زمان مطالعه: 15 دقیقه
بلیط دبی

بلیط دبی

دبی یکی از شهرهای زیبای جهان است که جاذبه های گردشگری زیادی دارد و در تمام طول سال با گردشگران زیادی مواجه...
بلیط دبی
بلیط دبی


دبی یکی از شهرهای زیبای جهان است که جاذبه های گردشگری زیادی دارد و در تمام طول سال با گردشگران زیادی مواجه هستند. اگر شما هم قصد سفر به دبی را دارید این بخش آسمونی را مطالعه نمایید چرا که به معرفی شهر دبی می پردازیم و راهنمای خرید بلیط دبی را برای شما عزیزان شرح می دهیم.

راهنمای سفر به دبی و بلیط دبی

دبی کجاست؟

دبی دقیقا در جنوب امارات متحده عربی است.

امارات 3885 کیلومتر مربع وسعت دارد و زیبایی ها و جاذبه های دیدنی آن هرگز به پای جزایر کیش و قشم ایران نمی رسد اما اماراتی ها به خوبی توانسته اند با جذب سرمایه های خارجی امکانات گردشگری زیادی برای جذب توریست ایجاد کنند.

با توجه به گرانی ها بهتر است پیش از سفر به هر کشور خارجی نکاتی را بدانید که سفرتان را راحت تر کند. برای سفر به دبی نیز به پیشنهادات ما فکر کنید:

بلیط هواپیما

1- اگر می خواهید سوار تاکسی شوید بهتر است از تاکسی های خاکستری رنگ استفاده کنید که ورودی اش پنج درهم است و بقیه مسیر از طریق تاکسی متر محاسبه می شود.

2- موبایل تان خود به خود رومینگ می شود ولی پیشنهاد می کنیم یک کارت تلفن 30 درهمی بخرید و تماس بگیرید یا یک سیم کارت 100 درهمی بخرید. به هیچ وجه از تلفن هتل استفاده نکنید چرا که قیمتش بسیار سرسام آور است.

3- اگر در هتل اقامت می کنید باید بدانید هر روز از ساعت 10 صبح ماشین جلوی هتل می ایستد تا شما را به صورت رایگان به ساحل و مراکز خرید ببرد.

4- از بین پاشاژها و مراکز خریدی که در دبی وجود دارد، «انصار مال» هم قیمت اجناسش پایین تر است هم کیفیت بهتری دارد و هم تنوع اجناسش بیشتر است.

5- هنگام سفر به دبی مراقب باشید با خود داروی کدئین دار یا داروی آرام بخش همراه نداشته باشید که اگر ماموران فرودگاه دبی متوجه شوند شما را دستگیر یا جریمه سنگین می کنند. فرودگاه دبی به ایرانی ها خیلی سختگیری می کنند و حتی ممکن است مجبور شوید کمربند و کفش های تان را درآورید تا شما را بازرسی بدنی کنند.

6- چه در ایران و چه در دبی باید به شدت مراقب باشیدکه ماموران فرودگاه مهر ورود و خروجتان را پررنگ روی پاسپورت و ویزایتان بکوبند در غیر این صورت بدجوری گرفتار می شوید و حتی ممکن است ورود و خروجتان را غیرقانونی بدانند.

دبی یکی از مقاصد گردشگری ایرانیانی است که تجربه سفرهای خارجی را دوست دارند اما اگر سال گذشته به یکی از آژانس های مسافرتی زنگ می زدید و بسته سفر به دبی را می خواستید باید حداقل از یک ماه پیش رزرو می کردید اما الان هر وقت زنگ بزنید برای هر زمان که بخواهید می توانید تورتان را بخرید. به این ترتیب باید گفت گردشگری در سواحل خلیج فارس این روزها رونق سابق را ندارد.

dubai-ticket
dubai-ticket


تور دبی چند؟

قرارداد ارزان و محکم بنویسید

در قرار داد تور، تعداد روزهای سفر همراه با مسئولیت‌هایی که تور تقبل می‌کند شامل بازدیدهایی که خواهید داشت، تعداد وعده‌های غذایی که تور باید به مسافرین بدهد، نوع هواپیما یا اتوبوسی که با آن سفر می‌کنید و... را ذکر می‌کنند. دقت داشته باشید برخی از تورها از ناآگاهی مسافرین استفاده (سوءاستفاده) می‌کنند و حفره‌های قانونی را در قرارداد باز می‌گذارند که اگر مشکلی پیش آمد بتوانند از زیر بار تعهداتشان در بروند.

