زمان مطالعه: 9 دقیقه
بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی + مارک و قیمت

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی + مارک و قیمت

بسیاری از افرادی که تصمیم دارند تا از دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده کنند، برای انتخاب و خرید این دستگاه ها...

بسیاری از افرادی که تصمیم دارند تا از دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده کنند، برای انتخاب و خرید این دستگاه ها دچار سردرگمی می شوند. با یک جستجو و یا پرس و جوی ساده، انبوهی از انواع مختلف دستگاه و در مارک های مختلف پیش روی مشتری قرار گرفته و به وی پیشنهاد می شود. شاید یکی از مهمترین سوالاتی که مشتریان از خود می پرسند، این است که بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی کدامست؟ آسمونی در این بخش راهنمای کامل انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی و همچنین بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی به همراه قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی را برای شما عزیزان منتشر می کند.

دستگاه تصفیه آب خانگی استاندارد چه ویژگی هایی دارد ؟

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی + مارک و قیمت
بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی + مارک و قیمت

گواهینامه ها و استاندارد های بین المللی

یکی از بهترین و مطمئن ترین راههای اجتناب از خرید یک آب تصفیه کن غیر بهداشتی و نامناسب ، توجه به این موضوع است که آیا دستگاه ، گواهینامه ها و استانداردهای معتبر بین المللی را دارد یا خیر؟ اگر به کیفیت و سلامتی یک دستگاه تصفیه آب خانگی اهمیت می دهید پس به دنبال علامت های استاندارد نظیر : NSF ، WQA روی برچسب ها و توضیحات روی بسته بندی فیلترهای دستگاه باشید. این گواهینامه ها ادعای کارخانه های سازنده را مبنی بر کارایی ، استاندارد بودن و بهداشتی بودن دستگاه ، تایید می کنند.

اگر تولید کننده در مورد کیفیت و بهداشت محصول خود مطمئن باشد ، بنابراین می بایست تست های لازم را در این خصوص انجام داده باشد و گواهینامه های مربوطه را اخذ کرده باشد. چنانچه دستگاهی این تاییدیه های بین المللی را داشته باشد ، در این صورت با خیال راحت ، نسبت به خرید آن اقدام کنید. مواظب باشید که فریب فروشنده هایی را نخورید که بر استاندارد فیلترها و کارتریجها تاکید می کنند و فکر شما را از استاندارد بودن خود دستگاه منحرف می کنند. یادتان باشد علامت های استاندارد را باید روی بسته بندی دستگاه نیز مشاهده کنید.

دستگاه های تصفیه آب خانگی واترسیف ، بهداشتی و استاندارد

دستگاه های تصفیه آب خانگی water safe تایوان ، واترتک و سافت واتر شرکت عمران سازان مهاب در شرایطی کاملا بهداشتی تولید می شوند. این دستگاهها دارای تاییدیه های استاندارد NFS (استاندارد کیفیت جهانی آب) ، استاندارد CE اروپا برای قطعات برقی، استاندارد TAF ، استاندارد CNAB، استاندارد UKAS، استاندارد SGS بوده و تحت نظارت دستگاه های قانونی و بازرسان ویژه وارد کشور شده و دارای ایران کد می باشند. اینها همه نشانه های کیفیت و استاندارد دستگاه تصفیه آب خانگی واترسیف ، واترتک و سافت واتر است.

قیمت انوا دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی فلوکستک

دستگاه تصفیه آب فلوکستک شش مرحله ای با روش اسمز معکوس بوده که محصول یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده تصفیه آب در کشور تایوان میباشد. اگر به دنبال دستگاه تصفیه آب تایوانی هستید ؛ به شما دستگاه فلوکستک را بعنوان شاهکار دستگاه های تصفیه آب ، پیشنهاد میدهیم .

این دستگاه دارای بارکد بوده که با نرم افزار بارکد خوان در تلفن همراه میتوان از اصلی بودن ( made in tiwan بودن) دستگاه اطمینان حاصل کرد.

دستگاه تصفیه آب فلوکستک ، دارای یک شیر قطع کن بوده که به صورت هوشمند در صورت نشتی آب ، سیستم آب رسانی قطع میگردد.

domestic-water-purifiers
domestic-water-purifiers

از مشخصات دستگاه فلوکستک میتوان پمپ بسیار قوی ، چراغ نشانگر برق ، مخزن با کیفیت تانک پک و در مجموع، اکسسوری با کیفیت را نام برد .

