زمان مطالعه: 1 دقیقه
تفاوت دنیای زن و مرد

تفاوت دنیای زن و مرد

توجه کردن به همسر راههای مختلفی دارد وبرای زن و مرد هرکدام متفاوت است.

بنام یگانه عالم


بسیاری از عزیزان بواسطه آگاهی نداشتن از دنیای همدیگر حرفهایی میزنند که شاید شنیدن این حرفها خوشایند نباشد بلکه موجب آزار واذیت شنونده گردد.بنده همیشه پیشنهاد میکنم که قبل از ازدواج حتما با دنیای یکدیگر آشنا شوید و خوب به صحبتهای هم گوش کنید برای اینکه شما بتوانید از دنیای خودتان برای همسرتان بگویید نیاز مبرم به شناخت کافی از خودتان است.
پس باید خودتان را خوب بشناسید تا بتوانید آن را برای همسرتان بازگو کنید. باید توجه داشته باشید که توجه کردن به همسر راههای مختلفی دارد وبرای زن و مرد هرکدام متفاوت است. البته خوبست که از تمام راهها استفاده کرد اما راههایی که دنیای زن یا مرد آن را درک میکند بیشتر استفاده شود بطور مثال :
زن از راه گوش تحریک می شود.پس کلمات محبت آمیز و عاشقانه برای او تاثیر بیشتری دارد پس اگر این کلمات همراه با یک هدیه یا یک شاخه گل باشد اثر گذاری فوق العاده ای خواهد داشت.
زن با داشتن طیف وسیع تری از گیرنده های حسی تمایل به شنیدن واژه های شیرین دارد تا نگاه کردن.
حساسیت زن به شنیدن تعریف های بی نظیر چنان قوی است که حتی بعضی از زن ها هنگام شنیدن نغمه های عاشقانه از طرف محبوبشان چشمان خود را می بندند ورویا بافی میکنند.
در صورتیکه مرد از طریق دیداری همه چیز را درک میکند بطور مثال وقتی از سر کار می آید به استقبالش بروید و همزمان با کلمه خداقوت از او وسایلش بگیرید واین دنیا با دنیای زن کاملا متفاوت است.

(سارافلاحی-کارشناس ارشد روانشناسی)

نظر خود را درباره «تفاوت دنیای زن و مرد» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تفاوت دنیای زن و مرد فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.