زمان مطالعه: 1 دقیقه
روانشناسی ، اختلاف نظر در زندگی زناشویی

روانشناسی ، اختلاف نظر در زندگی زناشویی

اختلاف نظر در زندگی زناشویی - Disagreement in marital life - آسمونیبه نام یگانه عالمذات آدمی به طوری است که گاهی با خودش...
اختلاف نظر در زندگی زناشویی - Disagreement in marital life - آسمونی
اختلاف نظر در زندگی زناشویی - Disagreement in marital life - آسمونی

اختلاف نظر در زندگی زناشویی - Disagreement in marital life - آسمونی

به نام یگانه عالم

ذات آدمی به طوری است که گاهی با خودش هم اختلاف نظر پیدا می کند. شاید این اتفاق بارها برای شما اتفاق افتاده باشد که کاری را انجام می دهید و بعد از یک مدت می گویید ای کاش این کار را نمی کردم یا ای کاش در آن لحظه این کار را انجام می دادم.

وقتی انسان با خودش هم اختلاف نظر دارد امکان ندارد با دیگران یا همسر خود دچار اختلاف نظر نگردد. اگر زن و شوهری بگویند ما اختلاف نداریم یا دروغ می گویند یا خیلی بی تفاوت نسبت به هم هستند.

باید یاد بگیرید و بدانید وقتی شما و همسرتان سر یک موضوع با هم اختلاف نظر دارید برای هم توضیح بدهید ولی نسبت به هم توهین نکنید بلکه پیش قدم شوید تا حل مشکل کنید یا با دلیل و برهان طرف مقابل خود را راضی کنید.

بسیاری از افراد هستند که به دلیل بعضی مسائل روانی دوست دارند خودشان آغازگر هر کاری باشند در حالی که متأسفانه بعضی دیگر حاضر نیستند در هیچ چیز نفر اول و آغازگر باشند.

چنین افرادی در هیچ یک از امورات زندگی موفق نخواهند بود پس سعی کنید در مسائل زندگی مشترک در جهت پیشرفت و بهبود روابط حتما پیش قدم باشید زیرا اولین نفری که از آن لذت خواهد برد خود شما هستید.

نوشته از خانم سارا فلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «روانشناسی ، اختلاف نظر در زندگی زناشویی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره روانشناسی ، اختلاف نظر در زندگی زناشویی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.