زمان مطالعه: 2 دقیقه
زندگینامه دیه‌گو سیمئونه: غول کشی به نام دیه‌گو

زندگینامه دیه‌گو سیمئونه: غول کشی به نام دیه‌گو

سیمئونه در طول 5 سال حضور در اتلتیکو مادرید سبک جدیدی از فوتبال را ارائه داده است که توجه همگان را به خود جلب کرده است.

زندگینامه دیه‌گو سیمئونه

دیه‌گو سیمئونه سرمربی فعلی باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا در تاریخ 28 آوریل 1970 در شهر بوئنوس آیرس آرژانتین به دنیا آمد. دوران حرفه ای فوتبالی سیمئونه در سال 1987 با باشگاه ولز سارسفیلد آغاز شد و سپس در باشگاهای سویا، اتلتیکو مادرید، اینتر و لاتزیو ادامه یافت و در راسنیگ کلاب پایان یافت.
سیمئونه جمعا 106 بازی ملی برای تیم ملی آرژانتین انجام داد و در 3 دوره از جام های جهانی نیز حضور داشت. اما افتخاراتی که سیمئونه در دوران مربی گری اش به دست آورد بسیار درخشان تر از دوران بود که فوتبال بازی میکرد.  
دیه گو سیمئونه آرژانتینی مربی گری خود را با همان باشگاهی آغاز کرد، که فوتبال خود را در آنجا به پایان رسانده بود.او در سال 2006 وبلافاصله پس از اتمام فوتبال خود سرمربی تیم  راسنیگ کلاب شد و حدود یک سال سرمربی این تیم بود و بعد از آن به تیم های  استودیانتس و ریورپلات پیوست و دو فصل متوالی این دو تیم را قهرمان لیگ آرژانتین کرد و پس از گذراندن چند فصل پر فرازو نشیب به تیم دوم شهر مادرید پیوست و شگفتی های بسیاری را با این تیم رقم زد.

قطبی جدید در فوتبال اسپانیا با دیه گو سیمئونه

بعد از اخراج مانزانو از اتلتیکو مادرید مسئولان این باشگاه اسپانیایی تصمیم به همکاری با دیه گو سیمئونه گرفتند و از سال 2011 میلادی سرمربی قرمز سفید های مادرید شد و عصر تازه ای را در این تیم آغاز کرد. و افتخارات فراوانی را کسب کرد.
از جمله افتخارات دیه گو میتوان به یک قهرمانی لالیگا ،قهرمانی در کوپا دل ری و از افتخارات اروپایی او به یک قهرمانی در لیگ اروپا وسوپر کاپ اروپا اشاره کرد.
شاگردان سیمئونه همچنین 1 بار راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شدند یک در دقایق پایانی قهرمانی را از دست دادند.

سیمئونه فرگوسن دوباره متولد شده

خیلی ها نوع مربی گری سیمئونه را با سر الکس فرگوسن مقایسه می کنند زیرا اون نیز تیم خود را متکی بر ستاره ها نمی سازد و از بازیکنان گم نام ستارهایی به نام میسازد و نوعی تاکتیک منحصر به فرد دارد که هر تیمی حتی غول های لیگ اسپانیا یعنی بارسلونا و رئال مادرید را به چالش می کشد و با وجود خرج های گزافی که این دو تیم اسپانیایی می کنند همیشه مقابل سیمئونه و تیمش به مشکل می خورند.
اما نکته جالب در خصوص اتلتیکو مادرید این است که آنها در پایان هر فصل چند تن از فوق ستارهای خود را می فروشند و سیمئونه با تیز هوشی فراوان بازیکنان مناسبی را جایگزین آنها می کند.
از جمله ستارهای که این تیم اسپانیایی را ترک کرده اند می توان به رادمل فالکائو، اردا توران، دیگو کاستا و میراندا اشاره کرد.
در پایان باید گفت که ال چلو واقعا قابل ستایش است سرمربی که با ساختن تیم های یک دست توانسته در چند سال اخیر با بهترین باشگاهای فوتبال جهان رقابت کند و حتی از آنها پیشی بگیرد و هفته گذشته با حذف تیم پر ستاره بایرن مونیخ توانست دوباره به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «زندگینامه دیه‌گو سیمئونه: غول کشی به نام دیه‌گو» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره زندگینامه دیه‌گو سیمئونه: غول کشی به نام دیه‌گو فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.