زمان مطالعه: 1 دقیقه
دانلود نرم افزار anydesk

دانلود نرم افزار anydesk

دانلود نرم افزار anydeskبه گزارش آسمونی AnyDesk 4.3.0.0 + AnyDesk 4.2.2 Android + Mac انی دسک یک برنامه کاربردی و مفید به منظور...

نرم افزار ریموت شدن anydesk

به گزارش آسمونی AnyDesk 4.3.0.0 + AnyDesk 4.2.2 Android + Mac انی دسک یک برنامه کاربردی و مفید به منظور برقراری ارتباط راه دور با سیستم‌های کامپیوتری است. با استفاده از نرم افزار انی دسک، شما کاربران به سادگی می‌توانید به یک سیستم کامپیوتری راه دور متصل شده و کنترل ماوس و کیبورد را در آن تحت کنترل خود بگیرید. کاربرد اصلی این نرم افزار، در مواقعی‌ست که شما بخواهید دوستان و یا مشتریان یک سرویس به خصوص را به صورت از راه دور راهنمایی کنید. در چنین مواقعی، تنها کافیست که سیستم مبدا و مقصد، نرم افزار انی دسک را نصب کرده باشند؛ پس از آن، به آسانی می‌توان به کامپیوتر مورد نظر متصل شد و کنترل آن را به دست گرفت. از نرم افزارهای مشابه می توان به برنامه امی ادمین اشاره کرد.

با برنامه انی دسک می توانید از هر جایی روی سیستم خود کنترل داشته باشید و همچنین فایل های خود را انتقال دهید. امکان انتقال اسناد و فایل های چندرسانه ای از دیگر ویژگی های این برنامه می باشد. قابلیت تبادل آسان فایل‌ها، امکان شبیه‌سازی واقعی کارکرد ماوس و کیبورد و کاربرد بسیار گسترده برای پشتیبانی فنی کامپیوتری از راه دور، از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم افزار به شمار می‌رود.

 AnyDeskAnyDesk نرم افزار کاربردی که به شما امکان کنترل کامپیوتر دیگر را از راه دور را می دهد. نرم افزار AnyDesk به کاربران کمک می کند تا جهت ارائه خدمات پشتیبانی به دوستان، آشنایان و مشتریان خود از راه دور و از طریق اینترنت به کامپیوتر آنها متصل شده و مشکلات نرم افزاری آنها را رفع نمایند. نرم افزار AnyDesk بسیار کم حجم و قابل حمل نیز می باشد و برای برقراری ارتباط با سیستم مورد نظر به هیچ نوع تنظیم و پیکربندی خاصی نیاز ندارد.

ویژگی های نرم افزار anydesk

1- کاملا رایگان و بدون محدودیت
2- امکان برقراری ارتباط با کامپیوترهای از راه دور
3- توانایی به دست گرفتن کنترل ماوس و کیبورد در سیستم مقصد
4-  قابلیت انتقال آسان فایل‌ها

برای دانلود نرم افزار anydesk روی لینک زیر کلیک کنید:

https://anydesk.com/download?os=win

نظر خود را درباره «دانلود نرم افزار anydesk» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره دانلود نرم افزار anydesk فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.