مثلا در تورهای زمینی، ممکن است اتوبوسی که قرارتان بوده عوض شده و اتوبوسی با کیفیت و مدل پایین‌تر برایتان بیاورند یا اگر تورتان ترکیبی است به دلایل واهی از بردنتان به محل یا شهر دیگری که در تعهد آژانس بوده سرپیچی کنند. این موارد بیشتر زمانی اتفاق می‌افتد که تور به‌نظرش می‌رسد چندان هم برگزاری سفر برایش به صرفه نبوده است!

رصد تورهای لحظه آخری

شرکت‌هایی هستند که فقط یک تا 2 روز به زمان حرکت و اجرای تورشان مانده اما هنوز ظرفیت‌شان تکمیل نشده است. در واقع آژانس‌ها پرواز را چارتر و هتل را کرایه می‌کنند و اگر نتوانند ظرفیت لازم برای پر کردن هواپیما یا هتل را پیدا کنند متحمل ضرر زیادی خواهند شد، در نتیجه برای تکمیل ظرفیت و ضرر کمتر، اقدام به فروش ارزان‌تر و گاهی بسیار ارزان‌تر تورهای خود می‌کنند. مثلا گاهی آژانس باقیمانده ظرفیت تور را با قیمت بین 10 تا 50درصد و حتی بیشتر، پایین‌تر از قیمت واقعی تور می‌فروشد؛ موضوعی که لابد شما هم به‌طور اتفاقی گاهی از طریق پیامک‌هایی که برایتان آمده شاهد بوده‌اید. تورهای اینچنینی در فصل‌هایی که مسافر زیاد است فراوان‌ترند چرا که به‌دلیل بالا بودن میزان مسافرت، آژانس‌ها بیشتر از همیشه پرواز‌ها را چارتر می‌کنند و بساط تور راه می‌اندازند.

اما اگر خودتان پایه باشید و کوله‌بار سفرتان دم دست و آماده باشد، می‌توانید در سایت‌هایی که با نام تورهای لحظه‌آخری شناخته می‌شوند ثبت‌نام کنید تا شما را در جریان آخرین اخبار این تورها قرار دهند. به این ترتیب می‌توانید همین که خبر گزینه مناسب و ارزان را گرفتید بساط را جمع کرده و گاهی با رقمی نزدیک به مفت‌و مجانی! یک مسافرت درست و حسابی بروید.

بلیط هواپیما

تورهای دبی گردی

به محض ورود به هتل، تور لیدر برگه های استفاده از تورهای شهر و تفریحی را به شما می دهد که می توانید با پرداخت مبلغ موردنظر از آنها استفاده کنید. مانند این تورها:

تور گشت دبی: هشت ساعت ساحل جمیرا، مرکز خرید ابن بطوطه با معماری شش کشور جهان و امارات مال (سرزمین اسکی و برف) با صرف شام از ساعت 3 تا 11 شب. قیمت: هر نفر 150 درهم

تور سافاری: پنج ساعت گشت در صحرا، شن پیمایی با لندکروز، اسکی روی ماسه، نقش بندی دست ها و پاها با حنا به همراه قلیان و صرف شام. قیمت: هر نفر 160 درهم

تور والیدوادی: گردش در یکی از مهیج ترین و بزرگترین پارک های آبی جهان. قیمت: هر نفر 220 درهم

تور جت اسکی: هر ساعت 300 درهم

تور کروز: صرف شام در کشتی های سنتی همراه با اجرای موسیقی به همراه تماشای مناطق زیبای دبی در شب. قیمت: هر نفر 400 درهم

بلیط دبی
بلیط دبی


برج خلیفه یا برج دبی از جاذبه های دبی

این برج با 163 طبقه قابل استفاده و 828 متر ارتفاع، در حال حاضر بلندترین سازه و آسمانخراش ساخته شده به دست انسان است. ساخت این برج از ژانویه 2004 آغاز شد و در روز چهارم ژانویه 2010 گشایش یافت. نمای برج خلیفه از 24348 شیشه تشکیل شده است. در بیرون برج فواره ای با هزینه 217 میلیون دلار ساخته شده که 275 متر طول دارد و قادر به پرتاب آب به ارتفاع 150 متری است.

