سوپرمارکت آنلاین چیست؟

کسب و کارهای اینترنتی هر روزه در حال گسترش هستند. تا چند سال گذشته هیچ یک از ما فکرش را هم نمی کردیم که برای کسب و کارهای ساده ای مانند فروش خوار و بار سایت های اینترنتی راه اندازی شود ولی اگر در حال حاضر سری به سایت های اینترنتی بزنید، خواهید دید که از این دست سایت ها کم هم نیستند و شاید گوی سبقت را از دیگر حوزه های خرید و فروش هم ربوده باشند. سوپرمارکت آنلاین در زمینه های مختلفی مشغول به فعالیت هستند و محصولات خود را به مردم عرضه می کنند.

یکی از ویژگی های سوپر مارکت آنلاین پرداخت هزینه اجناس خریداری شده هنگام تحویل کالا می باشد که تا حدود زیادی اعتماد کاربران با این روش جلب شده است. سوپر مارکت های انلاین که این روش را برای فروش محصولاتشان در نظر گرفته اند یک پله بالاتر از هم رده های خود قرار گرفته اند.

شما در حال حاضر چه حجمی از محصولات خود را از طریق اینترنت خریداری می کنید؟ آیا از سوپر مارکت های انلاین و یا دیگر سایت های موجود در سطح نت خرید کرده اید؟ احتمالاً به این موضوع فکر می کنید که چگونه باید به این گونه فروشگاه ها اطمینان کنید؟ در واقع پاسخ ساده است! یکی از این راه ها مشاهده و استعلام نماد اعتماد سایت مورد نظر است. همچنین می توانید به سابقه سایت نیز رجوع کنید.

 اما امروز یک سوپرایز فوق العاده و یک معرفی سوپر مارکت بسیار خوب داریم. آیا تا به حال شده که خشکبار و آجیل مصرفی خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید؟ درست است که شاید در نگاه اول این مسئله ریسک بالایی داشته باشد ولی اگر از سایت مورد نظر اطمینان حاصل کنید، می توانید به راحتی، سالیان سال از آن خرید نمایید. سوپر مارکت انلاین دونا مارکت از جمله سایت های خدماتی محسوب می شود که در زمینه فروش آجیل و خشکبار و انواع تنقلات به خدمت رسانی به مردم مشغول است.

شاید فکر کنید که آیا هستند افرادی که چنین محصولاتشان را به صورت آنلاین خریداری کنند؟ دوستان من باور کنید که در عصر ارتباطات امروز، هر کاری شدنی است، حتی خرید تنقلات و آجیل و خشکبار که شاید دور از ذهن باشد.

خرید آجیل و خشکبار

محصولاتی که در سوپر مارکت انلاین دونا مارکت در قالب آجیل و خرید خشکبار ارائه می شود به انواع و اقسام تبدیل می شود. در گروه آجیل می توان به پسته، فندق، نخودچی، آجیل مخلوط، بادام زمینی، بادام هندی، گردو و تخمه اشاره کرد و در گروه خشکبار می توان خرما، خلال ها، کشمش، چیپس میوه آلو خشک و غیره را نام برد. هر کدام از این محصولات در انبار مربو به خود نگهداری می شود تا از کیفیت آنها کاسته نشود. لذا خریدارانی که دغدغه تازه نبودن این محصولات را دارند توجه داشته باشند که تیم دونا مارکت با بهترین شیوه ها از محصولات نگهداری می کند.

با این حال همانطور که می دانید برای خرید هر یک از موارد عنوان شده باید به تازه بودن هر کدام دقت کرد که این تضمین را می توانیم به شما عزیزان خریدار بدهیم که تیم دونا مارکت با کیفیت ترین محصولات را برای خریداران در نظر گرفته و ارسال می کنند.

مزایای خرید اینترنتی آجیل وخشکباراز دونامارکت

در نظر داشته باشید که تیم تشکیل دهنده دونا مارکت را افرادی جوان تشکیل می دهند و هدف این گروه ارائه محصولات باکیفیت با نازل ترین قیمت است. همانطور که می دانید آجیل و خشکبار در آب و هوای مرطوب به سرعت از خود واکنش نشان داده و ممکن است که از کیفیت‌شان کاسته شود، به همین دلیل تیم دونا مارکت تمام تلاش خود را بکار بسته است که با حفظ کیفیت محصولات، ارسال آنها نیز به شهر های مختلف با مشکل روبرو نشود. لازم به ذکر است که تاکنون مشکلاتی مبنی بر تازه نبودن محصولات و عدم کیفیت آنها از سوی خریداران گزارش نشده است و این موضوع باعث فخر مجموعه دونا مارکت است که با افتخار آن را به همه شما عزیزان اعلام می کند.

