زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی دریک

بیوگرافی دریک

یکی از آهنگ های دریک به نام in my feelings در یک چالش اینستاگرامی به نام کی کی معروف شد.
دریک-drake
دریک

دریک(drake) خواننده، رپر و بازیگر کانادایی است. او بیشتر بخاطر آهنگ in my feelings در چالش معروف kiki(کی کی) بین کاربران اینستاگرام شناخته شده است. جدیدترین خبرها و عکس های او را در آسمونی ببینید.

دریک بهترین سلبریتی 2019
دریک بهترین سلبریتی 2019

طبق گزارش Vanity Fair (مجله‌ای پیرامون فرهنگ عامه، مد و سیاست) خواننده دریک در کنار بیانسه و جی زی - آریانا گرانده - لبرون جیمز - مگان راپینو - تیلور سوئیفت - سرنا ویلیامز - ریچ پائول و بیلی آیلیش، قدرتمندترین سلبریتی سال 2019 شناخته شد.

بیوگرافی دریک
بیوگرافی دریک

درباره دریک

دریک اوبری دریک گراهام (زاده 24 اکتبر، 1986) که با نام دریک شناخته می‌شود یک رپر و بازیگر کانادایی است. دریک در پوست کانادایی نیز شناخته میشود. دریک به جز لیل وین با خوانندگانی همچون امینم و کانیه وست نیز همکاری زیادی داشت.

drake
کنسرت دریک

چالش kiki :

یکی از آهنگ های دریک به نام in my feelings در یک چالش اینستاگرامی به نام کی کی معروف شد. چالش kiki به این صورت است که شخصی که می خواهد چالش را اجرا کند، از ماشین پیاده می شود و در حالی که ماشین در حال حرکت است در کنار ماشین با حرکتی شبیه به رقص شروع به قدم زدن می کند و در حال قدم زدن شخص از ماشین آهنگ in my feelings با صدای دریک پخش می شود. نخستین کسی که این چالش را انجام داد «شیگی» مجری برنامه The Shiggy Show بود، او فیلمی از خودش منتشر کرد که در حال رقصیدن با این ترانه بود. به دلیل بداهه بودن حرکاتش این فیلم به سرعت منتشر شد و تعداد بازدید کنندگان آن به شش میلیون نفر رسید و پس از آن بیش از 150 هزار نفر در کمتر از یک هفته در چالش رقص کیکی شرکت کردند.

دریک ، (خواننده آهنگ in my feelings) قدرتمندترین سلبریتی 2019 + بیوگرافی
آهنگ دریک

آلبوم های دریک

2009: So Far Gone 2010: Thank Me Later 2011: Take Care 2013: Nothing Was The Same 2015: If You're Reading This It's Too Late 2016:views 2017:more life 2018:scorpion

drake
فیلم دریک

فیلم های دریک

2008 چارلی بارلت جونز قانون موکی چت والترز فیلم کوتاه 2011 Breakaway

دریک ، (خواننده آهنگ in my feelings) قدرتمندترین سلبریتی 2019 + بیوگرافی
فتوشات دریک

مجموعه های تلویزیونی دریک

2001 Blue Murder جوی تامازین 1 قسمت دگراسی : نسل بعدی جیمی بروکس 139 قسمت 2002 Soul Food فردریک 1 قسمت Conviction تین فیش فیلم تلویزیونی 2005 Best Friend's Date داتر 1 قسمت Instant Star دریک 1 قسمت 2008 The Border گوردون هاروی 1 قسمت 2009 Being Erica کن 1 قسمت Sophie کن 1 قسمت Beyond the Break دریک 1 قسمت

دریک و لیل وین
دریک و لیل وین
دریک و امینم
دریک و امینم

 

دریک و کانیه وست
دریک و کانیه وست

 

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی دریک» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی دریک فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.