سیتی سنتر از جاذبه های دبی

این مرکز با زیربنایی حدود 370 هزار متر مربع و با بیش از 300 فروشگاه و 13 رستوران و کافی شاپ از بزرگترین و اصلی ترین مرکز خرید در دبی و خاورمیانه است. شعبه بسیار وسیع هایپرمارکت کارفور و فروشگاه بزرگ ایکیا (اسباب و اثاثیه منزل) و 11 سالن سینمای ساین استار از جمله شاخص ترین و بزرگترین بخش های این مرکز هستند.

پیست اسکی دبی از جاذبه های دبی

امارات یک کشور گرمسیر است اما اماراتی ها با خرج هایی که کرده اند توانسته اند در این کشور یک پیست اسکی در امارات مال در جاده شیخ زائد بسازند که در هر چهار فصل سال پذیرای حداکثر 1500 میهمان است. دارای پنج دور با ارتفاع و شیب متفاوت است که طولانی ترین دور آن، 400 متر با سقوطی بیش از 60 متر است. این پیست با دمای بین منهای یک تا منهای دو درجه سانتیگراد، 22 هزار و 500 متر مربع فضای پوشیده از برف دارد و معادل سه زمین فوتبال است.

مسجد جمیرا از جاذبه های دبی

این مسجد از زیباترین و معروف ترین مسجدهای شهر دبی است که یک گنبد زیبا به ارتفاع 16 متر و دو مناره به طول تقریبی 40 متر و یک منبر بسیار زیبا و مجلل که نمونه ای از معماری نوین است، دارد. تصویر این مسجد به عنوان نمادی از این کشور روی اسکناس های 500 درهمی چاپ شده است.

جزایر پالم (نخل) از جاذبه های دبی

جزایر نخل، جزایر مصنوعی در دبی در امارات متحده عربی هستند. این جزایر توسط شیخ محمد بن راشد آل مکتوم به منظور افزایش میزان جهانگردی دبی راه اندازی شدند. هر چزیره به شکل یک درخت نخل خواهد بود که یک هلال ماه در بالای آن قرار دارد و تعداد زیادی مراکز مسکونی، تفریحی و سرگرمی را در خود جای خواهد داد. جزایر پالم دور از ساحل امارات متحده عربی در خلیج فارس واقع هستند و 520 کیلومتر ساحل را به شهر دبی اضافه خواهد کرد.

تور اتوبوس دو طبقه از جاذبه های دبی

این اتوبوس ها هر یک ساعت و نیم یک بار از مقابل مرکز خرید وافی در منطقه بردبی حرکت می کنند و در طول مسیر در نقاط مختلفی توقف های کوتاهی دارند. دیدارکنندگان از دبی می توانند مناظر شهر را از طبقه دوم این اتوبوس های دو طبقه مشاهده کنند. این اتوبوس ها دارای 44 صندلی در طبقه بالا و 28 صندلی در طبقه پایین هستند. چشم انداز شهر از طبقه دوم این اتوبوس ها که تقریبا سرباز نیز هستند، بسیار جالب است.

وایلد وادی از جاذبه های دبی

وایلد وادی بزرگترین پارک مدرن آبی در خاورمیانه به شمار می آید این پارک از 30 مسیر و جاذبه های تفریحی که 14 تای آن به یکدیگر راه دارد، تشکیل شده است. مسیر مورد علاقه بازدیدکنندگان، جمیره سیره است که دارای 33 متر ارتفاع و سرعت آب در آن به 80 کیلومتر در ساعت می رسد. حوله و صندوق نگهداری اسباب با حداقل هزینه جهت اجاره در دسترس عموم است.

dubai-ticket
dubai-ticket


برج العرب از جاذبه های دبی

ارتفاع این هتل 321 متر است و جزو منحصر به فردترین هتل های دنیا است. این هتل در دریا بر جزیره مصنوعی در فاصله 280 متری از ساحل خلیج فارس قرار دارد که فقط از طریق راهی منحنی شکل به شهر می رسد. این هتل اتاق های معمولی ندارد بلکه متشکل از 202 سوئیت دوبلکس است. کوچکترین سوئیت آن 169 متر مربع و بزرگترین آن 780 متر مربع و یکی از گرانترین هتل های دنیا است.

پارک ساحلی جمیرا از جاذبه های دبی

ساحل طولانی این پارک 12 هکتاری بسیار تمیز است ودر کنار ساحل و در امتداد آن درختان نخل بی شماری قرار دارد که سایه سار زیبایی برای شناگران و سایر بازدیدکنندگان از این پارک فراهم کرده است.

