زمان مطالعه: 1 دقیقه
از گذاشتن این مواد غذایی در مایکرویو بپرهیزید

از گذاشتن این مواد غذایی در مایکرویو بپرهیزید

برای گرم کردن و یخ زدایی خیلی از مواد خوراکی از مایکرویو استفاده می کنیم. ولی مواد غذایی که در این مقاله...

برای گرم کردن و یخ زدایی خیلی از مواد خوراکی از مایکرویو استفاده می کنیم. ولی مواد غذایی که در این مقاله معرفی کرده ایم را در مایکرویو قرار ندهید.

مایکرویو آشپزی را راحت می کند و هم اینکه در وقت صرفه جویی می شود ولی تابش آن خطرناک است. ما در اینجا برخی از خوراکی هایی که هرگز نباید در مایکرویو قرار دهید را معرفی می کنیم.


تخم مرغ
حتی اگر عجله هم داشته باشید، تخم مرغ ها را بجای مایکرویو در اجاق گاز بجوشانید. گرمای شدید حاصل از بخار داخل تخم مرغ آن را می ترکاند و مجبور می شوید آن را تمیز کنید.

dsfgv
dsfgv

میوه ها
اگر می خواهید میوه طبخ کنید و یا یخ آن را باز کنید از قرار دادن میوه در ، مایکرویو اجتناب کنید گرمای شدید باعث سوختن میوه می شود.

cdfhb
cdfhb

فلفل
با قرار دادن فلفل در مایکرویو یک ماده شیمیایی تند از آن استخراج می شود که هنگام باز کردن درب آن ماده شیمایی تند استخراج می شود و چشم را می سوزاند حداقل در هنگام باز کردن درب مایکرویو نزدیک آن قرار نگیرید.
سس قرمز را هم اگر گذاشتید بیش از یک دقیقه نباشد.

gikm
gikm

سبزیجات
بسیاری از مردم سبزیجات خود را در مایکرویو گرم می کنند ویتامینهای آن را از بین می برد، مثلا مطالعه نشان داد که قرار دادن کلم بروکلی در مایکرویو باعث از دست دادن 97 درصد از آنتی اکسیدان های آن می شود.

f7i8tuk
f7i8tuk

نظر خود را درباره «از گذاشتن این مواد غذایی در مایکرویو بپرهیزید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره از گذاشتن این مواد غذایی در مایکرویو بپرهیزید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.