زمان مطالعه: 3 دقیقه
شومینه برقی با شومینه گازی چه تفاوتی دارد؟

شومینه برقی با شومینه گازی چه تفاوتی دارد؟

امروزه شومینه جز لاینفک المانهای  طراحی دکوراسیون ساختمانهای مدرن می باشد با استفاده از شومینه در طراحی...

fireplace3
fireplace3

امروزه شومینه جز لاینفک المانهای  طراحی دکوراسیون ساختمانهای مدرن می باشد با استفاده از شومینه در طراحی ساختمان  زیبایی خاصی را به ساختمان خود بدهید شومینه ها بر اساس نوع طراحی به گروههای مختلف از قبیل(شومینه گازی،شومینه برقی،شومینه چدنی،شومینه انگلیسی،شومینه چدنی طرح انگلیسی و…) تقسیم بندی می شود. آسمونی در این بخش تفاوت شومینه برقی و گازی را برای شما عزیزان تهیه کرده است که در ادامه می خوانید.

شومینه های برقی: این شومینه ها نیازی به پیش بینی جای قبلی برای خودشان ندارند و قابل انتقال می باشند. شومینه های برقی در هر مرحله از ساختمان قابل نصب می باشند حتی بعد از ساخته شدن ساختمان.

شومینه ها گازی: این شومینه ها نیازی به پیش بینی جای قبلی برای خودشان دارند . شومینه های گازی در مرحله سفت کاری ساختمان می بایست کارهای لازم برای نصب آنها پیش بینی شود

شومینه ال سی دی

کاهش روزمره فضاهای زندگی باعث شده است که نتوان در خیلی از منازل از شومینه های زمینی و کلاسیک استفاده کرد . شومینه ال سی دی راهکاری هوشمندانه برای چنین منازلی است که در طرح های متنوع و زیبایی و با ابعاد خاص تولید میشوند .  شومینه ال سی دی قابلیت نصب در تمامی منازل و اماکن را دارد و اصلا جای نگرانی بابت فضا ندارید.

fireplace4
fireplace4



  • ابعاد شومینه ال سی دی

طول و عرض شومینه ال سی دی

یک شومینه ال سی دی در طول و عرض مختلف و بر حسب نیاز مشتریان تولید میشود . کمترین ابعاد طولی آن معمولا 120 سانتیمتر میباشد که تقریبا به اندازه یک تلویزیون 42 اینچ ال سی دی یا ال ای دی میشود .

عمق شومینه ال سی دی

عمق این نوع از شومینه ها در کل از حدود 20 سانتیمتر تا 45 سانتیمتر متغیر است . از عمق کلی شومینه حدود 15 تا 20 سانتیمتر در داخل دیوار فرو میرود و حدودا 5 تا 10 سانتیمتر از دیوار بیرون میزند

شومینه ال سی دی برقی

شومینه های ال سی برقی با استفاده از لامپ های رنگی ال ای دی متنوع میتوانند زیبایی بینظیری را در منزل شما ایجاد کنند . بدنه این نوع از شومینه های ال سی دی کاملا سیف و ایمن بوده و در مورد کودکانتان نیازی به هیچ نگرانی نیست . این نوع از شومینه ها با برق شهری کار میکنند .

fireplace5
fireplace5

نصب شومینه ال سی دی برقی

شومینه های ال سی دی کلا نصب خیلی راحت و سریعی دارند . و در کمتر از نیم ساعت نصب و راه اندازی میشوند . البته نیاز به اقداماتی برای پیش نصب و آماده سازی محل هم وجود دارد .

قیمت شومین ال سی دی برقی

قیمت یک دستگاه شومینه ال سی دی برقی را میتوان از حدود 500 هزار تومان تا 3 ملیون تومان در نظر گرفت . دلیل این میزان تفاوت قیمت به ابعاد , کیفیت ساخت و توان حرارتی و البته برند بستگی دارد.

شومینه ال سی دی گازی

این نوع از شومینه ها با نام ال سی دی گازی هم میتوانند در اتاق خواب و هم در پذیرایی منازل نصب گردند و میتوانند جایگزین خوبی برای بخاری های گازی باشند . ابعاد و اندازه شومینه گازی ال سی دی هم تقریبا از 120 سانتیمتر طول تا … میباشد .و البته حدود 5 سانتیمتر از نمونه های ال سی دی برقی عمق بیشتری دارند

قیمت شومینه ال سی دی گازی

شومینه های ال سی دی گازی قیمتی در حدود 1 ملیون تومان پایه دارند که این قیمت بر حسب ابعاد و شکل و البته کارایی و کیفیت ساخت و همچنین برند سازنده شومینه ال سی دی گازی میتواند تا 5 ملیون تومان هم افزایش یابد . در هنگام خرید شومینه گازی ال سی دی توجه داشته باشید که برای چه منظوری آن را خریداری میکنید و در کجا نصب خواهید کرد

مقایسه شومینه های ال سی دی گازی و برقی

البته در این خصوص لازم است توجه داشته باشید که شومینه های ال سی گازی از نظر زیبایی و تنوع رنگ نسب به شومینه های برقی در درجه پایین تری قرار دارند ولی مزیت های ویژه ای در بابت میزان تولید گرما , هزینه سوخت و… نسبت به شومینه های ال سی دی برقی دارند

fireplace1
fireplace1

fireplace2
fireplace2

نظر خود را درباره «شومینه برقی با شومینه گازی چه تفاوتی دارد؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره شومینه برقی با شومینه گازی چه تفاوتی دارد؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.