گاهی اوقات شهرهای پرجمعیت مشکلات مختص به خود را دارند. مشکلاتی از قبیل آلودگی هوا، سرعت بالای زندگی و رقابت بیشتر برای پیشرفت. به خاطر این مشکلات استرس های روزمره افزایش می یابند. یک دکتر روانشناس در تهران و سایر شهرهای بزرگ نه تنها برای رهایی از استرس بلکه برای بهبود سایر مشکلات روانشناختی نیز به شما کمک بزرگی ارائه می دهد.

 

دکتر روانشناس در تهران به عنوان درمانگر و مشاور، به مراجعین در یافتن احساسان واقعی خود کمک می کند. بعضی از مراجعین تنها در طی چند جلسه احساس بهتری پیدا کرده و راه حل های خود را بدست می آورند. در حالی که برای برخی دیگر درمان طولانی تر خواهد بود. با این حال، برای آن دسته از افرادی که شهامت کافی برای صادق بودن، کنجکاوی و تاب آوری در درمان را دارند، نتایج می تواند بیشتر پاداش بخش باشد. و در نهایت باعث تقویت حس زندگی در آنها شود.

تجربه ای متفاوت با دکتر روانشناس در تهران

دکتر روانشناس در تهران به شما کمک می کند تا در موقعیتی غیر قضاوتی و دلسوزانه مشکلات خود را آشکار سازید. روانشناسان به طور خاص آموزش دیده اند تا نه تنها به مشکلات گوش دهند، بلکه نکات ظریف، مکانیسم های دفاعی، واکنش های عاطفی و نیازهای روانشناختی شما را نیز درک کنند. به دلیل این قبیل توانایی ها، مراجع می تواند ناراحتی های عمیق خود را آشکار کند. در نتیجه امکان دسترسی به راه حل های جدید، آگاهی هیجانی ارزشمند و تعادل روانشناختی فراهم می شود.

بهتر است که با برنامه ریزی بلند مدت و یا حداقل میان مدت به دکتر روانشناس مراجعه کنید. مشکلات روانشناختی طی چندین سال شکل می گیرند. این مشکلات اگر مزمن شده باشند به احتمال زیاد ریشه در تجربیات دوران کودکی دارند. بنابراین برای بررسی و تحلیل ریشه های مشکلات زمان کافی اختصاص دهید.

اهداف یک دکتر روانشناس را بهتر بشناسیم

هدف یک دکتر روانشناس در تهران ارائه کمک به کسانی است که دارای رنج روانشناختی هستند. این ضرب المثل معروف را حتما شنیده اید: "یک اونس پیشگیری برابر با یک پوند درمان است". دکتر روانشناس فضایی را ایجاد می کند که درد عاطفی، فقدان، یا آسیب پذیری را قبل از شدت یافتن و یا مختل کردن زندگی کاهش دهد. دکتر روانشناس در تهران بر نگرانی های روزمره یا مرتبط با آینده نزدیک فرد تمرکز می کند. اغلب اوقات کار دکتر روانشناس شامل درمان هایی است که ماهیتی «درون روانشناختی» دارند. این مداخلات شامل کاوش در باورها، افکار، هویت، رشد و معانی می شود.

در سایر مواقع به مشکلات زوج یا مشکلات خانواده رسیدگی می شود. به این قبیل مشاوره ها، مشاوره ازدواج و یا مشاوره خانواده گفته می شود. در مشاوره ازدواج بهتر است که هر دو سمت یک رابطه زناشویی در مشاوره حضور پیدا کنند. همچنین در مشاوره خانواده نیز بهتر است تمامی اعضاء در جلسات مشاوره حضور پیدا کنند. مشکلات خانوادگی تحت تاثیر تمامی اعضاء خانواده شکل می گیرند. در نتیجه حل مشکل نیز با کمک همه اعضاء امکان پذیر خواهد بود.

شیوه های درمانی مختلفی توسط دکتر روانشناس در تهران استفاده می شود

یک جلسه فردی با دکتر روانشناس در تهران ممکن است رویکردهای مختلف درمانی را شامل شود. برخی از این رویکردها عبارتند از: درمان شناختی رفتاری یا CBT، روان درمانی پویشی، رفتار درمانی یا درمان های موج سوم روانشناسی. در شناخت درمانی، یک دکتر روانشناس از مراجع می خواهد تا روی افکار و الگوهای رفتاری که ممکن است در زندگی روزمره او را نگران کرده باشد تمرکز کند. سپس درمانگر ممکن است با مراجع چگونگی ارتباط افکار با نگرشهای فعلی یا نحوه رفتار را بررسی کند. هدف نهایی، کمک به مردم برای تغییر در الگوهایی است که سلامت را به خطر می اندازند.

