زمان مطالعه: 4 دقیقه
خواص اذکار الهی

خواص اذکار الهی

اذکار الهی همیشه آرامش بخش دل های همه مردم جهان به ویژه مسلمانان جهان است. آیا می دانید اذکار الهی چه خواصی...

خواص اذکار الهی
خواص اذکار الهی

اذکار الهی همیشه آرامش بخش دل های همه مردم جهان به ویژه مسلمانان جهان است. آیا می دانید اذکار الهی چه خواصی دارد؟ آسمونی در این بخش خواص اذکار الهی را برای شما عزیزان شرح می دهد.

خواص اذکار الهی چیست؟

این پرسش در ذهن بسیاری از افراد علاقمند به متافیزیک وجود دارد که آیا اذکار یا اوراد (وردها) خاصی موجود است که اگر افراد گرفتار آن ذکر را بگویند، امداد الهی شامل حالشان شود؟

پاسخ آن آری می باشد. اصولا افرادی در زندگیشان به موفقیت های سریع دست می یابند که بلد باشند چطور از نیروهای غیبی مثبت به عنوان امدادهای غیبی الهی استفاده نمایند و هر موقعیتی را به نفع خودشان تغییر دهند.

در واقع بدانند که چگونه از قوای آسمانی استمداد بطلبند و این گفته خداوند است که { ان تنصروالله ینصرکم }

در بسیاری از جریانات تاریخی، پیامبر (ص) از اذکار خاصی استفاده می کردند تا از حمایت نیروهای غیبی بهره مند شوند. مثل جنگ بدر که تعداد مسلمانان بسیار کمتر از دشمنان بوده ولی در عوض آنها از طرف نیروهای غیبی حمایت می شدند تا فاتح جنگ باشند و یا در یکی از غزوات، جبرئیل بر پیامبر (ص) نازل شدند و به او دعای جوشن کبیر را توصیه سکردند تا با استفاده از نیرویی که در اسماء خداوند وجود دارد تحت حمایت خدا قرار بگیرد و سلاحی به او کارگر نشود.

در بالا اشاره ای به نیروهای غیبی مثبت شد. شاید این پرسش در اذهان پیش بیاید! مگر نیروهای غیبی منفی هم داریم؟ بازهم پاسخش آری می باشد. یعنی در کنار اذکار مثبت الهی اذکار منفی شیطانی هم موجود می باشد که به آنها ورد می گویند. بسیاری از جادوگران شیطانی برای احضار برخی از موکلین نیروهای منفی غیرالهی از وردهای خاصی استفاده می کنند و موکلین زشتی ها، پلیدی ها و ارواح خبیثه را صدا می زنند تا به کمکشان بیایند. در واقع آنها نیروهای شر و اهریمنی می باشند که در زمان نیاز احضار می شوند که در اینجا نمی خواهیم در موردشان بحث کنیم.

divine-dhikr
divine-dhikr

اما در مقابل این نیروهای اهریمنی نیروهای رحمانی، مقدس و الهی نیز موجود می باشند که هر کدامشان مسئولیت های مهمی در کائنات دارند و هنگامی که آنها را فرا می خوانید آنها نیز احضار می شوند و با توجه به پتانسیل مثبتی که دارند اوضاع را مثبت می کنند و باعث بروز موفقیت، رونق، گشایش، شفا و  دیگر موارد می شوند.

در همین جا از همین نیروهای غیبی مثبت برای شما خواننده محترم این مجله، درخواست گشایش در کارها، رونق در امورتان، شفای بیمارانتان، آمرزش امواتتان را طلب می نمایم. زیرا می دانم هیچ چیزی در کائنات تصادفی نمی باشد و اکنون که این مطلب را می خوانید، بدانید که از قبل در ملکوت برای اکنون شما برنامه ریزی شده است. امیدوارم پذیرای این نیروی الهی جهت رسیدن به حاجتتان باشید. (آمین)

خواص اذکار الهی

اذکار الهی ریشه در اسماء خداوند دارند و دارای موکلین نیرومند قدسی جهت کمک رسانی به ذاکران می باشند. خیلی از افراد می خواهند که ذکر بگویند اما نمی دانند که کدام ذکر را انتخاب نمایند. در واقع برخی از اذکار با ارتعاشات وجودی شما مانوس تر می باشند و بیشتر به دل شما می نشینند و زودتر به شما جواب می دهند. دقیقا مثل برخی از داروها که با بدن شما سازگارتر است و بیماری جسمی شما را زودتر درمان می کند.

