زمان مطالعه: 2 دقیقه
بهترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ

بهترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ

حتما تا به حال در مورد دیجیتال مارکتینگ مطالبی شنیده اید. اگر می خواهید به طور دقیق تر با دیجیتال مارکتینگ و آژانس دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید

بررسی چک لیست آژانس های دیجیتال مارکتینگ

آسمونی : در اینجا تعدادی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ را با هم مرور می کنیم:

1- وب سایت شما
2- پست های بلاگ
3- کتاب های الکترونیکی و مجلات
4- اینفوگرافیک ها
5- ابزارهای تحلیلی
6- شبکه های اجتماعی( لینکداین، فیس بوک، اینستاگرام، تلگرام، توئیتر، آپارات و غیره)
7- بروشورها و کاتالوگ های دیجیتال
8- گفت و گو و روابط عمومیِ آنلاین
9- دارایی های برند

تکنیک های دیجیتال مارکتینگ

بهینه سازی موتور جست و جو (سئو)

روند بهینه سازی وب سایت برای بهبود رتبه در صفحه نتایج موتورهای جست و جو (گوگل، بینگ، یاهو و …) یا همان افزایش ترافیک ارگانیک که وبسایت شما دریافت می کند. آسمونی : ما قبلا در پست چرا بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو ضروری است؟ اهمیت این مطلب را توضیح داده ایم.

 

بازاریابی محتوایی

خلق و ارتقای محتواهای بلاگ به هدف ایجاد آگاهی عمومی از برند، رشد ترافیک ورودی، ایجاد lead و یا مشتریِ بیشتر. برای پی بردن به نکات طلاییِ تولید محتوای کاربرپسند این مطلب را از دست ندهید.

بازاریابی درونگرا

بازاریابی درونگرا به مانند یک قیفِ کامل، کاربرانِ آنلاین را جذب و به مشتریانِ راضی تبدیل می کند. آسمونی : می خواهید بدانید چگونه رایگان در گوگل اول شوید؟ اینجا را کلیک کنید. 

بازاریابی شبکه های اجتماعی

یک روش برای ارتقای برند و افزایش بازدید محتوای شماست که می تواند موجب افزایش آگاهی از برند شما و ایجاد کاربرانِ علاقه مند به خرید گردد.

تبلیغات کلیکی ppc

افزایش ترافیکِ ورودی به سایت شماست در زمانی که تبلیغات کلیکیِ ما در سایت های تبلیغ گیرنده قرار دارد. تبلیغات کلیکی انواع مختلفی دارد که معروف ترینِ آن تبلیغات در گوگل یا همان adwords است.

بازاریابی پورسانتی یا affiliate marketing

نوعی تبلیغ مبتنی بر عملکرد است که در آن ما تبلیغ کالاها و خدمات دیگران در سایتِ خود قرار می دهیم. حال اگر کاربرانی که از سایتِ ما با محصولاتِ آن مجموعه آشنا می شوند ، از آن مجموعه خرید کنند، پورسانتِ خرید کاربران به ما تعلق می گیرد.

اتوماسیون بازاریابی یا marketing automation

اتوماسیون بازاریابی نرم افزارهایی هستند که هدف شان، اتوماتیک و خودکار کردن فعالیت های بازاریابی است. دپارتمان های بازاریابی باید ایمیل، شبکه های اجتماعی و سایر بخش های سایت‏شان را خودکار کنند.

روابط عمومیِ آنلاین

روابط عمومی آنلاین، حفظ ارتباط مستمر با مشتری است که از طریق بلاگ، محتواهای سایت و شبکه های اجتماعی و نشریات دیجیتالی حاصل می شود.

حال ببینیم دیجیتال مارکتینگ با بازاریابی درونگرا یا بازاریابی ربایشی چه تفاوتی دارد؟
روی کاغذ مشابه به نظر می رسند! هر دو در فضای آنلاین انجام می شوند و در هر دو تمرکز بر روی تولید محتوای کاربر پسند است.
آیا دیجیتال مارکتینگ هم برای کسب و کارهای B2B کار می کند و هم برای کسب و کارهای B2C ؟
دیجیتال مارکتینگ برای هر کسب و کاری در هر صنعتی کار می کند. آسمونی : صرف نظر از مدل کسب و کار شما، بازاریابی دیجیتال موقعیت های خرید آنلاین را فراهم کرده و نیاز های مخاطبان را به دقت شناسایی و محتوای ارزشمندی برای آنان تولید می کند. با این حال قرار نیست استراتژی بازاریابی دیجیتال تمام شرکت ها به یک شکل باشد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بهترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.