زمان مطالعه: 1 دقیقه
نوشیدنی‌هایی که شما را آرام می‌کند

نوشیدنی‌هایی که شما را آرام می‌کند

نظرتان راجع به نوشیدنی های آرامش بخش چیست؟ خیلی از افراد راجع به نوشیدنی‌های انرژی زا اطلاعاتی دارند و اغلب...

Drinks that makes you calm down
Drinks that makes you calm down

نظرتان راجع به نوشیدنی های آرامش بخش چیست؟ خیلی از افراد راجع به نوشیدنی‌های انرژی زا اطلاعاتی دارند و اغلب آنها را استفاده می‌کنند، اما ممکن است در این میان افرادی هم باشند که دنبال کاهش استرس باشند. اگرشما هم جزو این گروه هستید بد نیست بدانید نوشیدنی های آرامش بخش نوشیدنی هایی غیر الکلی هستند که ذرات آرامش بخشی دارند که ممکن است در گیلاس بنوشید

 
گیلاس ها حاوی منابع غنی ملاتونین هستند. ملاتونین هورمونی است که مسئول تنظیم چرخه خواب- بیداری است. نوشیدن آب گیلاس 2 بار در طول روز خواب را تنظیم می کند و باعث کاهش استرس می شود. البته اگر شب ها آب گیلاس را نوشیدید می توانید به آن وانیل هم اضافه کنید.
نظر خود را درباره «نوشیدنی‌هایی که شما را آرام می‌کند» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نوشیدنی‌هایی که شما را آرام می‌کند فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.