اذکار زمانی می توانند منشاء آثار آنی باشند که شما همیشه آنها را ورد زبانتان کنید و با تکرار مداوم، آنها جزیی از شما شوند و ضمیر ناخوآگاه شما با آن ذکر هم آوا شده باشد، یعنی آنقدر آن ذکر خاص را تکرار کرده باشید که دیگر به جای زبانتان، قلبتان آن را ندا کند تا اینکه یک جوش و خروش الهی از قلب شما جریان یابد و تمام ارکان هستی را تحت تاثیر قرار دهد و ولوله ای در آسمانها به راه بیندازد که نگو و نپرس و تمام کروبیان متوجه شما شوند و به حمایت غیبی شما بیایند و هر گونه بستگی و عوامل منفی را از اطراف شما بزدایند. شما می توانید با گفتن آن ذکر این همه ولوله به پا کنید. پیامبر (ص) می فرمودند: من هر موقع که در ورطه ای گرفتار می شدم ذکر « یاحی یا قیوم » را تکرار می کردم و لحظه ای نمی گذشت تا آثار امداد الهی را به عیان می دیدم.

اما نکته قابل توجه آن است که شما گاهی از اذکار فقط برای ثواب و تقرب استفاده می نمایید که گفتن آن تعداد مشخصی ندارد ولی در برخی مواقع دنبال هدف خاصی هستید، آنگاه باید آن ذکر خاص را به تعداد عدد ابجدی آن بخوانید تا به منظورتان برسید. تعداد دقیقا مثل دانه های یک کلید برای باز کردن قفل می باشد که اگر کم یا زیاد شوند قفل مربوطه باز نخواهد شد.

خواص اذکار الهی
خواص اذکار الهی

مثلا اگر به دنبال وسعت رزق و فراوانی و فزونی معیشت هستید باید از ذکر « باسط » که عدد ابجدی آن 72 می باشد استفاده نمایید و آن را درست 72 مرتبه یا مضاربی از عدد 72 تکرار کنید. مثال دیگر: یکی از نامهای خداوند « لطیف » می باشد که عدد ابجدی آن 129 است. لطیف لطیف کلمه پر اسراری است و جهت رهایی از سختی ها، اندوه و الفت دلها، وسعت رزق، طلب جاه و منصب، بزرگی، ایجاد محبت، بستن زبان دشمن و گرفتن حاجت به کار می رود. در یک جلسه 1001 بار بگویید { الله لطیف بعباده یرزق من یشاء و هو القوی العزیز } و هنگام گفتن این ذکر با کسی سخن نگویید، در یک مکان پاک رو بقبله، با حرمت، احترام و سوزاندن عود جهت جذب ملایک این ختم را به جای آورید.

از این به بعد جهت گرفتاری ها و کم رونق بودن رزق و بستگی ها که باعث افسردگی و در جا زدنتان می باشد رو به سوی خداوند آورید و با گفتن ذکر مناسب قلب خود را از اضطراب ها آرام سازید زیرا « الا بذکر الله تطمئن القلوب ». جهت اطلاعات بیشتر در مورد اذکار و اینکه کدامشان را می توانید جهت مشکل خاص خود انتخاب نمایید و عدد ابجدی آنها چه عددی می باشد به کتاب کلیات اسرار و رازهای موفقیت نوشته امید دین پرست مراجعه فرمایید. کتابی که به گفته بسیاری از خوانندگان آرامش و گشایش خاصی با توجه به خواص اذکار و آیات ایجاد می کند و با عنایت خداوند و بهره مندی و حمایت همان نیروهای غیبی الهی در مدت کوتاهی 20 بار تجدید چاپ شده است که امیدوارم آرامش لازم را برایتان به ارمغان آورد.

 

نظر خود را درباره «خواص اذکار الهی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره خواص اذکار الهی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.