زمان مطالعه: 2 دقیقه
پارک تفریحی دیزنی لند کجاست؟

پارک تفریحی دیزنی لند کجاست؟

پارک تفریحی دیزنی‌لند نام یک پارک تفریحی می‌باشد که در 1313 بلوار هاربور جنوبی در آناهایم، کالیفرنیا،...

پارک تفریحی دیزنی‌لند نام یک پارک تفریحی می‌باشد که در 1313 بلوار هاربور جنوبی در آناهایم، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا واقع شده‌است. آسمونی در این بخش به معرفی کامل پارک تفریحی دیزنی‌لند می پردازد که از شما همراهان عزیز دعوت می کنیم تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

پارک تفریحی دیزنی لند کجاست؟
پارک تفریحی دیزنی لند کجاست؟
پارک تفریحی دیزنی‌لند در 17ام ژوئیه سال 1955 میلادی باز شده‌است. مالک و گردانندهٔ این پارک شرکت والت دیزنی می‌باشد. این پارک تا کنون مورد بازدید بیش از 515 میلیون نفر از زمان افتتاح قرار گرفته‌است.

در سال 1998 میلادی دیزنی‌لند به پارک دیزنی‌لند برای تمایز از مجموعهٔ بزرگتر تفریحی دیزنی‌لند تغییر نام داد.

به همه کسانی که وارد این مکان شاد می‌شوند گفته می‌شود- خوش‌آمدید. دیزنی‌لند سرزمین شماست. اینجا کهولت، خاطرات عزیز گذشته را بازمی‌یابد، و جوانی مبارزات و وعده‌های آینده را می‌چشد. دیزنی‌لند به ایده‌آل‌ها، رویاها و واقعیت‌های سختی که آمریکا را ساخته‌است تقدیم شده‌است... با آرزوی اینکه منبعی از شادی و الهام برای تمام دنیا باشد.والت دیزنی، ژوئیه سال 1955 میلادی ساعت 4:43 بعد از ظهر

در پارک تفریحی دیزنی‌لند بازیگرانی واقعی نقش شخصیت‌های انیمیشنی فیلم‌ها را از جمله سفید برفی، آلیس در سرزمین عجایب و تینکربل برعهده‌دارند. برای بازی در نقش شخصیت‌های پرنسس دیزنی در پارک تفریحی دیزنی‌لند فرد بازیگر باید از هیکل بدنی مناسب، سن مشخص و خلق و خوی خوب برخوردار باشد. این پرنسس‌های دیزنی باید فرایند شنوایی بسیار بلند و خاصی را پشت سر بگذارد.ابتدا دختران را مورد آزمایش قرار می‌دهند تا ببینند به صورت بالقوه می‌تواند شبیه شخصیت باشد و بعد آزمون‌های خاصی از قبیل بازیگری و مصاحبه را انجام می‌دهند. محدودیت‌های قدی خاصی نیز برای پرنسس‌های دیزنی وجود دارد آنها باید عموماً قدی بین 5 فوت و 4 اینچ و 5 فوت و 7 اینچ داشته باشند، برای پری‌هایی نظیر تینکربل و آلیس و وندی باید قد آنها بین 4 فوت و 11 اینچ و 5 فوت و 2 اینچ باشد.

disneyland-park
disneyland-park
یکی فاکتورهای مهم در این شغل، سن دختران است. دختران باید در سنین 18 تا 23 ساله باشند، اگرچه تاکنون پیش آمده است که کسی تا سن 27 سال نیز در آنجا باشد ولی تاکنون کسی بالای 27 سال نتوانسته است شغل بازی در نقش شخصیت پرنسس‌های دیزنی را کسب کند. این بازیگران در طول کار هرگز اجازه نشستن نداشته وباید همیشه لبخند بر لب و با صدای شخصیت خود حرف بزنند. این پرنسس‌ها که تحت عنوان «شخصیت‌های صورت» نامیده می‌شوند باید تمام نقل قول‌های فیلم هایشان را از حفظ باشند و همیشه در تمام مدت در همان نقش باقی بمانند و حتماً آموزش رقص و آواز دیده باشند.

پارک تفریحی دیزنی لند کجاست؟
پارک تفریحی دیزنی لند کجاست؟
5 قانون عجیب پارک «دیزنی لند»

ممنوعیت ورود بادکنک

مالکان پارک دیزنی آوردن بادکنک به محدوده حیوانات پارک را ممنوع اعلام کرده اند. دلیل آن نیز حفظ سلامتی حیوانات عنوان شده است، زیرا انفجار بادکنک می تواند باعث وحشت و آزار حیوانات موجود در دیزنی لند شود.

disneyland-park
disneyland-park
دویدن ممنوع

شاید فکر کنید که بچه ها در این پارک آزاد هستند تا هر کاری که می خواهند انجام دهند، اما این طور نیست؛ برای مثال بچه ها در این پارک اجازه دویدن ندارند. در غیر این صورت از پارک اخراج خواهند شد.

پوشیدن لباس شخصیت های کارتونی برای بزرگترها ممنوع

پوشیدن لباس شخصیت داستان های والت دیزنی فقط برای افراد زیر چهارده سال مجاز است و افراد بزرگتر از این سن، اجازه چنین کاری را ندارند.

پارک تفریحی دیزنی لند کجاست؟
پارک تفریحی دیزنی لند کجاست؟
نشستن روی صندلی تاشو ممنوع

نشستن روی این صندلی ها در پارک دیزنی لند ممنوع است و دلیل آن را هیچ کس نمی داند.

ورود با خالکوبی ممنوع

پارک والت دیزنی به افرادی که خالکوبی و تتو های عجیب و غریب روی سر و صورت و اجزای قابل رویت بدنشان انجام داده باشند، اجازه ورود نمی دهد؛ این هم یکی از قوانین منحصر به فرد پارک دیزنی لند به شمار می رود.

disneyland-park
disneyland-park

نظر خود را درباره «پارک تفریحی دیزنی لند کجاست؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره پارک تفریحی دیزنی لند کجاست؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.