در جلسات مشاوره خانواده نیز رویکردهای درمانی مختلفی توسط دکتر روانشناس استفاده می شود. اکثر این رویکردها به مشکلات فعلی می پردازند. اما برخی رویکردها نیز مبتنی بر نظریه های روان تحلیلی هستند. آنها ممکن است از تحلیل تجربیات دوران کودکی نیز کمک بگیرند.

دکتر روانشناس در تهران با دکتر رامین علوی
دکتر روانشناس در تهران با دکتر رامین علوی

دکتر روانشناس به نیازهای روانشناسی شما پاسخ مناسبی می دهد

یافتن یک دکتر روانشناس حرفه ای که دارای مجوز باشد کار ساده ای نیست. خبر خوب این است که دکتر روانشناس خوب در تهران برای ارائه یک درمان مناسب و راه حل های واقعی برای مقابله با مشکلات روزمره زندگی وجود دارد. اما برای یافتن یک روانشناس بهتر است که خود شما هم تحقیق کنید. چراکه هر روانشناس ممکن است به درمان مشکلات خاصی بپردازد.

اگر مشکلات شما مربوط به ازدواج می شود بهتر است به دکتر روانشناسی مراجعه کنید که زوج درمانگر باشد. اگر مشکلات خانوادگی دارید بهتر است به روانشناسی مراجعه کنید که مشاوره خانواده انجام می دهد. اگر مشکلات فردی دارید می توانید از روانشناسی کمک بگیرید که رواندرمانی های فردی را در حوزه کار خود قرار داده است.

از دکتر روانشناس چه انتظاراتی باید داشته باشیم؟

اگر شما به درمان نیاز دارید، طبیعی است که کمی شک و ترس داشته باشید. خصوصاً اگر تا به حال هرگز به درمانگر مراجعه نکرده باشید. ممکن است به این فکر کنید که چه انتظاری از درمان باید داشته باشید.

مراجعه به دکتر روانشناس در تهران بسیار شبیه مراجعه به پزشک است. شما می توانید با مسئول پذیرش برای دریافت نوبت هماهنگ کنید. وقتی به اتاق دکتر روانشناس وارید می شوید به احتمال کمی استرس را تجربه خواهید کرد. درمانگر سوالات متعددی را برای تعیین دقیق مشکل مطرح خواهد کرد. معمولا در جلسه اول، دکتر روانشناس مشکلات را فرمول بندی می کند. در پایان جلسه اول، جمع بندی جلسه و پیشنهادات برای ادامه درمان به شما ارائه می شود.

طول مدت درمان به عوامل مختلفی بستگی دارد. این موارد شامل همکاری مراجع، انجام تکالیف، انعطاف پذیری مراجع و همچنین شدت مشکل می شود.

مشاوره آنلاین روانشناسی با دکتر روانشناس در تهران

شما می توانید به دور از دغدغه هایی از جمله زمان های طولانی انتظار، ترافیک رفت و آمد، ابتلا به بیماری کرونا، تغییر برنامه های کاری و ... به راحتی از بستر مشاوره آنلاین روانشناسی که توسط دکتر روانشناس فراهم شده است، استفاده نمایید. اگر به مشاوره روانشناسی نیاز دارید ولی مشکل رفت و آمد دارید، می توانید از مشاوره آنلاین استفاده کنید. حتی یک لحظه را برای داشتن زندگی شاد از دست ندهید.

مشاوران و روانشناسان با تجربه، که امکان ارائه مشاوره آنلاین روانشناسی را برای مخاطبان فراهم می آورند، با تکیه بر تجربه و تخصص می توانند بسیار موثر عمل کنند. بنابراین علاوه بر تخصص، میزان تجربه و حسن سابقه روانشناس منتخب خود را هنگام دریافت مشاوره آنلاین بررسی کنید.

ممکن است میزان تاثیرگذاری جلسات مشاوره آنلاین برای افراد مختلف متفاوت باشد. با توجه به راحتی بیشتر برخی افراد در مشاوره آنلاین، می توان انتظار داشت نتایج بهتری حاصل شود.

