زمان مطالعه: 1 دقیقه
آیا کلمات انرژی دارند؟

آیا کلمات انرژی دارند؟

در طول روز و در گفتار ما عادت به گفتن بعضی ازکلمات داریم که شاید دانسته یا نداسته ازآنها استفاده میکنیم اما باید بدانیم کلمات هم دارای انرژی هستند


به نام یگانه عالم


در طول روز و در گفتار ما عادت به گفتن بعضی ازکلمات داریم که شاید دانسته یا نداسته ازآنها استفاده میکنیم اما باید بدانیم کلمات هم دارای انرژی هستند وچون دائما استفاده میشود اثر آنها در روح وجسم وضمیر ناخوداگاه ما نهادینه میگردد.
در تحقیقی که انجام شده یک پرتقال را از وسط به دونیم کرده وهرکدام را داخل شیشه ای در بسته قرار میدهند روی یک شیشه کلمات مثبت وروی شیشه دیگر کلمات منفی نوشته اند ودرشرایط یکسان قرار میدهند. بعداز گذشت زمان دیده میشود که پرتقال در شیشه ای که روی ان کلمات منفی نوشته شده کپک زده است اما شیشه دیگر که کلمات مثبت روی ان نوشته شده بود پرتقال سالم است.
ازاین ازمایش نتیجه گرفته میشود که کلمات منفی از بین برنده سلامت وروح وروان انسان است گاهی اوقات کلمات از چاقو زخمی کاری تر وارد میکنند پس در استفاده از کلمات دقت کنید
جایگزین چند کلمه که در طول روز بسیار از انها استفاده میشود را یاد اور میشوم.
خسته نباشید بهتراست بگوییم خدا قوت.
نمی توانم کلمه ای است که تضعیف کننده وبسیار خطرناک پس به خودتان فرصت امتحان کردن را بدهید حتی اگر نیاز باشد این فرصت راچندین بار تکرار کنید وبه خود بگویید من سعی خودم را میکنم.
از باید کمتر استفاده کنید چون باید موجب فرسایش شما میشود ودر آن کلمه اجبار وجود دارد وبهتر است از جایگزینی استفاده کنید که حال شمارا بهتر کند.
در احوالپرسی بد نیستم ویا ازاین بدترهم نمیشه بهتراست ازاین کلمات استفاده نشود وبگویید من خوبم. 
کلمه بعدی هرگز است که به خودی خود بار منفی دارد استفاده نکنید. 
امیدوارم همیشه مثبت اندیش ومثبت گفتار باشید تا همیشه انرژی لازم برای زندگی شاد به همراه داشته باشید .
(سارافلاحی کارشناس ارشد روانشناسی)

نظر خود را درباره «آیا کلمات انرژی دارند؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آیا کلمات انرژی دارند؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.