حال یک بار دیگر و به طور جامع تر مزایای خرید آجیل و خشکبار از سپر مارکت دونا مارکت را تکرار خواهیم کرد:

  • بسته بندی های بسیار مناسب و محکم و شیک
  • ارائه انواع آجیل بنا به خواسته مشتریان که اندازه های مختلف
  • تضمین کیفیت محصولات ارسال شده با بازگشت وجه بدون هیچ گونه سوال و جواب از مشتری
  • تضمین ارسال بسته های پستی با سلامت کامل و بدون هیچ ضربه
  • دریافت هزینه در هنگام تحویل محصولات به جهت اعتماد بیشتر خریداران

البته در نظر داشته باشید ممکن است که بر اساس نوع بعضی محصولات خریداری شده، هزینه آن هنگام ثبت سفارش دریافت شود. با این حال این موضوع دلیل بر کاهش تعهدات تیم دونا مارکت نخواهد بود. در صورت ابهام در این خصوص می توانید با تیم پشتیبان دونا مارکت هماهنگ کنید.

خرید قهوه

قهوه نیز یکی از نوشیدنی های بسیار پر طرفدار است که انواع و اقسام دارد. در سوپر مارکت دونا مارکت می توان به دنبال یکی از بهترین قهوه های حال حاضر باشید. کافی است که یکبار امتحان کنید تا همیشه قهوه مصرفی خود را از دونا مارکت تهیه کنید. در نظر داشته باشید که کیفیت قهوه می تواند به دلایل مختلف کاهش پیدا کند، لذا توصیه می کنیم که از هر سوپری مارکت اینترنتی خرید قهوه انجام ندهید.

از انواع قهوه می توان به قهوه ترک، قهوه فرانسه، قهوه فوری و قهوه دمی اشاره کرد. هر کدام را که علاقمند هستید می توانید بدون معطلی از سوپر مارکت اینترنتی دونا مارکت سفارش دهید تا طعم واقعی نوشیدن یک قهوه با کیفیت را بچشید.

re
re

روش خرید اینترنتی آجیل و خشکبار

برای سفارش آجیل و خشکبار از دونا مارکت راه ساده ای در پیش دارید. می توانید بعد از انتخاب محصول مورد نظر بر روی خرید پستی کلیک کرده و سپس با تکمیل فرم پیش رو محصول خود را ثبت سفارش کنید. البته می توانید قبل از هر کاری در سوپر مارکت دونا مارکت عضو شوید تا راحت تر مراحل ثبت نام را انجام دهید. با عضو شدن در سایت برای دفعات بعدی نیز راحت خواهید بود و با وارد شدن به نام کاربری خود، بدون هیچ کار اضافه ای می توانید محصولات دیگر دلخواه خود را سفارش دهید. اگر در خصوص چگونگی عضویت در سوپر مارکت دونا مارکت نیز سوالاتی داشتید حتماً به تیم پشتیبان ما اطلاع دهید.

ناگفته نماند که تمامی قیمت های محصولات سوپر مارکت اینترنتی دونا مارکت با تخفیف های ویژه در نظر گرفته شده است تا همه افراد در هر جایگاهی که هستند بتوانند از محصولات ناب این فروشگاه اینترنتی بهره ببرند.

علاقمندان به خرید اینترنتی آجیل سوپو خشکبار و تنقلات و مواد غذایی دیگر از دونا مارکت، در صورتی که قبل از خرید سوالاتی در خصوص محصولات داشته اند می توانند به افراد همیشه فعال تیم پشتیبان دونا مارکت ارتباط برقرار کنند.

فروشگاه اینترنتی دونا مارکت توسط تیمی جوان و خلاق در راستای اهداف توسعه اقتصادی کشور و حمایت از تولیدات ملی با هدف ارائه با کیفیت ترین محصولات خوراکی در زمینه آجیل و خشکبار,زعفران,قهوه و دمنوش,نوشیدنی های سرد,شکلات,ادویه جات و تنقلات راه اندازی شده است.دونا مارکت این امکان را به شما میدهد که بتوانید با کیفیت ترین محصولات خوراکی را با نازلترین قیمت با روش های پرداخت آنلاین و نقدی خریداری نمایید و در سریع ترین زمان محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

تیم پشتیبان دونا مارکت، در سایت به صورت پیام کوتاه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد. همچنین پاسخگویی در پیام رسان واتس اپ نیز انجام می شود تا هزینه های برقراری ارتباط برای مشتریان نیز تا حد امکان کاهش پیدا کند. در آخر قابل ذکر است که محصولات دونا مارکت در پیج اینستاگرام این سوپر مارکت اینترنتی نیز در دسترس علاقمندان قرار دارد.

تلفن های تماس و پشتیبانی:

26212612
26212613
26212614

نظر خود را درباره «سوپر مارکت آنلاین و فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار دونا مارکت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سوپر مارکت آنلاین و فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار دونا مارکت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.