زمان مطالعه: 1 دقیقه
تلگرام دسکتاپ و ویژگی های فراوانش

تلگرام دسکتاپ و ویژگی های فراوانش

تلگرام یکی از مسنجرهای محبوب در جهان به ویژه در ایران است که می توان از نسخه دسکتاپ آن نیز استفاده کرد.

ویژگی های تلگرام دسکتاپ 

تلگرام یکی از مسنجرهای محبوب در جهان به ویژه در ایران است که می توان از نسخه دسکتاپ آن نیز استفاده کرد. تلگرام دسکتاپ دارای ویژگی های زیادی است که آسمونی در این مقاله ویژگی های تلگرام دسکتاپ را برای شما عزیزان برمی شمارد.

ویژگی‏های جدید تلگرام دسکتاپ:
امکان برقراری تماس به ‏صورت کاملا امن و واضح که کیفیت آن همواره با هوش مصنوعی بهبود بخشیده می‏شود. ایموجی و استیکرهای جدید و اینکه هنگامی که برنامه به‏ صورت تمام‏ صفحه اجرا شود، پنل تصاویر گیف به‏ صورت کاملا جدا در سمت راست نشان داده می‏شود. از دیگر ویژگی ‏ها می‏توان به مدیریت بهتر افراد بلاک شده در سوپرگروه ‏ها و حذف پیام اعضای گروه از سوی ادمین ‏ها اشاره کرد.

مزیت های شاخص برنامه تلگرام:

سرعت بالا
تلگرام در حال حاضر پرسرعت‏ ترین برنامه پیام‏ رسان در دنیا محسوب می‏شود. این شرکت موفق شده دیتا سنترهای خود را در نقاط مختلف دنیا برقرار کند.

امنیت بالا
تلگرام موفق شده بالاترین امنیت ممکن را در بین برنامه ‏های پیام‌ رسان برای کاربران فراهم کند. تلگرام تمامی اطلاعات کاربران را به شکل کاملا غیرقابل نفوذ و با الگوریتم کاملا مطمئن، کدگذاری می‏کند.

فضای کلود
تلگرام به‌راحتی با تمامی دستگاه‏ های متصل به حساب کاربری شما هماهنگ می‏شود و کاربران همیشه و با هر وسیله‏ ای می‏توانند به اطلاعاتشان دسترسی داشته باشند. تاریخچه پیام‏های کاربر نیز به ‏طور رایگان در سیستم کلود تلگرام ذخیره می‏شود و دیگر نیازی به نگرانی از پاک شدن اطلاعات و پیام‏ها نیست.

چت گروهی
کاربران با استفاده از تلگرام می‏توانند گروه‏ های تا حداکثر 200 عضو را تشکیل دهند و به‏ صورت همزمان یک پیام را برای 100 نفر از مخاطبان خود ارسال کنند و همچنین ویدئوهای طولانی، فایل‏های مختلف و تصاویر را به تعداد نامحدود برای دوستانشان ارسال کنند.

قابل اعتماد
تلگرام به‏ منظور ارسال پیام‏ها با حداقل حجم ممکن ساخته شده است. تلگرام قابل اعتمادترین برنامه پیام رسانی است که تابه‌حال ساخته شده است. این برنامه قادر است پیام‏های کاربران را حتی در ضعیف‏ترین حالات اتصال به شبکه اینترنت نیز ارسال کند.

کاملا رایگان و بدون تبلیغات
سرویس تلگرام کاملا رایگان است و همواره رایگان خواهد بود. تلگرام هیچوقت از تبلیغات استفاده نکرده و هیچگونه حق اشتراکی از کاربران دریافت نمی‏کند.

فضای خصوصی
تلگرام فضای خصوصی کاربران را کاملا جدی می‏گیرد و هیچگاه امکان دسترسی به اطلاعات کاربران توسط دیگر افراد را نخواهد داد.

نظر خود را درباره «تلگرام دسکتاپ و ویژگی های فراوانش» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تلگرام دسکتاپ و ویژگی های فراوانش فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.