfi.ir

کارت عضویت گیاهخواری

هدف نهاییتان را به یاد داشته باشید اما با سرعت معمول خود پیش روید. بعضی دوست دارند یک شبه وگن یا گیاه خوار شوند، اگر فکر میکنید این برایتان بهترین راه است بسیار عالیست. اما اگر فکر میکنید که به زمان بیشتری نیاز دارید جای نگرانی وجود ندارد. مثل هر تغییری در زندگی، وگان شدن نه تنها به زمان نیاز دارد بلکه باید در طول زمان ببینید چه چیزی برایتان بهتر است. اینطور نیست که یک راه برای همه مناسب باشد، بلکه شما می توانید بین راه های بسیاری انتخابی متفاوت داشته باشید.

  • روش دریافت کارت عضویت گیاهخواری

جهت تشکیل پرونده و دریافت کارت عضویت گیاهخواری به مدارک زیر نیاز دارید:

  1.  تکمیل فرم عضویت در سایت forum.vegankind.ir
  2.  اگر با قوانین انجمن موافق هستید تیک موافقت را بزنید و روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.
  3. عضویت در این انجمن رایگان می باشد!

کارت عضویت کوهنوردی

می‌دانیم که کوه‌ها همواره مظهر استقامت، پایداری و مکان مقدس برای انسان های متعالی بوده اند. کوهنوردی تنها ورزشی است که رقابت به معنی سایر رشته‌ های ورزشی در آن نبوده و بزرگترین افتخار بزرگان آن کمک به همنوردان و مساعدت با افراد مبتدی و علاقه‌ مند به کوهنوردی می‌باشد. در این ورزش است که انسان به معنای واقعی از خودگذشتگی، ایثار، جوانمردی، اتکا به نفس، پرورش توان مدیریت بر خود و خانواده، گروه و اجتماع را فرا می‌گیرد. مسلماً کوهنوردان بهتر می‌توانند در برابر سختی‌های زندگی دوام آورده و در عین حال فرد سالمی برای خانواده و اجتماع خود باشند. پس گزاف نیست اگر بگوییم کوهنوردی مدرسه اخلاق است و رسالت ما همین چرایی است.

  • روش دریافت کارت کوهنوردی

جهت تشکیل پرونده و دریافت کارت عضویت کوه نوردی به مدارک زیر نیاز دارید:

  • تکمیل اطلاعات هویتی در سایت portal.msfi.ir
  • کارت ملی
  • شناسنامه

هزینه عضویت موقت سالیانه 20 هزار تومان می باشد و هزینه عضویت ورزشکار سالیانه 60 هزار تومان می باشد. هزینه عضویت همگانی رایگان است و صرفا با این نوع عضویت در دوره همگانی می توان شرکت نمود.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «کارت فعال زیست محیطی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
  • رویا
    • سعید زنگنه
: برای دریافت مشاوره درباره کارت فعال زیست محیطی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.