قیمت : 810،000 تومان

دستگاه تصفیه آب فلوکس تک fluxtek قلیایی (جدید)

تفاوت این نوع تصفیه آب فلوکستک با نوع ساده ی آن ، در وجود فیلتر کربن نانو سیلور (ضدعفونی و آنتی باکتریال ) و همچنین وجود فیلتر قلیایی با خاصیت غنی سازی آب از اکسیژن ، علاوه بر تنظیم PH آب ؛ به جای فیلتر مینرال میباشد .

قیمت : 870,000 تومان

دستگاه تصفیه آب خانگی شور آکوا

تصفیه آب خانگی شور آکوا محصول کشور تایوان بوده و کیفیت خوبی دارد . این تصفیه آب خانگی شش مرحله ای از نوع زیرسینک بوده و با روش اسمز معکوس عمل تصفیه را انجام میدهد . سه فیلتر اولیه داخل سه هوزینگ عمودی ، پیش تصفیه بوده و سه فیلتر ممبران ، پست کربن و مینرال بصورت افقی قرار دارند . مخزن تصفیه آب شور آکوا از نوع تانک پک 19 لیتری میباشد و قابلیت ذخیره حدود 16 لیتر به صورت عملی را دارد.

از مشخصات این دستگاه میتوان کارتن مکعب مستطیلی (اصطلاحا کارتن ایستاده) ، لیبل کاغذی بر روی بدنه دستگاه و گیج کوچک آن نام برد .

قیمت : 650،000 تومان

دستگاه تصفیه آب خانگی نایس واتر nice water

دستگاه تصفیه آب نایس واتر ، یکی از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی از نوع زیر سینکی بوده که با روش اسمز معکوس عمل تصفیه را انجام میدهد . دستگاه تصفیه آب نایس واتر NICE WATER شامل هفت مرحله بوده که طی آن علاوه بر حذف املاح مضر ، املاح مفید نیز به آب افزوده میشود . تمامی قطعات دستگاه نایس واتر بجز فیلترها شامل 5 سال گارانتی تعویض از زمان نصب میباشند (این زمان گارانتی در میان تمامی مدل های مشابه بی نظیر است ).

دستگاه نایس واتر دارای پایه فایبرگلاس و گیج فشار پمپ میباشد.

قیمت : 760،000 تومان

دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر

دستگاه تصفیه آب سافت واتر یکی از معروفترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی بوده که اصل این برند مربوط به یکی از شرکتهای تولید کننده تصفیه آب آمریکا است . در حال حاضر این برند توسط شرکتهای زیادی در داخل و خارج کشور تولید میگردد؛ از جمله چین و تایوان .

دستگاه سافت واتر در ایران نیز توسط شرکت های متعدد و برخی مونتاژ کنندگان زیر زمینی تولید و عرضه میگردد که متاسفانه تشخیص سطح کیفیت در آنها توسط مشتری های عمومی امر مشکلی است و صرف حک تایوان نمیتوان از اصلی بودن آن مطمئن شد.

اگر به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب سافت واتر هستید به شما پیشنهاد میگردد تا دستگاه سافت واتر شرکت تصفیه آب معصومی را برای خرید انتخاب کنید ؛ چراکه علاوه بر استفاده از قطعات با کیفیت تایوانی ، برخی قطعات آن در ایران تولید شده و در مجموع کیفیت خوبی دارد.

از مشخصات اصلی دستگاه تصفیه آب سافت واتر معصومی وجود پمپ قوی تایوانی ، سوئیچهای های و لو پرشر تایوانی باکیفیت، ممبران فیلمتک آمریکایی را میتوان نام برد.

قیمت : 570،000 تومان

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی + مارک و قیمت
بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی + مارک و قیمت

دستگاه تصفیه آب خانگی کویر

شرکت کویر CAWARE یکی از شرکت های تولید کننده دستگاه تصفیه آب در تایوان میباشد . مدلی که تصویر آن در ذیل آمده است ، دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای از نوع زیر سینکی با روش اسمز معکوس بوده که دارای کیفیت بالایی میباشد. پمپ قدرتمند و مخزن تانک پک اصلی از مشخصات ویژه این دستگاه میباشد.

