زمان مطالعه: 1 دقیقه
آموزش آسان ساخت دابسمش

آموزش آسان ساخت دابسمش

دابسمش نام برنامه ای است که کاربران می توانند با استفاد از آن آهنگ مورد علاقه خود را انتخاب و پخش کنند و...
در این مطلب می خوانید : [بستن]

چجوری دابسمش بسازیم؟

دابسمش نام برنامه ای است که کاربران می توانند با استفاد از آن آهنگ مورد علاقه خود را انتخاب و پخش کنند و همراه با آن لب خوانی کنند و از خود فیلم بگیرند. دابسمش در حال حاضر برای سیستم عامل اندروید و آی او اس ساخته شده است. اما با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی، امکان دارد در آینده ای نه چندان دور دابسمش برای سیستم عامل ویندوز هم طراحی شود. اما دابسمش را چگونه باید ساخت؟ اگر می خواهید روش اسان ساخت دابسمش را بیاموزید، این بخش از آسمونی را تا آخر مطالعه بفرمایید چرا که در این مقاله اطلاعات جالب و خواندنی در همین زمینه ارائه می دهیم.

آموزش ساخت دابسمش

1- ابتدا باید برنامه دابسمش را دانلود و نصب کنید.
2- برنامه را اجرا کنید گزینه Sing Up را انتخاب کنید در مرحله بعد نیاز هست که ایمیل خود را در وارد کنید و گزینه Next را انتخاب کنید.
3- نام کاربری برای خود وارد کنید در مرحله بعد نیاز هست که رمز برای خود وارد کنید.
4- کشور خود را انتخاب کنید و Next را بزنید.
5- وارد محیط برنامه می شوید.
6- برای استفاده از صداهای که کاربران داخل برنامه قرار دادن و ضبط ویدئو روی صدای قرار داده شده گزینه ای که در تصویر مشخص شده را انتخاب کنید.
7- لیستی از صدا ها برای شما نمایش داده می شود که باید صدای دلخواه خود را انتخاب کنید برای پخش شدن صدا ایکن پلی را انتخاب کنید.
8- در مرحله بعد شما باید با استفاده از دوربین گوشی ویدئو را روی صدا ضبط کنید برای استفاده از دوربین جلو گزینه بالای صفحه سمت راست را انتخاب کنید و برای شروع ضبط فیلم گزینه Start را انتخاب کنید.
9- در مرحله بعد ویدئو ساخته شده توسط شما نمایش داده می شود.
10- که میتوانید به کلیپ ساخته شده متن یا شکلک های موجود اضافه کنید برای اضافه کردن متن از گزینه Aa برا ذخیره شدن فلش را از بالا انتخاب کنید.
11- در مرحله آخر از شما میخواهید که کلیپ ساخته شده را با دیگران به اشتراک بگذارید که میتوانید این کار را انجام دهید یا آن را در گالری خود ذخیره کنید برای ذخیره شدن در گوشی گزینه Save to Gallery را انتخاب کنید و در آخر گزینه Finish را انتخاب کنید .
12- کلیپ در مدیریت فایل در حافظه گوشی در پوشه Movies ذخیره می شود.
13- حالا در صورتی که خودتون دوست دارید صدایی را ضبط کنید و ویدئو روی آن ذخیره کنید گزینه مشخص شده در تصویر را انتخاب کنید سپس گزینه Sound را رانتخاب کنید.
14- سپس گزینه Add Sound را انتخاب کنید و انتخاب Record a Sound را انتخاب کنید و صدای مورد نظر خود را ضبط کنید.

نظر خود را درباره «آموزش آسان ساخت دابسمش» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آموزش آسان ساخت دابسمش فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.