زمان مطالعه: 1 دقیقه
مدت زمان صدور ویزای کانادا چقدر است؟

مدت زمان صدور ویزای کانادا چقدر است؟

زمان لازم برای صدور ویزای کانادا شما تا حد زیادی به افسر ویزا که مسئول پرونده شماست، بستگی دارد.

فرقی نمی‌کند انگیزه شما از سفر به کانادا دیدار اقوام و آشنایان، شرکت در همایش‌های علمی و نمایشگاه‌های تجاری، بازدید از جاذبه‌های گردشگری در قالب تور کانادا، تحصیل و یا استفاده از فرصت‌های مطالعاتی باشد؛ با هر هدف و انگیزه‌ای که بخواهید وارد این کشور شوید ملزم به دریافت ویزای کانادا هستید. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با مدت زمان صدور ویزای کانادا این بخش آسمونی را مطالعه نمایید چرا که اطلاعات مفیدی در همین مورد تهیه کرده‌ایم.

مدت زمان صدور ویزای کانادا چقدر است؟

زمان لازم برای صدور ویزای کانادا شما تا حد زیادی به افسر ویزا که مسئول پرونده شماست، بستگی دارد. شما باید برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر به نزدیک ترین کنسولگری کانادا تماس بگیرید. متقاضیان ایرانی ترکیه پیگیر کارهای مربوطه باشند.

درخواست صدور ویزای کانادا

  • متقاضیان ویزای طولانی موقت

برای درخواست هر گونه ویزا شما می‌توانید به سفارت کانادا در کشور محل زندگی خود، یا در کشوری که هویت شما از آنجا نشات گرفته و یا در هر کشوری که می توانید به صورت قانونی وارد آن شوید، اقدام کنید.

  • متقاضیان ویزای موقت، تحصیلی یا کاری

به یاد داشته باشید اگر کمپانی یا شخصی مسئولیت پرداخت هزینه‌های شما را بر عهده گرفته، باید سند مالیات بر درآمد را به افسر ویزا نشان دهد. دقت داشته باشید اگر توانسته باشید از یک موسسه کانادایی بورس تحصیلی دریافت دارید، باید مدارک مربوط بدان را به افسر ویزا نشان دهید. همچنین متقاضیان باید بتوانند از استطاعت مالی کافی برای پرداخت هزینه های نظیر شهریه، اقامت و هزینه‌های مربوط به سفر به کانادا برخوردار باشند. این بدان معناست غیر از هزینه‌های مربوط به شهریه، شما باید حداقل 10 هزار دلار آمریکا به همراه داشته باشید. لازم به ذکر است این مبلغ تنها برای 1 سال زندگی در کانادا شما را کفایت خواهد کرد. توجه داشته باشید که وام بانکی نیز مورد قبول واقع است.

  • متقاضیان اقامت دائم در خارج کشور

اگر شما اقامت دائم کانادا را دارید و نیاز به تایید وضعیت برای بازگشت به کانادا دارید، باید درخواست صدور ویزای کانادا خود را از کشور محل زندگی خود یا کشورهای همسایه به افسر ویزا اعلام دارید.

هزینه صدور ویزای کانادا

هزینه ویزای کانادا برای افراد بزرگسال 185 دلار کانادا و برای کودکان زیر 14 سال 110 دلار کانادا به انضمام 80 لیر ترکیه است.

نظر خود را درباره «مدت زمان صدور ویزای کانادا چقدر است؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مدت زمان صدور ویزای کانادا چقدر است؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.