زمان مطالعه: 1 دقیقه
جنگل جیغ انگلستان

جنگل جیغ انگلستان

جنگل درینگ یا جنگل جیغ نامی است که، بعد از شنیدن صداهایی ترسناک و جیغ‌های انسان که شب‌ها از جنگل می‌آید،...

جنگل درینگ یا جنگل جیغ نامی است که، بعد از شنیدن صداهایی ترسناک و جیغ‌های انسان که شب‌ها از جنگل می‌آید، بر آن نهاده شد. اهالی روستای کنت در پلوکلی، ادعا می‌کنند جیغ‌ها، متعلق به راهزنی است که توسط روستاییان اعدام شد. جنگل جیغ در انگلستان واقع شده است. آسمونی در این بخش اطلاعاتی از جنگل جیغ انگلیس برای شما عزیزان تهیه کرده است که در ادامه می خوانید.

نام دهکده «پلاکلی» در انگلیس به عنوان مکانی که بیشترین تعداد دیده شدن روح در آن گزارش شده در کتاب رکورد‌های گینس ثبت شده است. به غیر از خود دهکده، جنگلی که در آن نزدیکی قرار دارد هم به خاطر صدا‌های عجیب و غریبی که از آن به گوش می‌رسد مشهور است و «جنگل جیغ» نامیده می‌شود. مردم محلی ادعا می‌کنند که این صدا‌ها متعلق به افرادی است که در این جنگل گم شده و راه خروج را پیدا نکرده‌اند و در همان جا جان خود را از دست داده‌اند. به غیر از این صدا‌های وحشتناک ادعا می‌شود که روح یک سرباز و یک سرهنگ ارتش که در این جنگل خود‌کشی کرده‌اند، همیشه در این جنگل در حال پرسه زدن هستند، البته تعداد کسانی که به این جنگل رفته‌اند انگشت شمار است زیرا گفته می‌شود این جنگل انسان را زندانی کرده و هیچ راه خروجی از آن وجود ندارد.

استیو بردلی، پژوهشگر اتفاقات ماموراءالطبیعه در این باره ادعای عجیب و باور‌نکردنی‌ای را مطرح می‌کند. او می‌گوید: "23 نوامبر 2012 زمانی که برای تحقیق به این جنگل رفته بودم، روح کشاورزی را دیدم که به من بسیار نزدیک شد. در آن زمان انرژی خیلی زیادی را احساس کردم. در همین لحظه روح دیگری به آن نزدیک شده و با هم از من دور شدند، روح دوم نامی شبیه به مایکل را صدا می‌زد. او مو‌هایی تیره و قدی بسیار کوتاه داشت."

استیو نیز ادعا می‌کند با اینکه مسیر رفتن به جنگل را نشانه‌گذاری کرده بود اما بیرون آمدن از آن بسیار دشوار بوده و چندین بار مسیر خود را گم کرده است.

dering-woods1
dering-woods1
dering-woods3
dering-woods3
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «جنگل جیغ انگلستان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره جنگل جیغ انگلستان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.