زمان مطالعه: 1 دقیقه
لیست کتاب های دونالد ترامپ

لیست کتاب های دونالد ترامپ

دونالد ترامپ یک کارآفرین موفق و مدرس موفقیت است که دستی هم به قلم دارد و کتاب های متعددی نیز نوشته است. کتاب...
trump-books2
trump-books2

دونالد ترامپ یک کارآفرین موفق و مدرس موفقیت است که دستی هم به قلم دارد و کتاب های متعددی نیز نوشته است. کتاب های او، عمدتاً درباره روش های موفقیت در زندگی و مشخصاً کسب و کار و ثروت آفرینی است. آسمونی در این بخش لیست کتاب های دونالد ترامپ را برای شما عزیزان تهیه کرده است که در ادامه می خوانید.

لیست کتاب های دونالد ترامپ

  • دو مرد یک پیام "چرا دوست داریم شما هم ثروتمند شوید؟"
  • 101 راه موفقیت
  • بزرگ فکر کن
  • چگونه در زندگی برنده شوید؟ آموزش غیر رسمی برای موفقیت در زندگی و کسب و کار
  • چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید
  • چرا می خواهیم شما ثروتمند باشید؟
  • دست‌های طلایی
  • مثل یک قهرمان فکر کن
  • هنر معامله
  • چگونه در زندگی برنده شوید؟
trump-books1
trump-books1

دونالد ترامپ اکنون رئیس جمهور آمریکا است و تا کمتر از 70 روز دیگر وارد کاخ سفید خواهد شد؛ ترامپ که یکی از صاحبان بزرگ املاک و مستغلات در آمریکا و دیگر کشورها است نمونه یک فرد موفق در زمینه فعالیت های اقتصادی و ثروت اندوزی است، وی حتی عنوان کرده است که حقوق ماهانه ریاست جمهوری را دریافت نخواهد کرد.

از ترامپ به عنوان یک کارآفرین و مدرس موفق نیز یاد می شود، فردی که تکنیک های موفقیت در زمینه های مختلف را نه تنها تدریس می کند بلکه تاکنون چندین جلد کتاب نیز در این باره نوشته است. کتاب های او، عمدتاً درباره روش های موفقیت در زندگی و مشخصاً کسب و کار و ثروت آفرینی است.

از سال 88 تاکنون نیز بیش از 5 عنوان از کتاب های دونالد ترامپ در ایران ترجمه و در بازار عرضه شده است.

ترامپ که به دلیل شعارها و وعده های منحصر به فرد خود توانست یک تنه دیگر نامزدهای حزب جمهوری خواه را کنار بزند و حمایت این حزب را به دست آورد در نهایت توانست بدون داشتن حمایت سلبریتی ها، حاکمیت در این کشور و حتی حمایت نخبگان و برخی افراد برجسته جمهوری خواه همچون جورج بوش هیلاری کلینتون را شکست دهد و به پیروزی برسد.

اکنون باید دید ترامپ در کاخ سفید چه مسیری را در داخل و خارج و به ویژه خاورمیانه و همچنین برجام در پیش خواهد گرفت، باید دید این کارآفرین موفق که هیچ گونه سابقه تصدی منصب سیاسی را نداشته است می تواند در کاخ سفید نیز موفق عمل کند یا نه!

trump-books
trump-books
نظر خود را درباره «لیست کتاب های دونالد ترامپ» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره لیست کتاب های دونالد ترامپ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.