قیمت : 720،000 تومان

دستگاه تصفیه آب خانگی رویال

دستگاه تصفیه آب خاگی رویال ، شش مرحله ای  است و با روش اسمز معکوس عمل تصفیه را انجام میدهد و کیفیت بالایی دارد . تصفیه آب رویال نیز مانند تصفیه اب سافت واتر بوده و بعنوان یکی از برندهای دستگاه تصفیه آب معصومی بفروش میرسد . تقریبا تمامی مشخصات تصفیه آب رویال همانند دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر میباشد.

قیمت : 570،000 تومان

دستگاه تصفیه آب خانگی پیوریتک سی سی کا

دستگاه تصفیه آب خانگی پیوریتک سی سی کا یک دستگاه تصفیه آب کیفیت بالای تایوانیه که شش تا فیلتر داره و همراه پمپ و مخزن تانک پک اصلی میتونه آب آشامیدنی بسیار دلچسبی برای شما تهیه و تصفیه کنه . کارتن این تصفیه آب خانگی بصورت مکعبی بوده و طراحی زیبایی نیز داره . مزیت این دستگاه تصفیه آب خانگی اینکه پمپ سی سی کای اصلی داره و کیفیتش بسیار بالاست .دستگاه تصفیه آب خانگی پیوریتک سی سی کا یک دستگاه زیر سینکیه .

قیمت : 670،000 تومان

دستگاه تصفیه آب خانگی پیوریتک CE4

دستگاه تصفیه آب خانگی پیوریتک CE4 ؛ دستگاه تصفیه آب خانگی شش مرحله ای بوده و اینکه ظاهرش یک مقدار با دیگر دستگاه های تصفیه آب متفاوته . بدنه ی این تصفیه آب فلزی نیست و هوزینگ های اون به صورت 90 درجه قابلیت چرخش داره و این موضوع خیلی به کار تعویض فیلتر های پیش تصفیه میاد . معایب تصفیه آب پیوریتک CE4 اینکه گیج نداره . کیفیت مخزن و پمپ اون هم قابل قبوله .

قیمت : 680،000 تومان

دستگاه تصفیه آب خانگی پیوریکام CE6 A

دستگاه تصفیه آب پیوریکام CE6 A یک دستگاه تصفیه اب خانگی است که با روش RO آب را تصفیه میکنه .اگه در نگاه اول به این دستگاه تصفیه آب خانگی نگاه کنید شاید تصور بشه که این دستگاه تصفیه آب خانگی 6 مرحله ای نباشه؛ درصورتیکه هوزینگهای جلویی تصفیه آب خانگی پیوریکام CE6 A دوتاییه اما فیلتر سوم پیش تصفیه ی اون به صورت اینلاینیه به این معنی که دیگه نیاز به هوزینگ نداره .

قیمت : 620،000 تومان

domestic-water-purifiers
domestic-water-purifiers

دستگاه تصفیه آب خانگی کلر واتر

دستگاه تصفیه آب کلر واتر یک دستگاه تصفیه آب خانگی پایه دار و گیج دار بوده و بصورت اسمز معکوس عمل تصفیه را انجام میده . گیج این دستگاه تصفیه آب خانگی از نوع بزرگشه و روی هوزینگ سوم دستگاه تصفیه آب سوار میشه و فشار را از روی فیلتر سوم میسنجه . دستگاه تصفیه آب کلر واتر سه مرحله پیش تصفیه داره بعلاوه ی ممبران و پست کربن و مینرال . دستگاه تصفیه آب خانگی کلر واتر پایه داره .

قیمت : 570،000 تومان

دستگاه تصفیه آب خانگی واتر پرو

دستگاه تصفیه آب واتر پرو تصفیه آب خانگی و مدل معروفش شش مرحله ای و با روش اسمز معکوس عمل میکنه . البته بعضی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی واتر پرو به جای مینرال از فیلتر قلیایی استفاده شده . تصفیه آب خانگی واتر پرو دارای گیجه و  دارای پایه هست . البته نوع بدون پایه اون هم وجود داره ولی با توجه به اختلاف قیمتی پایین با نوع واتر پروی پایه دارش لذا صرف با خرید نوع پایه دارشه تا نوع بدون پایه .

قیمت : 570،000 تومان

دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا کلر

دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا کلر ؛ دستگاه تصفیه آب با کیفیته و شش مرحله ای و روش تصفیه ro داره . کیفیت شیر برداشتش خوبه . کارتن این دستگاه تصفیه آب خانگی بصورت مکعبیه . مدلش بصورت گیج کوچیک و پایه داره . پمپ و ترانس این دستگاه تصفیه آب خانگی  نیز از کیفیت خوبی برخورداره و پشت تصفیه آب است .

