زمان مطالعه: 2 دقیقه
روش استعلام مدارک و گواهینامه ها

روش استعلام مدارک و گواهینامه ها

انواع مدارک و گواهی نامه های بین المللی و روش استعلام آنها در این پست معرفی می شوند.

یکی از دغدغه های کسانی که مدرک و گواهینامه داخلی و بین المللی می گیرند این است که چطور می توانند از آن استعلام بگیرند. آسمونی در این بخش روش استعلام مدارک و گواهینامه ها را برای شما عزیزان شرح می دهد.
لازم به ذکر است که مدارک زیر و سایت های مرتبط با آنها ممکن است پس از مدتی غیرفعال شوند و دیگر خدماتی ارائه دهند. بنابراین برای اطلاع از میران اعتبار این سایت ها بهتر است خودتان سری به سایت گواهی نامه های بین المللی بزنید تا از صحت آنها اطمینان حاصیل کنید.

استعلام گواهینامه بین المللی QAL انگلستان

مدرک QAL انگلستان
مدرک QAL انگلستان

استعلام گواهینامه پایان دوره آموزشی از آکادمی کیو ای ال انگلستان به صورت آنلاین  امکان پذیر می باشد. استعلام آنلاین QAL انگلستان از طریق وب سایت آکادمی کیو ای ال انگلستان امکان پذیر است به این صورت که  با ورود به وب سایت کیو ای ال انگلستان به آدرس www.qalcert.com و کلیک بر روی بخش  training certificates، صفحه ای را مشاهده می کنید که با وارد کردن شماره گواهینامه اطلاعات دانش پذیر مشاهده می گردد.

استعلام گواهینامه OXFORD CERT انگلستان

document-inquiry
استعلام OXFORD CERT انگلستان

استعلام OXFORD CERT انگلستان از طریق وب سایت آکادمی OXFORD CERT انگلستان قابل انجام می باشد به این ترتیب با ورود به سایت آکادمی OXFORD CERT انگلستان به آدرس www.oxfordcert.org و کلیک بر روی بخش Certificate Validation صفحه ای مشاهده می کنید که با وارد کردن شماره گواهینامه اطلاعات دانش پذیر مشاهده می شود.

استعلام گواهینامه بین المللی ICS و ACS انگلستان

گواهینامه ICS
گواهینامه ICS

استعلام ics از طریق وب سایت آکادمی آی سی اس کانادا با ورود به سایت آکادمی کانادا به آدرس www.icsgroup.org و کلیک بر روی بخش تایید گواهینامه ها صفحه ای مشاهده می کنید که با وارد کردن شماره گواهینامه اطلاعات دانش پذیر مشاهده می شود.

استعلام گواهینامه های آکادمی Allience

ضمنا خاطرنشان می شود جهت استعلام گواهینامه های مربوطه می توان از طریق وب سایت آکادمی الاینس به نشانی www.arcregistrar.com و کلیک بر روی بخش جستجوی گواهینامه ،صفحه ای را مشاهده می کنید که با وارد کردن شماره گواهینامه اطلاعات  دانش پذیر مشاهده می گردد.

استعلام گواهینامه بین المللی EQUAL ASSURANCE استرالیا

گواهینامه آکادمی Equal Assurance 
 گواهینامه آکادمی Equal Assurance

استعلام گواهینامه آکادمی Equal Assurance  به صورت آنلاین  امکان پذیر می باشد. استعلام آنلاین  Equal Assurance از طریق وب سایت آکادمی امکان پذیر است به این صورت که با ورود به وب سایت Equal Assurance استرالیا  به آدرس  www.equalassurance.com و با وارد کردن شماره گواهینامه اطلاعات دانش پذیر مشاهده می گردد.

استعلام گواهینامه بین المللی  ITCC انگلستان

گواهینامه itcc
گواهینامه ITCC

استعلام گواهینامه ITCC انگلستان به صورت آنلاین  امکان پذیر می باشد. استعلام آنلاین ITCC  انگلستان از طریق وب سایت آکادمی امکان پذیر است به این صورت که با ورود ITCC  انگلستان به آدرس www.itccertificate.com و کلیک بر روی بخش  ردیابی گواهینامه های آموزشی، صفحه ای را مشاهده می کنید که با وارد کردن شماره گواهینامه اطلاعات دانش پذیر مشاهده می گردد.

نظر خود را درباره «روش استعلام مدارک و گواهینامه ها» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره روش استعلام مدارک و گواهینامه ها فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.