محله بستکیه از جاذبه های دبی

نام محله ای بسیار قدیمی و تاریخی در دبی و حتی امارات متحده عربی است. بنای این محله را ایرانیان مهاجر از شهرستان «بستک» در استان هرمزگان گذاشته اند. محله قدیمی بستکیه در مجاور دبی در منطقه بر دبی و در خیابان فهیدی قرار دارد. خانه هایی با معماری قدیمی، کوچه های باریک و بادگیرهای مرتفع، نشان دهنده زندگی مردم قدیمی دبی است. از این بادگیرها برای خنک کردن منازل استفاده می شده است. حکومت دبی اکنون در حال مرمت این محله است تا از آن به عنوان یک دهکده توریستی استفاده کند.

روش های سفر به دبی

1- تور

2- شخصی

هزینه های سفر به دبی

برای سفر به دبی نیازی به ویزا ندارید و هزینه ای از این بابت نخواهید داشت. برای گرفتن پاسپورت هزینه ای را باید پرداخت کنید که در زیر مقدار آن را بررسی می کنیم:

1- هزینه 1000 تومان بابت شناسه

2- هزینه 3,750 تومان به حساب شهرداری بابت عوارض شهرداری

3- هزینه 75,000 تومان برای خزانه داری استان بابت تعرفه صدور گذرنامه

4- هزینه 29,300 تومان بابت خدمات دفاتر پلیس +10 و هزینه پست

سفر با تور به دبی

اولین چیزی که همیشه در سفر برایمان جای سوال است هزینه های آن می باشد.

سفر با تور دبی میتوانند در بسیاری از موارد برای شما ارزان تر باشد زیرا وجود یک لیدر در سفر می تواند شما را بدون سردرگمی و صرف هزینه های اضافی برای پیدا کردن مناطق گردشگری دبی ، پارک های آبی دبی ، مراکز خرید دبی ، رستوران های دبی راهنمایی کند و نکات مهم در سفر به دبی را به شما آموزش دهد تا با قوانین و مقرات این شهر آشنا شوید و مشکلی برایتان پیش نیاید.

از آنجا که سفر به دبی نیاز به ویزا دارد وقتی شما تور دبی را انتخاب میکنید دیگر نیاز به وقت گذاشتن برای گرفتن ویزا دبی نیست و شما تنها با ارائه عکس پاسپورت خود به آژانس هواپیمایی مورد نظر میتوانید راحت بنشینید و استراحت کنید تا حداکثر ظرف مدت 10 روز ویزا را به شما تحویل بدهند.

البته ویزا دبی شرایط و مواردی را دارد که میتوانید به مقاله ویزا دبی مراجعه نمایید.

اکثر ما شاید با سفر با تور دبی خاطره بدی داشته باشیم ولی این را باید در نظر داشته باشید که انتخاب تور خوب می تواند شما را آگاهانه با بهترین مناطق گردشگری دبی آشنا کند و شما نیازی به گرفتن بلیط ورودی ندارید و بدون اینکه بخواهید با دردسرهای بسیار به این مناطق رفت و آمد کنید با ماشین و یا ون های مجهز از درب هتل دنبال شما بیایند و در برگشت نیز شما را به هتل مقصد برسانند.

بلیط دبی
بلیط دبی


لازم است این نکته را بدانید سفر به صورت انفرادی دردسرهای خود را دارد و باید در این کار فردی حرفه ای باشید.

برای مثال اگر شما در صحرای دبی وسایل خود را گم کنید چطور میخواهید با مردم آنجا ارتباط برقرار کنید و یا یادداشت تمام نکات سفر به صحرا وقت بسیاری از شما خواهد گرفت که در نتیجه باعث می شود لذتی از این منطقه نبرید و با خاطره بد آنجا را ترک کنید در صورتی که با تور دبی میتوانید خود را به مسئول آن تور بسپارید و با خیال راحت به گشت و گذارتان برسید و تمامی هماهنگی ها از جمله خوراک شما و رفت و برگشت شما از قبل برنامه ریزی شده است.

در کل سفر با تور دبی باعث می شود شما با فردی سفر کنید که بار ها و بار ها به این مناطق رفته است و راهنمایی دقیقی میتواند با شما بدهد.

فقط باید در انتخاب تور دقت نمایید و سعی کنید با تور لیدر خود ارتباط خوبی برقرار کنید.

مزایا سفر با تور دبی :

1 - صرفه جویی در وقت

2 - کاهش سردرگمی و استرس

3 - دریافت تمامی خدمات بدون درگیری شخص ( بلیط ، ویزا ، هتل )

4 - استفاده از نکات و اطلاعات تور لیدر

سفر انفرادی به دبی

معمولا افرادی سفر انفرادی به دبی را انتخاب می کنند که بار ها به این شهر سفر کرده اند و تمام نکات سفر به دبی را می دانند.

