زمان مطالعه: 1 دقیقه
توصیه های انتخاب رنگ لباس در تابستان

توصیه های انتخاب رنگ لباس در تابستان

اگر در فصل تابستان زیاد از خانه بیرون می روید به این توصیه هایی مفید آسمونی برای انتخاب رنگ لباس در فصل گرم...

dress-color-in-summer
dress-color-in-summer


اگر در فصل تابستان زیاد از خانه بیرون می روید به این توصیه هایی مفید آسمونی برای انتخاب رنگ لباس در فصل گرم تابستان حتماً توجه کنید. چون عموما رنگ ها از مواد سربی یا آرسنیکی یا از آنیلین تهیه می شوند، بهتر است لباس هایی که مستقیما با قهوه ای روشن هستند.

رنگ های تیره در دست طراحان
در کنار این همه تاکید بر رنگ روشن این را هم بگوییم که منظور این است که باید کلا پوشیدن لباس های تیره را کنار بگذاریم. طراحان لباس وقتی از پارچه های تیره رنگ برای لباس های فصل تابستان استفاده می کنند، سعی می کنند پارچه های نازک تر و سبک تر را انتخاب کنند تا به این ترتیب، درجه حرارت بدن تنظیم شود. علاوه بر این، طراحان تاثیرات روحی و احساسی رنگ ها در فواصل مختلف سال را هم در نظر می گیرند. اگر شما در یک روز گرم تابستان، فردی را با پیراهن مشکی ببینید، احساس گرما می کنید، ولی اگر یک پیراهنی سفید پوشیده باشد، احساس خنکی می کنید، چون رنگ ها اثر روانی بر مخاطب دارند. پس اثر روانی و اثر فیزیکی را برای انتخاب رنگ با هم درنظر بگیرید.

نظر خود را درباره «توصیه های انتخاب رنگ لباس در تابستان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره توصیه های انتخاب رنگ لباس در تابستان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.