زمان مطالعه: 1 دقیقه
تفاوت زن و مرد در چیست

تفاوت زن و مرد در چیست

تفاوت زن و مرد در چیست - difference between men and women - آسمونیبه نام یگانه عالمزن ها وقتی احساس درونیشان فوران می کند...
تفاوت زن و مرد در چیست - difference between men and women - آسمونی
تفاوت زن و مرد در چیست - difference between men and women - آسمونی

تفاوت زن و مرد در چیست - difference between men and women - آسمونی

به نام یگانه عالم

زن ها وقتی احساس درونیشان فوران می کند باید حتمأ حرف بزنند حالا فرقی ندارد این احساس غم آلود باشد یا شاد. خانم ها بیشتر از جزئیات سخن می گویند تا حس آرام کننده به آنها دست دهد.

اما مردها چه در شادی و چه در غم ترجیح می دهند در گوشه ای خلوت به تمام مسائل رخ داده فکر کنند و نهایتأ در پی یک راه حل هستند وقتی آقا جلوی تلویزیون نشسته و خیره به آن است مطمئنأ ذهنش درگیر مسئله ای است. او را راحت بگذارید تا خودش مسئله را برایتان بازگو کند.

برعکس وقتی خانم ناراحت است آقا نباید منتظر بماند تا خودش شروع به صحبت کند وقتی آقا باب گفتگو را باز می کتد 50 درصد مشکل حل می گردد.

وقتی شما مجال صحبت کردن به همسرتان را نمی دهید و ناراحت شدن از ناراحتی او هیچ کمکی به ایشان نخواهد کرد. هنگام صحبتهای همسرتان با تکان دادن سر یا با صدا حرفهایش را دنبال کنید تا متوجه گردد که شما کاملأ حواستان به اوست تا جایی که امکان دارد آرام و متمرکز باشید و جلوی واکنش های منفی خود را بگیرید. اگر کنترلتان را از دست بدهید کارتان خراب می گردد.

پس بیایید دنیای یکدیگر را بشناسیم و با آشنایی کامل و آگاهی به یکدیگر کمک کنیم و به دنیای هم احترام بگذاریم و بدانیم که دنیای زن و مرد کاملأ متفاوت است.

نوشته از خانم سارا فلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

نظر خود را درباره «تفاوت زن و مرد در چیست» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تفاوت زن و مرد در چیست فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.