اگر میخواهید وسایلتان را جمع کنید و به جای انتخاب تور دبی انفرادی سفر کنید این را باید بدانید که تمامی مسئولیت ها و پیگیری ها با خود شما است.

در مرحله اول باید بلیط را خریداری نموده و بعد سراغ ویزا و هتل بروید. شما میتوانید به جای انتخاب پکیج در تور دبی خودتان نوع پرواز ، شرکت هواپیمایی و هتل را که میخواهید در آن اقامت داشته باشید را در تاریخ مورد نظر را انتخاب کنید.

سفر انفرادی به دبی در مقابل سفر با تور دبی این امکان را می دهد تا خودتان شخصا برنامه روز هایتان را برنامه ریزی کنید. ولی این نکته را فراموش نکنید که این کار نیاز به آشنایی با دبی دارد و همچنین باید مسلط به زبان انگلیسی باشید تا بتوانید راحت و بی دغدغه سفر خوبی را داشته باشید.

سفر انفرادی به دبی بیشتر به درد کسانی میخورد که مناطق گردشگری دبی را می شناسند و میدانند که مثلا مرکز خرید دبی مال در کدام منطقه واقع شده است.

سفر انفرادی باعث می شود تا از هزینه های شما کاسته شود ولی این را باید بدانید که برای این کار باید نقشه دبی را همراه داشته باشید و بیشتر از مترو و اتوبوس استفاده نمایید زیرا در غیر این صورت بر عکس آن اتقاق خواهد افتاد.

وقتی شما این نوع سفر را انتخاب می نمایید باید بدانید که خودتان راهنمای خودتان هستید و این کار باعث می شود تا شما درگیر قوانین تور دبی از جمله ساعت حرکت اتوبوس برای رفت و برگشت به محل مورد نظر نشوید.

برای مثال اگر شما میخواهید به پارک آبی وایلد وادی بروید میتوانید هر ساعت از روز که میخواهید به آنجا بروید و هر ساعت که میخواهید از آنجا برگردید در حالی که وقتی با  تور دبی سفر می کنید برای مثال باید ساعت 11 آماده جلوی درب هتل باشید و 5 هم از پارک آبی خارج شوید در غیر این صورت خودتان مسئول برگشتتان به هتل می شوید.

در کل اگر به شهر دبی آشنا هستید و قوانین و مقرارت را می دانید سفر انفرادی باعث می شود تا خودتان برای برنامه سفریتان برنامه ریزی کنید و هر زمان در طول روز که میخواهید دبی را بگردید.

dubai-ticket
dubai-ticket


مزایا سفر به دبی به صورت انفرادی :

1 - انعطاف پذیری در سفر

2 - انتخاب دقیق تر بلیط و هتل

3  - تنوع در انتخاب گردشگری در دبی

در آخر اگر تا به حال به دبی سفر نکرده اید بهتر است با تور دبی سفر کنید و اگر برای چندمین بار است که میخواهید به شهر دبی می روید میتوانید به صورت انفرادی سفر  کنید.

راهنمای خرید بلیط دبی

راهنمای خرید آنلاین بلیط هواپیما (بلیط دبی)

مرحله اول خرید آنلاین بلیط هواپیما (بلیط دبی)

جستجوی پرواز: در بخش جستجوی پرواز، مبدا، مقصد، تاریخ سفر، تعداد مسافران و … را تعیین نمایید.

مرحله دوم خرید آنلاین بلیط هواپیما (بلیط دبی)

انتخاب پرواز موردنظر: براساس شرایط انتخابی شما لیست پروازها نمایش داده می شود و شما می توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ، ساعت حرکت و ورود، مدت پرواز، کلاس پروازی و قیمت را مشاهده نمایید.

مرحله سوم خرید آنلاین بلیط هواپیما (بلیط دبی)

ثبت مشخصات خریدار و مسافران :  در این مرحله ابتدا مشخصات خریدار و سپس مشخصات مسافران از شما پرسیده می­شود. پس از ورود اطلاعات و تایید به گام بعدی می روید.

مرحله چهارم خرید آنلاین بلیط هواپیما (بلیط دبی)

انتخاب سرویس­ها: در این مرحله شما می­توانید خدمات دلخواه سفر را مانند ویزا ، ترانسفر فرودگاهی، گشت های مقصد و حتی بیمه مسافرتی انتخاب و تایید نمایید.

