زمان مطالعه: 4 دقیقه
بلیط هواپیمای داخلی از کجا بخریم؟

بلیط هواپیمای داخلی از کجا بخریم؟

اگر قصد مسافرت دارید و می خواهید به یک سفر داخلی بروید یکی از مهم ترین کارها خرید بلیط هواپیمای داخلی است.

اگر قصد مسافرت دارید و می خواهید به یک سفر داخلی بروید یکی از مهم ترین کارها خرید بلیط هواپیمای داخلی است که یکی از بهترین شیوه ها برای مسافرت سفر با استفاده از هواپیما است، وسیله ای سریع و راحت که در کمترین زمان ممکن شما را به مقصد می رساند. آسمونی در این بخش راهنمای تهیه و خرید بلیط هواپیمای داخلی را برای شما عزیزان منتشر می کند.

بلیط هواپیمای داخلی از کجا بخریم؟

بلیط هواپیمای داخلی از کجا بخریم؟
بلیط هواپیمای داخلی از کجا بخریم؟

برای خرید و تهیه بلیط هواپیما شما دو راه دارید، یکی خرید حضوری و از طریق آژانس ها و دفاتر مسافربری است و راه دیگر که در سال های اخیر بسیار مرسوم شده و روش بسیار مناسبی است خرید آنلاین بلیط هواپیما است. برای هر کدام از این نوع خرید ها شما نیاز به راهنمای خرید بلیط هواپیمای داخلی دارید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. برای خرید بلیط به صورت حضوری حتما باید راهنمای خرید بلیط هواپیمای داخلی را بخوانید، سعی کنید از آژانس های معتبر اقدام به خرید کنید و قبل از خرید از نوع پرواز، ایرلاین مورد نظر، ساعت و تاریخ دقیق پرواز و همچنین قیمت بلیط اطلاعات دقیق به دست آورید.

در بعضی مواقع مشاهده شده که بعضی افراد از دفاتر هواپیمایی بلیط تهیه کرده و زمانی که به فرودگاه مراجعه کرده اند از سوار شدن آن ها به هواپیما جلوگیری شده است، پس حتما به خاطر داشته باشید که قبل از اقدام به خرید هویت و مجوز آژانس مربوطه اثبات شده باشد. همچنین مشاهده شده بعضی از افراد اقدام به خرید بلیط هواپیما کرده اند و در زمان خرید به ساعت و تاریخ بلیط دقت نکرده اند و غافل از اینکه فروشنده بلیط به هر دلیلی بلیط اشتباه برای تاریخ دیگر و یا مقصد دیگر صادر کرده و بعد از مراجعه به فرودگاه این موضوع را متوجه شده اند که گاهی خسارات جبران نا پذیری به بار آورده است. پس سعی کنید قبل خرید، راهنمای خرید بلیط هواپیمای داخلی را به دقت بخوانید و هنگام خرید اطلاعات دقیق را سوال کنید و همچنین بعد از خرید اطلاعات بلیط چاپ شده را بررسی کنید تا در صورت اشتباه بودن همان موقع نسبت به اصلاح آن اقدام شود.

خرید آنلاین بلیط هواپیمای داخلی

اما یکی دیگر از راه های خرید بلیط هواپیمای داخلی خرید بصورت آنلاین است که شما می توانید بدون دغدغه مراجعه حضوری و مشکلاتی که در بالا ذکر شد اقدام به خرید بلیط پرواز هواپیما کنید. برای خرید آنلاین نیز نیاز به راهنمای خرید بلیط هواپیمای داخلی دارید که ما سعی می کنیم در این مطلب آسمونی به بهترین شکل راهنمایی لازم را به شما انجام دهیم تا بتوانید بهترین خرید ممکن را داشته باشید.

