زمان مطالعه: 3 دقیقه
برنامه های دانلود موزیک اندروید و آی او اس

برنامه های دانلود موزیک اندروید و آی او اس

در این مقاله قصد داریم که به معرفی 10 برنامه دانلود موزیک برتر برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس بپردازیم.

آهنگ های جدید را از کجا دانلود کنیم؟

دانلود و گوش دادن به موسیقی یا موزیک یکی از اصلی‌ترین سرگرمی‌های ما انسان‌ها محسوب می‌شود. گوشی‌های هوشمند امروزه این امکان را در اختیارمان قرار می‌دهند تا با استفاده از آن‌ها به طور مستقیم به دانلود موزیک و گوش دادن به آن بپردازیم. در این راستا و با افزایش علاقمندی کاربران نسبت به دانلود موزیک، توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های موبایلی هم به سمت و سوی این موضوع کشانده شدند و این موضوع سبب شد که سیر عظیمی از برنامه‌های دانلود موزیک برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس طراحی و روانه بازار شوند. ما در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ داده و 10 برنامه دانلود موزیک برتر برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس را به شما عزیزان معرفی کنیم. در این راستا به معرفی 10 برنامه دانلود موزیک برتر برای سیستم عامل اندروید و 5 برنامه دانلود موزیک برتر برای سیستم عامل آی او اس می‌پردازیم. همچنین لینک دانلود تمام این برنامه‌ها را هم در انتهای توضیحات آن‌ها ضمیمه کرده‌ایم تا بتوانید به طور مستقیم نسبت به دانلود آن‌ها اقدام کنید. دقت داشته باشید که برنامه‌های معرفی شده شامل مواردی رایگان و غیر رایگان می‌شود.

5 برنامه دانلود موزیک برای آی او اس

برنامه دانلود موزیک Freegal Music
برنامه دانلود موزیک Freegal Music یکی از بهترین و پرکاربرترین برنامه‌های دانلود موزیک موجود برای سیستم عامل آی او اس است که به طور رایگان امکان دانلود موزیک‌های مورد نظرتان را ارائه می‌کند. این برنامه شامل بیش از 7 میلیون فایل MP3 می‌شود و از زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و اسپانیایی پشتیبانی می‌کند.

برنامه دانلود موزیک SoundTube
برنامه دانلود موزیک SoundTube هم یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های دانلود موزیک کنونی موجود برای سیستم عامل آی او اس اپل است. این برنامه از رابط کاربری روان و بسیار کاربرپسندی بهره می‌برد و کلکسیونی از موزیک‌های مختلف به سبک‌های راک، کلاسیک، کانتری و … را به همراه دارد. این برنامه به طور رایگان قابل دانلود بوده و امکان پخش موسیقی از طریق یوتیوب را فراهم می‌کند. برنامه دانلود موزیک SoundTube قابلیت‌های متنوع و بسیار کاربردی دیگری را هم شامل می‌شود که با دانلود و استفاده از آن بیشتر با این قابلیت‌ها آشنا می‌شوید.

برنامه دانلود موزیک Total Downloader
این برنامه دانلود موزیک از نظر کاربران یک برنامه فوق‌العاده است و نظراتی که برای آن به ثبت رسیده این امر را اثبات می‌کنند. با استفاده از برنامه Total Downloader علاوه بر دانلود موزیک قادر به دانلود ویدیو هم خواهید بود. این برنامه شامل قابلیت‌های متنوعی می‌شود و به طور رایگان قابل دانلود و استفاده است. همچنین برنامه مورد نظر قابلیت پشتیبانی از زبان‌های مختلف و متنوعی را دارد.

برنامه دانلود موزیک Beats Music
با استفاده از برنامه دانلود موزیک Beats Music هم می‌توانید موزیک‌های مورد پسند خود را از طریق دستگاه آی او اس دانلود کنید. این برنامه شامل بیش از 20 میلیون فایل موزیک به سبک‌های مختلف می‌شود. دانلود برنامه Beats Music به طور رایگان امکانپذیر بوده و قابلیت‌های آن بسیار متنوع است.

برنامه دانلود موزیک TopMusic.fm
برنامه دانلود موزیک TopMusic.fm هم یکی از بهترین و جالب‌ترین برنامه‌های دانلود موزیک موجود برای سیستم عامل آی او اس است. متاسفانه این برنامه پرطرفدار به طور رایگان قابل دانلود نبوده و به منظور استفاده از آن باید مبلغ 1.99 دلار پرداخت شود.

5 برنامه دانلود موزیک برای اندروید

برنامه دانلود موزیک 4Shared Music
برنامه دانلود موزیک 4Shared Music در بین کاربران محصولات اندرویدی از محبوبیت خاصی برخوردار است و اغلب علاقمندان به دانلود موزیک در دستگاه‌های اندرویدی از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند. این برنامه به طور رایگان از طریق گوگل پلی استور (Google Play Store) قابل دانلود بوده و قابلیت‌های فوق‌العاده کاربردی را شامل می‌شود. لازم به اشاره است که برنامه دانلود موزیک 4Shared Music حجمی معادل با 15 گیگابایت را به طور رایگان به منظور آپلود فایل در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

برنامه دانلود موزیک Rhapsody
با استفاده از اپلیکیشن دانلود موزیک Rhapsody می‌توانید به طور رایگان فایل‌های موزیک مورد نظرتان را با کیفیت بالا دانلود کنید. این برنامه هم اکنون یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های دانلود موزیک سیستم عامل اندروید است. این برنامه علاوه بر قابلیت دانلود موزیک، امکان تعامل با رادیو FM/AM را هم ارائه می‌کند.

برنامه دانلود موزیک Anghami
برنامه Anghami امکان دانلود موزیک‌های عربی و همچنین سایر موزیک‌ها برتر موجود در سراسر دنیا را ارائه می‌کند. این برنامه دانلود موزیک هم از جمله پرطرفدارترین و باکیفیت‌ترین برنامه‌های دانلود موزیک موجود برای سیستم عامل اندروید به شمار می‌رود. این برنامه شامل دو نسخه رایگان و غیر رایگان می‌شود. نسخه رایگان این برنامه Anghami Free نام داشته و نسخه غیر رایگان آن Anghami Pro نام دارد. با استفاده از نسخه پیشرفته یا پرو این برنامه قادر به دانلود بدون محدودیت فایل‌های موزیک خواهید بود.

برنامه دانلود موزیک SoundCloud
برنامه دانلود موزیک SoundCloud در بین کاربران دستگاه‌های اندرویدی از محبوبیت بالایی برخوردار است و دلیل این محبوبیت مربوط به کیفیت عملکرد عالی این اپلیکیشن می‌شود. این اپلیکیشن امکان دانلود موزیک‌های مختلف به سبک‌هایی همچون جاز، راک و … را فراهم می‌کند. این برنامه به طور رایگان قابل دانلود و استفاده است.

برنامه دانلود موزیک MP3 Skull
اپلیکیشن دانلود موزیک MP3 Skull هم از نظر کاربران دستگاه‌های اندرویدی یکی از بهترین برنامه‌های دانلود موزیک موجود به شمار می‌رود. با استفاده از این برنامه می‌توانید پیش نمایشی از موزیک‌های مورد نظر را پخش کرده و به طور رایگان نسبت به دانلود آن‌ها اقدام کنید. برنامه دانلود موزیک MP3 Skull به طور راحت قابل دانلود است اما لینک آن را در گوگل پلی استور نیافتیم.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «برنامه های دانلود موزیک اندروید و آی او اس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره برنامه های دانلود موزیک اندروید و آی او اس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.