مرحله پنجم خرید آنلاین بلیط هواپیما (بلیط دبی)

صدور پیش فاکتور: پس از تایید سرویس­های دلخواه، پیش فاکتور شما صادر می­شود. پس از مطالعه و قبول قوانین قرارداد «ثبت نهایی رزرو» را انتخاب نمایید تا برای پرداخت آنلاین به درگاه بانک متصل شوید.

مرحله ششم خرید آنلاین بلیط هواپیما (بلیط دبی)

پرداخت آنلاین و دریافت مدارک: پس از پرداخت مبلغ قرارداد مدارک شما آماده دانلود می­شود.

 

نکات مهم در تهیه بلیط برای پروازهای خارجی (بلیط دبی)

مقتضی است نام و نام خانوادگی مسافر عینا مطابق با نام و نام خانوادگی مندرج در گذرنامه در سیستم وارد شود تا هنگام پذیرش مشکلی بوجود نیاید . افرادی که دارای دو گذرنامه ایرانی و خارجی می باشند که نام و نام خانوادگی آنها در دو گذرنامه متفاوت است در هنگام رزرو بلیت ابتدا نام درج شده در گذرنامه ایرانی و سپس خارجی مطابق نمونه زیر درج گردد .

مثال : اگرنام مسافر درگذرنامه ایرانی BABAK و نام خانوادگی KIANI باشد و همچنین نام و نام خانوادگی مسافر درگذرنامه خارجی NIKOLAS KENTH باشد طریقه درج آن درصفحه اطلاعات مسافربصورت زیر می باشد

NAME:BABAKNIKOLAS

LASTNAME:KIANIKENTH

*تغییر نام در این سیستم بعد از صدور بلیت امکان پذیر نمی باشد.

مسئولیت رعایت قوانین و مقررات سفر از جمله داشتن گذرنامه و ویزای معتبر بر عهده خود مسافر می باشد  ،درصورت نیاز با واحد روادید ایران ایر با شماره 51007441 تماس حاصل فرمایید .

نکات مهم:

*گذر نامه مسافر از زمان شروع مسافرت باید حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد.

*برای صدور بلیط های یک طرفه یکی از موارد زیر الزامی می باشد:

الف) دارا بودن گذرنامه کشور مقصد

ب) دارا بودن کارت اقامت کشور مقصد

ج) دارا بودن ویزای بالای شش ماه یا ویزای شینگن نوع D

*در صورتیکه مسافر بلیت رفت خود را ازایران ایر و برگشت آن را از ایرلاین های دیگر به صورت جداگانه(دو بلیط مجزا) تهیه کرده باشد ارائه هر دو بلیت به کانتر پذیرش مسافر در فرودگاه الزامی می باشد.

*مسافرانی که دارای ویزای محدود می باشند برای صدور بلیت رفت و برگشت به محدوده ی اعتبار ویزای خود دقت لازم را به عمل آورند.

3-مسافرانی که خواستار استفاده از بلیط های تخفیف دار ایران ایرکه شامل افراد بالای 60 سال-دانشجویان-اساتید دانشگاه و........می باشند باید حضوری به دفاتر ایران ایر مراجعه نمایند.

*بلیط های دانشجویی فقط در دفاتر شعب خارج از کشور صادر می گردد.

4-مسافرانی که خواستار خدمات ویژه ی پزشکی هستند باید حضوری به دفاتر ایران ایر مراجعه کرده و فرم پزشکی را دریافت کنند.برای اطلاعات پزشکی می توانید با شماره تلفن 46624071-46624333 تماس حاصل فرمایید.

5-مسافرانی که خواستار خدمات ویلچر-غذای مخصوص و یا تخت نوزاد هستند بعد از صدور بلیط از طریق همین سامانه با شماره تلفن46621888 تماس حاصل فرمایندو تقاضای خود را اعلام نمایند.

6- توالی استفاده از کوپن های بلیت ( توالی مسیرها ، اول مسیر اول ، دوم مسیر دوم ، سوم مسیر سوم ،...) لازم و ضروری است در صورت استفاده از کوپن دوم ، کوپن اول غیر قابل استفاده و استرداد خواهد بود .

7-در خصوص حمل بار اضافی تلفن 51007484 ، در خصوص موجود زنده(حیوان و غیره ) تلفن 51007318 و همچنین در خصوص جنازه متوفی تلفن 51003557 پاسخگو خواهند بود
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بلیط دبی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بلیط دبی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.