قیمت : 570،000

دستگاه تصفیه آب خانگی کی فلو

دستگاه تصفیه آب کی فلو یک تصفیه آب خانگی است و زیر سینک ظرفشویی نصب میشه و پایه دار هست و گیج نیز داره . تصفیه آب کی فلو تصفیه آبی برای مصارف خانگی و اداری استفاده میشود و روش آن نیز اسمز معکوس است . دستگاه تصفیه آب کی فلو محصول کشور چینه . اما کیفیتش به نسبت خوبه

قیمت : 520،000 تومان

دستگاه تصفیه آب خانگی پیور پرو

دستگاه تصفیه آب خانگی پیور پرو یک دستگاه تصفیه آب تایوانیه و کیفیتش هم خوبه و با روش اسمز معکوس عمل میکنه . تصفیه آب خانگی پیور پرو بدون پایه و بدون گیجه . اما کیفیت خوبی داره .

قمیت : 670،000 تومان

دستگاه تصفیه آب خانگی وست پوینت

دستگاه تصفیه آب وست پوینت ، یک تصفیه آب خانگی 6 فیلتره بوده و روش تصفیه آب آن اسمز معکوس هست . این دستگاه هم از مدل زیر سینکیه و کیفیت خیلی خوبی داره .

قیمت : 740،000 تومان

دستگاه تصفیه آب خانگی آکواجوی لجند

دستگاه تصفیه آب آکواجوی نوع لجند یک تصفیه آب خانگیه و کیفیت خوبی داره و پنچ مرحله تصفیه داره . پمپ و مخزن داره به همراه ترانس و شیرهای برقی .

دستگاه تصفیه آب خانگی ایزیول مدل 815

دستگاه تصفیه آب ایزیول مدل 815 یک دستگاه تایوانی با کیفیت خوبه . گیج بزرگ داره ، بدنه ی قوی و با کیفیتی داره . مخزن این دستگاه تصفیه اب خانگی کیفتش خوبه . روش کار اسمز معکوس با 6 مرحله .

قیمت : 800،000 تومان

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی + مارک و قیمت
بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی + مارک و قیمت

تصفیه آب آلمانی اکوسافت ECOSOFT

تصفیه آب آلمانی اکوسافت یکی از دستگاه های تصفیه آب خانگی با کیفیت بسیار بالا بوده و با روش اسمز معکوس عمل میکند .تصفیه آب اکوسافت با توجه به اینکه از کشور آلمان میاد و مشخصا چون از لحاظ کیفیت بسیار بالاست دارای قیمت بیشتری نسبت به دستگاه های تصفیه آب دیگه هست و همچنین هزینه ی حمل این کالا هم از آلمان باعث بالارفتن قیمت تمام شده ی این محصول شده است . اگر به کیفیت خیلی اهمیت میدهید این تصفیه آب را به عنوان بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی به شما پیشنهاد میدهیم. توجه داشته باشید که دستگاه اکوسافت با کیفیت های متفاوت ارائه میشود ؛ محصولی که ما پیشنهاد میدهیم بهترین نوع آن میباشد.

قیمت : 1,200,000 تومان

دستگاه تصفیه آب خانگی پیوریکام ce4

دستگاه تصفیه آب پیوریکام ce4 یکی از محصولات بسیار با کیفیت تایوانی بوده و بعنوان یک محصول پرفروش بحساب می آید. برای اطلاعات بیشتر درباره دستگاه تصفیه آب خانگی پیوریکام ce4 کلیک کنید .

قیمت : 740,000 تومان

دستگاه تصفیه آب خانگی پیوریکام ce6

دستگاه تصفیه آب CE 6 یکی دیگر مدلهای تصفیه آب پیوریکام تایوان بوده که کیفیت بسیار بالایی در میان انواع مشابه خود دارد. اگر به دنبال دستگاه تصفیه آب مناسب تایوانی هستید ؛ پیوریکام دستگاه خوبی است . مخزن شرکت گلوبال واتر آمریکا و همچنین ممبران آمریکایی و شیر برداشت کروم اهرمی بزرگ از دیگر مشخصات دستگاه تصفیه آب پیوریکام CE6 میباشد.

قیمت : 760,000 تومان

نظر خود را درباره «بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی + مارک و قیمت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی + مارک و قیمت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.