زمان مطالعه: 3 دقیقه
دوج کوین چیست؟ شوخی ای که جدی شد!

دوج کوین چیست؟ شوخی ای که جدی شد!

دوج کوین ، یکی از ارزهای دیجیتال است که به تازگی خیلی پر سر و صدا شده و تنها از اول 2021 رشدی بیش از بیت کوین داشته.

 ارز دیجیتال یا کریپتوکارنسی چیست؟

قطعا همه شما با بیتکوین و اتریوم آشنا هستید، همچنین در آسمونی راجع به ارزهای دیجیتال و کیف پول دیجیتال پیش تر صحبت کرده ایم که بهتر است قبل از مطالعه این مطلب آنها را نیز بخوانید. یکی از ارزهای دیجیتال که به تازگی در حال رشد است، شت کوین "دوج کوین" نام دارد. دوج کوین پس از اشاره ایلان ماسک و شوخی های اینترنتی و با نماد سگ معروف شوخی های اینترنتی ، پس از مدتی با رشد چشمگیر 27 درصدی در ماه آپریل 2021 روبرو شد. ارزش این ارز همچنان نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال ارزشی کمتر دارد و به راحتی خریداری میشود.

تاریخچه دوج کوین

دوج کوین
دوج کوین

اواخر سال 2013 قیمت هر واحد بیت کوین به 1000 دلار رسیده بود. از آن زمان جهان به تمام ارزهای دیجیتال با نگرشی جدی تر پرداخته است. دوج کوین نیز ایده ای از دل همان روزهاست که یک تحلیل گر داده از شرکت ادوبی و یک برنامه نویس تصمیم به خلق آن گرفتند. اما همه چیز تنها برای خوشگذرانی و به اصطلاح فان ماجرا بوده و برنامه جدی ای برای این ارز دیجیتال در نظر نداشتند. برای همین هم این ارز دیجیتال با چهره سگی از نژاد شیبا اینو شناخته شد و جالب است بدانید نام این ارز دیجیتال نیز حتی از کلمه انگلیسی داگ dog گرفته شده اما تبدیل به دوج یا doge شد. این سگ که در تصویر زیر میبینید آن زمان در تیم دوج کوین کاملا محبوب و شناخته شده بود. اما حالا با وجود اینکه کل ماجرا شوخی ای بیش نبوده، کل جهان آن را میشناسند.نگهداری از شت کوین دوج کوین و خرید و فروش آن تنها با یک اپلیکیشن قابل انجام است، اپلیکیشن اصلی دوج کوین از گوگل پلی برای دستگاه های اندروید و از اپل استور برای دستگاه های آیفون قابل دریافت و دانلود رایگان میباشد.

 چرا دوج کوین؟

با استفاده از بسیاری از وبسایت ها نیز این کار قابل انجام خواهد بود اما امنیت وبسایت ها نسبت به اپلیکیشن رسمی دوج کوین و هر اپلیکیشن کیف پول ارز دیجیتال دیگری، بسیار کمتر است. به گفته پشتیبانی یکی از معروف ترین وبسایت های تبادل ارز دیجیتال ، احتمال از دست دادن سرمایه حین کار با وبسایت ها ، حدودا 71.5% مواقع است. بنابراین استفاده از اپلیکیشن ها بهترین و ساده ترین راه حل ممکن میباشد. البته با وجود محدودیت های درون مرزی در ایران اطمینان به وبسایت ها ممکن است سخت باشد، اما باید بدانید که این وبسایت ها به نحو احسن درحال انجام این تبادلات هستند. اما همچنان به خاطر داشته باشید که با VPN هیچ کاری در این مورد بر روی وبسایت ها انجام ندهید!

اما تبادلات دوج کوین/بیت کوین و دوج کوین/LTC از همه رایج تر هستند.

دوج کوین یک ارز واسطه دیجیتال است که کاربران زیادی را جذب خود کرده. از مزایای دیگر این ارز دیجیتال این است که جامعه عظیمی در فضای مجازی و مدیاهای مختلف در این مورد صحبت میکنند و بحث ها در مورد دوج کوین زنده و روان است، بنابراین با رشد لحظه ای روبرو است؛ البته که همین خصوصیت میتواند باعث افت ناگهانی دوج کوین ، این ارز دیجیتالی نوپا شود. اما ذره ذره وارد سیستم خرید و فروش های واقعی شده است و به طور مثال در قمار و پوکر و خرید خانه از این ارز دیجیتال به تازگی استفاده شد.

 دوج کوین، بیت کوین آینده!

دوج کوین شاید در چندماه آینده ارزشی خیلی خیلی بیشتر از اکنون داشته باشد. با توجه به اینکه ارزش هر دوج کوین در تاریخ 16 آپریل 12 سنت (0.12 دلار) بوده ، و در عرض سه روز به 38 سنت رسید، میتوان پیشبینی کرد که این تازه شروع کار است. به طور کلی این ارز دیجیتال از اول 2021 ، حدود 1900% افزایش ارزش داشته است. این در حالی است که بیت کوین در این مدت 117% افزایش ارزش داشت. پس پیشبینی میشود که این ارز دیجیتال کوچک، به زودی خیلی هم بزرگ شود!

 چطور دوج کوین بگیرم؟

پلتفرم های تبادلات کریپتوکارنسی (ارز دیجیتال) معمولا یهترین روش های خرید دوج کوین هستند. میتوانید در coinbase ، robinhood ، Kraken و دیگر پلتفرم ها خرید ارز دیجیتال دوج کوین را انجام دهید. برای خرید از این پلتفرم ها باید یک کیف پول ارز دیجیتال دانلود کنید. این کار با مراجعه به وبسایت اصلی این وبسایتها میسر خواهد بود.

برای افرادی که میخواهند مقادیر و مبالغ کوچک ارز دیجیتال دریافت کنند، وبسایت هایی که مقادیر ناچیز دوج کوین را هدیه میدهند مناسب است. در این مدل وبسایت ها ، شخص هر 3 ساعت میتواند با کلیک بر روی یک دکمه و پر کردن یک کد کپچا ، مقدار بسیار ناچیز و کوچکی دوج کوین دریافت کند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «دوج کوین چیست؟ شوخی ای که جدی شد!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره دوج کوین چیست؟ شوخی ای که جدی شد! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.