در مشاوره آنلاین روانشناسی محدودیت جغرافیایی برای انتخاب دکتر روانشناس وجود ندارد. اما توصیه می شود حتما از روانشناسی برای مشاوره آنلاین استفاده کنید که تخصص او مشکل شما را شامل شود. مشاوره آنلاین روانشناسی به طور کل شرایطی را فراهم می آورد که دریافت مشاوره آسان تر شود. در مشاوره آنلاین روانشناسی دسترسی به روانشناس راحت تر است. شما با مراجعه به سایت دکتر روانشناس در تهران یا سایر شهرها می تواند به راحتی نوبت خود را رزرو کنید. در این مشاوره می توانید از چت، تماس صوتی یا تماس تصویری برای دریافت مشاوره استفاده کنید.

مشاوره خانواده در تهران با دکتر روانشناس

خیلی مواقع یک دکتر روانشناس امکان مشاوره خانواده را فراهم می آورد. اجازه دهیم تا یک مشاور خانواده در تهران یا هر شهر و منطقه ای که در آن زندگی می کنیم، مشکلات پنهان زندگی ما را شناسایی نماید. و به ما کمک کند تا هر مشکل کوچک و بزرگی را رفع کنیم. شما به خانواده خود اهمیت می دهید و قصد دارید این سرمایه را حفظ کنید. به یک مشاوره خانواده در تهران جدی فکر کنید. مشکلات خود را با کمک تخصصی و حرفه ای حل کنید.

در صورت نیاز حتما در اولین فرصت از دکتر روانشناس خود مشاوره خانواده دریافت کنید. اگر در تهران ساکن هستید می توانید از مشاوره خانواده در تهران به صورت حضوری استفاده کنید. در غیر این صورت می توانید از مشاوره خانواده آنلاین نیز بهره مند شوید.

dr-ramin-alavi
dr-ramin-alavi

دکتر روانشناس چگونه مشاوره خانواده انجام می دهد؟

زمانی که از خدمات مشاوره خانواده در تهران استفاده می کنید، در ابتدا مشکلات شما تشخیص گذاری می شوند. سپس راهکارهایی به شما ارائه می شوند. اما این به معنی اتمام مشاوره نیست. در واقع مشاور خانواده به شما کمک می کند تا خودتان به بهترین شکل ممکن مشکلات را حل کنید. این راهکارها کاملا علمی و مبتنی بر تجربه هستند. زوج های بسیاری از این راهکارها در سراسر جهان برای حفظ زندگی مشترک خود استفاده می کنند. مشاور خانواده در تهران بهترین راهکارها را به شما پیشنهاد می کند تا در سریع ترین زمان ممکن، خانواده سر حال و شادی داشته باشید.

دانش خود را از مشاوره خانواده در تهران افزایش دهید

ممکن است که یکی از دوستان یا اقوامتان شما مشکل مشابهی در زندگی خود داشته و از مشاوره خانواده در تهران استفاده کرده باشد. از او درباره تجربه اش سئوال کنید. همچنین با مراجعه به وب سایت دکتر روانشناس در تهران یا سایر شهرها می توانید درباره تخصص او اطلاعات کسب کنید.

شما برای حفظ خانواده و زندگی شاد خود نیاز به توجه جدی و برنامه ریزی دقیق دارید. بنابراین توصیه می شود هرگز مراجعه به یک مشاوره خانواده در تهران را با مراجعه به دیگر افراد جایگزین نکنید. در بسیاری از مواقع مراجعه به افراد غیر متخصص مشکلات جدیدی را به وجود می آورد. که حتی ممکن است جدی تر از مشکلات قبلی باشند.

برای چه مشکلاتی می توان از دکتر روانشناس استفاده کرد

همانطور که می دانید یک دکتر روانشناس به مشکلات روانشناختی می پردازد. روانشناسان از دیرباز به دنبال فهم کارکرد بهینه انسان بوده اند. در کنار این موضوع مشکلاتی که کارکرد انسان را کاهش می دادند موضوع کار روانشناسان قرار گرفت. این مشکلات شامل موارد زیر می شوند:

افسردگی و اختلالات خلقی از قبیل اختلال دوقطبی

اضطراب و انواع فوبیا

وسواس فکری / عملی

مشکلات روان تنی

اختلالات شخصیت

شما می توانید برای ارزیابی اولیه و تشخیص مشکلات فردی به دکتر روانشناس در تهران مراجعه کنید. همانطور که در بالا اشاره شد در صورتی که به هر دلیلی مشکل رفت و آمد دارید، می توانید از مشاوره آنلاین استفاده کنید. برای این کار به وب سایت رسمی دکتر علوی به آدرس drraminalavi.com مراجعه کنید. در وب سایت ایشان امکان دریافت مشاوره آنلاین برای شما به راحتی فراهم شده است.

نظر خود را درباره «دکتر روانشناس در تهران با دکتر رامین علوی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره دکتر روانشناس در تهران با دکتر رامین علوی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.