بلیط اینترنتی هواپیما

بلیط اینترنتی هواپیما
بلیط اینترنتی هواپیما

بدون شک امروزه اکثر ما برای خرید و اطلاعات در مورد هر محصولی به اولین جایی که مراجعه می کنیم اینترنت است و اولین سایتی که ما را راهنمایی می کند مرورگر محبوب گوگل است، شما می توانید با استفاده از گوگل حجم وسیعی از اطلاعات از هرچیزی به دست آورید. شاید حتی شما که در حال خواندن این مطلب آسمونی هستید از طریق گوگل وارد این صفحه شده اید و ما به شما تبریک می گوییم چون گوگل شما را به جای درستی معرفی کرده است!

کافی است در مرورگر گوگل خرید بلیط هواپیمای داخلی را سرچ کنید، حتما با حجم وسیع سایت هایی مواجه خواهید شد که هر کدام فروش بلیط آنلاین را انجام می دهند، در اولین صفحه گوگل همیشه چند خط اول که عبارت Ad کنار آن ها نوشته شده است سایت هایی است که دارای تبلیغات گوگل هستند و برای اینکه گوگل سایت آن ها را تبلیغ کند هزینه بسیار زیادی کرده اند، معمولا این سایت ها به دلیل بالا بودن هزینه تبلیغات قیمت بلیط آن ها نیز کمی گران تر از سایت های دیگر است، البته این قانون مشخص و دقیقی نیست و صرفا تجربه مشاهده چندین سایت که به این شیوه تبلیغ می کردند و مقایسه قیمت های مختلف سایت ها این تجربه را به ما داده است.

 بلیط پرواز‌ داخلی
بلیط پرواز‌ داخلی

بعد از سایت های تبلیغاتی سایت هایی را مشاهده خواهید کرد که از نظر گوگل دارای بیشترین اعتبار و شبیه ترین سایت با توجه به کلمات جستجو شده توسط شما است. این سایت ها نیز می توانند مانند سایت های تبلیغاتی گول زننده باشند، بهترین راه این است که شما علاوه بر سایت های مشاهده شده در صفحه اول سایت های صفحه های بعد گوگل را نیز مشاهده کنید، زیرا در بسیاری از موارد سایت هایی که تازه تاسیس و راه اندازی می شوند برای جلب مشتری و افزایش بازدید قیمت بلیط را بسیار مناسب تر از جاهای دیگر در اختیار شما قرار می دهند.

حتما به خاطر داشته باشید بعد از ورود به سایت و قبل از خرید حتما اطمینان حاصل کنید که سایت مورد نظر نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشد و همچنین در ستاد ساماندهی وب سایت های ایران تایید شده باشد. علاوه بر این ها باید دقت کنید که در حد امکان از سایت هایی خرید کنید که دارای مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری باشند یعنی سایت هایی که متعلق به دفاتر و آژانس های هواپیمایی هستند. در سال های اخیر مشاهده شده بسیاری از افراد عادی که مجوز خاصی از هیچ جا ندارند به صورت واسطه اقدام به راه اندازی سایت های فروش بلیط هواپیما کرده اند، بنابراین قبل از خرید حتما این موارد را در نظر بگیرید تا با مشکلی مواجه نشوید.

بهترین سامانه برای خرید بلیط پرواز

بعد از پیدا کردن سایت مناسب شما مبدا و مقصد به همراه تاریخ مورد نظر را در سایت مربوطه وارد می کنید و روی دکمه جستجو کلیک می کنید، سایت ها معمولا به گونه ای طراحی شده اند که همه ی بلیط های آن تاریخ از ایرلاین های مختلف به صورت کامل و با قیمت و ساعت های متفاوت به شما نمایش داده می شود، شما می توانید هر کدام از بلیط ها را که مد نظرتان است را با کلیک کردن انتخاب کنید، بعد از انتخاب بلیط مربوطه وارد صفحه مشخصات می شوید که باید اطلاعات شخصی خودتان را به صورت دقیق، تکرار می کنم به صورت دقیق وارد کنید و بعد از خواندن قوانین بلیط مربوطه دکمه ثبت را زده و وارد صفحه پرداخت بانک می شوید، بعد از پرداخت وجه بلیط می توانید بلیط خود را دریافت کنید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بلیط هواپیمای داخلی از کجا بخریم؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بلیط هواپیمای داخلی از کجا بخریم؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.