زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی دکتر مینو محرز + مبتلا شدن او به کرونا

بیوگرافی دکتر مینو محرز + مبتلا شدن او به کرونا

دکتر مینو محرز-dr minoo mohraz خانم دکتر مینو محرز، استاد دانشگاه و رئیس مرکز تحقیقات ایدز ایران است. در ادامه...
دکتر مینو محرز-dr minoo mohraz
دکتر مینو محرز-dr minoo mohraz
دکتر مینو محرز-dr minoo mohraz

خانم دکتر مینو محرز، استاد دانشگاه و رئیس مرکز تحقیقات ایدز ایران است. در ادامه بیوگرافی و خبرهایی از او در رابطه با مبتلا شدنش به ویروس کرونا را ببینید.

بیوگرافی دکتر مینو محرز + مبتلا شدن او به کرونا
بیوگرافی دکتر مینو محرز + مبتلا شدن او به کرونا

ابتلای دکتر مینو محرز به ویروس کرونا:

تاریخ 22 اسفند خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه دکتر مینو محرز هم به کرونا مبتلا شد. گفته شد تست استاد دکتر مینو محرز نیز مثبت شده است. اما حال عمومی ایشان خوب گزارش شده است و بنا شده در منزل، قرنطینه شوند.

بعد از چند روز این استاد گرامی با انتشار ویدئویی گفت که سلامت است و بعد از نشانه هایی از ویروس کرونا، تصمیم گرفت در منزل بماند.

وی بارها با برنامه های مختلف تلویزیونی از مردم می خواست که بخاطر شیوع کرونا، در منزل بمانند و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

بیوگرافی دکتر مینو محرز
بیوگرافی دکتر مینو محرز
بیوگرافی دکتر مینو محرز

مینو محرز در سال 1324 در تهران زاده شد. او در سال 1342 از دبیرستان فارغ‌التحصیل شد و در همان سال رشته پزشکی را در دانشکده پزشکی دانشگاه تهران آغاز کرد.

وی بعد از اتمام دوره عمومی در سال 1349 در رشته تخصصی عفونی ادامه تحصیل داد و در سال 1352 موفق به اخذ مدرک در رشته تخصصی عفونی از دانشگاه تهران (دانشگاه علوم پزشکی تهران کنونی) شد.

او عضو هیئت بیمارستان امام خمینی است.

مینو محرز پزشک، رئیس مرکز تحقیقات ایدز ایران (IRCHA)، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و عضو فرهنگستان علوم پزشکی ایران است. وی متخصص بیماری‌های عفونی است و زمینه اصلی فعالیتش ایدز می‌باشد.

او به عنوان کارشناس سازمان جهانی بهداشت دربارهٔ بیماری ایدز در ایران و منطقه مدیترانه شرقی پژوهش می‌کند و از سال 1394 که مرکز تحقیقات ایدز ایران (IRCHA) راه اندازی شد ریاست آن را بر عهده دارد. مرکز تحقیقات ایدز، نهاد پیشروی ایران در زمینهٔ پژوهش‌های پایه‌ای و مبتنی بر جامعه دربارهٔ HIV/AIDS در ایران است.

مینو محرز دو کتاب تألیف و چهار کتاب در زمینه پزشکی ترجمه کرده‌است و 41 مقاله در نشریات فارسی و 60 مقاله در نشریات بین‌المللی منتشر کرده‌ است و عضو گروه تدوین کننده دستورالعمل درمانی (گاید لاین)های کشوری است.

dr-minoo-mohraz
dr-minoo-mohraz

جایزه‌ها و افتخارات دکتر مینو محرز :

جایزه ملی علامه طباطبایی (دوره سوم در سال 1393) تقدیرنامه از دانشگاه علوم پزشکی تهران برای مشارکت در برنامه‌های آموزشی تقدیرنامه از رئیس بیمارستان امام خمینی به جهت کوشش در امر آموزش پزشک نمونه از طرف سازمان نظام پزشکی تقدیر از طرف وزیر بهداشت به پاس تلاش در برگزاری آزمون‌های رشته‌های تخصصی رتبه اول در پانزدهمین جشنواره رازی (مرکز تحقیقات ایدز ایران)
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی دکتر مینو محرز + مبتلا شدن او به کرونا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی دکتر مینو محرز + مبتلا شدن او به کرونا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.